Οικονομία Ελλάδα

Τι αγοράζουμε με «μανία» στην εποχή της πανδημίας

Η πανδημία στρέφει τους πολίτες σε συγκεκριμένες αγορές

Η πανδημία στρέφει τους πολίτες σε συγκεκριμένες αγορές που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της καθημερινότητας που σε καμία περίπτωση δεν ισοδυναμεί με κανονικότητα.

Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της NIELSEN την περίοδο αυτή καταγράφεται αύξηση 1,9% στις συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Τα τρόφιμα και ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύσσεται με +4,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, κατά -8,9% & -7,4% αντίστοιχα.

Σε επίπεδο κατηγοριών, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσιάζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρσι (ρούμι +67,7%, κρασιά +49,1%, ουίσκι +43,6%, μπύρες +27,3%).

Μάλιστα η κατηγορία των απολυμαντικών χεριών παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της κατά +15,0%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Παράλληλα αυξήθηκαν οι πωλήσεις για τις κατηγορίες των καθαριστικών φούρνου (+47,5%), της λαδόκολλας (+28,4%), ενώ και οι σακούλες σκουπιδιών έχουν επίσης αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά +8,1%.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

(Φωτογραφία Αρχείου RawPixel)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια