Click in shop: Πόση ώρα θα μπορούμε να είμαστε στο κατάστημα; - Επιτρέπεται να δοκιμάζουμε τα προϊόντα; - Τι θα γίνει το click away;

Ελλάδα
Click in shop: Πόση ώρα θα μπορούμε να είμαστε στο κατάστημα; - Επιτρέπεται να δοκιμάζουμε τα προϊόντα; - Τι θα γίνει το click away;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

10 απαντήσεις σε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το click in shop που, πιθανότατα, ξεκινά τη Δευτέρα

Όπως όλα δείχνουν, το click in shop θα λειτουργήσει από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου.

Το click in shop, ή click inside θα αφορά αγορές με ραντεβού για την ένδυση και την υπόδηση αλλά και με το click away για τα υπόλοιπα καταστήματα.

  1. Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του click in shop;

Στην πραγματικότητα πρόκειται για αγορές εντός του καταστήματος με ραντεβού. Από το "αγορές εκτός" (click away) πάμε στο "αγορές εντός" (click in shop ή click in shop). Ο καταναλωτής δεν περιμένει τη σακούλα στο πεζοδρόμιο ούτε δοκιμάζει παντελόνια και παπούτσια μπροστά στα μάτια των περαστικών (παράνομα). Μπαίνει κανονικά εντός του καταστήματος και αγοράζει το είδος που θα έχει επιλέξει. Προσοχή όμως. Το click in shop δεν θα επιτρέπεται σε όλα τα καταστήματα. Μόνο σε αυτά που πωλούν είδη ένδυσης και υπόδησης καθώς και στα κοσμηματοπωλεία. Σε όλα τα υπόλοιπα, θα ισχύει μόνο το click away.

  1. Θα μπορεί να διαλέγει όποιο προïόν θέλει ο πελάτης;

Η λογική είναι ότι ο καταναλωτής θα έχει προεπιλέξει το προϊόν που θα θέλει να αγοράσει και θα το έχει "δεσμεύσει" είτε τηλεφωνικά είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του καταναλωτή. Για υγειονομικούς λόγους, το ζητούμενο είναι να αποφευχθεί η παρατεταμένη παραμονή πελατών εντός του καταστήματος και φυσικά η πολυκοσμία. Άρα το μοντέλο θα είναι "παραγγέλνω-κλείνω ραντεβού-μπαίνω στο κατάστημα για να ολοκληρώσω τη συναλλαγή". Το… shopping therapy και το "κατέβασμα προϊόντων από τα ράφια" μέχρι να γίνει η τελική επιλογή, δεν θα επιτρέπεται.

  1. Επιτρέπεται η δοκιμή των προϊόντων με το click in shop;

Ναι θα επιτρέπεται. Η έλλειψη δυνατότητας δοκιμής των προϊόντων είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές απέφυγαν να αγοράσουν ρούχα και παπούτσια με το click away κάτι που έχει ήδη γίνει σαφές στο υπουργείο Ανάπτυξης. Τα έτοιμα συσκευασμένα προϊόντα (ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια κλπ) είχαν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση σε σχέση με τις πωλήσεις ρούχων και παπουτσιών και τώρα το click in shop θεωρείται ότι είναι μια ευκαιρία για "πάρουν μπροστά" και αυτές οι επιχειρήσεις ειδικά που το νέο εύρημα για τη διενέργεια συναλλαγών συμπίπτει χρονικά και με τις χειμερινές εκπτώσεις.

  1. Θα μπορώ να πληρώνω με μετρητά;

Το πιθανότερο είναι πως ναι και αυτό θεωρείται ακόμη ένα πλεονέκτημα του click in shop σε σχέση με το click away το οποίο λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά με "ηλεκτρονικό χρήμα" (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα). Το click in shop θα μπορεί να εξυπηρετήσει και ανθρώπους που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πληρώνουν με πλαστικό χρήμα.

  1. Θα μπορώ να αλλάξω το προϊόν;

Ναι αλλά και πάλι με ραντεβού. Φυσικά, θα είναι πιο εύκολο καθώς ο καταναλωτής θα μπορεί για παράδειγμα με το ίδιο ραντεβού να παραδώσει το προϊόν που δεν θέλει και να παραλάβει το καινούργιο (π.χ ένα διαφορετικό νούμερο). Σε περίπτωση όλα τα δικαιώματα υπαναχώρησης, εγγύησης κλπ που έχει ο καταναλωτής, θα εξακολουθήσουν να ισχύουν κανονικά.

  1. Θα υπάρχουν περιορισμοί;

Ασφαλώς. Ανάλογα με την επιφάνεια του καταστήματος και τον αριθμό των εργαζομένων θα πρέπει να προγραμματίζονται τα ραντεβού ώστε να αποφεύγεται η κοσμοσυρροή. Αναμονή πελατών εντός του καταστήματος πέραν αυτών που θα έχουν προγραμματισμένο ραντεβού, θα απαγορεύεται.

  1. Θα υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί;

Είναι σαφές ότι το μέτρο δεν σχεδιάζεται με στόχο να μπαίνει ο πελάτης στο μαγαζί και να διαλέγει επί μια ώρα. Άλλωστε δεν συμφέρει και τον καταστηματάρχη ο οποίος θα θέλει να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερους. Το θέμα είναι αν ο χρονικός περιορισμός θα μπει στην υπουργική απόφαση (είναι πολύ πιθανό) όπως συνέβη και με το click away.

  1. Θα υπάρξει αλλαγή στο πλαίσιο των εκπτώσεων λόγω του click away;

Το πιθανότερο είναι πως ναι και ένα σενάριο έχει να κάνει με την επιμήκυνση της περιόδου των εκπτώσεων καθώς έχει ήδη χαθεί μια εβδομάδα. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αλλαγών υποστηρίζοντας ότι το ζητούμενο τώρα είναι να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις να ξεστοκάρουν, ειδικά αυτές που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης.

  1. Θα επιτραπεί το click in shop και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα;

Δεν έχει αποσαφηνιστεί αλλά δεν θα πρέπει να θεωρείται καθόλου δεδομένο. Οι επιδημιολόγοι θα είναι αρνητικοί στο να δημιουργηθούν προϋποθέσεις συνωστισμού σε κλειστούς χώρους. Το click away έχει επιτραπεί στα κλειστά εμπορικά κέντρα μόνο για κεντρική διαχείριση των παραδόσεων ή με την μέθοδο του drive through. Το click in shop δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει καθώς ακόμη και αν τα καταστήματα λειτουργήσουν με τη μέθοδο των ραντεβού είναι ένα ερώτημα το κατά πόσο θα μπορεί να ελεγχθεί η είσοδος στο εμπορικό κέντρο μόνο όσων θα επιδεικνύουν το μήνυμα που θα αποδεικνύει ότι έχει κλειστεί κάποιο ραντεβού. Πάντως, αν τελικώς λειτουργήσουν και τα εμπορικά κέντρα, είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει περιορισμός ώστε να εισέρχονται στον κλειστό χώρο μόνο οι έχοντες ραντεβού.

  1. Οι εμπορικές επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν με το click in shop θα εξακολουθήσουν να θεωρούνται πληττόμενες;

Ούτως ή άλλως, για τον Γενάρη και τον Φλεβάρη, θα ισχύσει για τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις η μείωση του ενοικίου κατά 100% και 80% αντίστοιχα. Επίσης, θα εξακολουθήσει να ισχύει το μέτρο της αναστολής των συμβάσεων εργασίας ενώ οι εμπορικές επιχειρήσεις έχουν ήδη κάνει τις αιτήσεις τους για να χρηματοδοτηθούν μέσω της επιστρεπτέας προκαταβολή 5 κάτι που θα γίνει στις 25 Ιανουαρίου. Το μέτρο θα εφαρμοστεί στην κατεύθυνση του να αρχίσει να παράγεται κάποιος τζίρος και δεν θα αντιμετωπιστεί ως πλήρης επιστροφή στην κανονικότητα.

Πηγή: thetoc.gr

(Φωτογραφία Unsplash)

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News