Νικά στη «μάχη» και η Eurobank

Οικονομία
Νικά στη «μάχη» και η Eurobank

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ενάντια στη διασπορά της πανδημίας του κορωνοϊού

Η Ελλάδα δίνει μια μεγάλη "μάχη" με την πανδημία του κορωνοϊού και οι Αρχές έχουν ζητήσει τη συνεργασία και των μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών σε αυτήν τη "μάχη". Ένας από τους οργανισμούς που εξαρχής ανταποκρίθηκε με ετοιμότητα και σοβαρότητα σε αυτές τις εκκλήσεις ήταν η Eurobank.

Ο εκ των τεσσάρων συστημικών τραπεζικών οργανισμός της χώρας δεν ήταν δυνατό βεβαίως να συμμετάσχει στο lockdown, αφού οι τράπεζες είναι απολύτως απαραίτητες για τη λειτουργία της χώρας. Οπότε η Eurobank προχώρησε στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, δίνοντας τη δική της "μάχη" για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και την προστασία των ηλικιωμένων από αυτόν. Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της τράπεζας αφιερώθηκαν με όλες τους τις δυνάμεις σε αυτήν τη "μάχη" και, σύμφωνα με τα στοιχεία, την κέρδισε τη "μάχη" η Eurobank.

Η τράπεζα προχώρησε σε μια σειρά από ενέργειες δίνοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών της μέσα από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια της, με στόχο να περιοριστεί ο συνωστισμός. Η Eurobank, μάλιστα, αναλαμβάνει τις επόμενες ημέρες και νέες πρωτοβουλίες, όπου επιλεγμένοι συνταξιούχοι θα καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, προκειμένου να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς e-banking.

Με πλήρεις πλατφόρμες ηλεκτρονικής τραπεζικής σε λειτουργία, η μεγάλη πρόκληση για την τράπεζα ήταν το θέμα των ηλικιωμένων πελατών της, συνταξιούχων, που προσέρχονταν στην τράπεζα για να παραλάβουν τη σύνταξη.

Στο πλαίσιο αυτό, μετά από τις πρωτοβουλίες της διοίκησης της τράπεζας, κατάφερε αυτόν τον - δεύτερο - μήνα καταβολής συντάξεων να εξυπηρετήσει την πλειοψηφία των πελατών της μέσα από τα ΑΤΜ της, αφού μόνο 2 στους 10 συνταξιούχους επισκέφτηκαν κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου της.

Η τράπεζα προχώρησε σε πρώτο χρόνο στην ενημέρωση των συνταξιούχων πελατών της για τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια της Eurobank (ΑΤΜ, APS, phone banking, e/m banking).

Ακολούθησε μια σειρά εξειδικευμένων ενεργειών οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα, και οι οποίες περιλαμβάνουν την ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της χρεωστικής κάρτας σε ΑΤΜ και POS, την ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση Debit και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, και την ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορούν να γίνουν από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα.

Παράλληλα, η Eurobank ενημέρωσε τους συνταξιούχους πελάτες της για τη δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210-9555000) 24 ώρες το 24ωρο, αλλά και τη δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών ή/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες.

Η τράπεζα δημιούργησε στην ιστοσελίδα της μια ξεχωριστή ενότητα για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, με απλές οδηγίες, ώστε να τους βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα-βήμα.

Ωστόσο, οι πρωτοβουλίες της τράπεζας δε σταματούν. Από την ερχόμενη Δευτέρα 27/4/2020 επιλεγμένοι συνταξιούχοι θα καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς e-banking.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.
ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News