Προβλήματα με το IBAN αντιμετώπισαν πολλοί δικαιούχοι, κατά τη διάρκεια της υποβολής της αίτησής τους στο supportemployees.yeka.gr.
Όταν ο δικαιούχος προσπαθούσε να ολοκληρώσει την αίτησή του, εμφανιζόταν ένα μήνυμα όπως «Λάθος μορφή IBAN (Α-Ζ, 0-9)».
Η λύση που προτάθηκε προσωρινά και έδειξε να λειτουργεί, ήταν, ο δικαιούχος να γράφει το IBAN του σε word ή σημειωματάριο και από εκεί να το κάνει αντιγραφή και επικόλληση στο σημείο καταχώρησης του ΙΒΑΝ, της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του supportemployees.yeka.gr.
(Με πληροφορίες από aftodioikisi.gr)
Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό