Οικονομία Ελλάδα

Η TUI ενισχύεται στην Κρήτη, μετά την «πτώση» της Thomas Cook

«Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά»

Οι Γερμανοί είναι οι σημαντικότεροι πελάτες του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης και τώρα μια γερμανική εταιρεία-κολοσσός στον χώρο του τουρισμού, η TUI, έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά της Κρήτης, μετά το “κενό” που δημιουργήθηκε λόγω της χρεωκοπίας της Thomas Cook.

Πλέον, η TUI ηγείται στην τουριστική αγορά της Κρήτης και προχωράει σε αύξηση 10% του αριθμού των τουριστικών πακέτων της στην Ελλάδα για το 2020, με την Κρήτη να αποτελεί τον κυριότερο τουριστικό προορισμό για τους Γερμανούς.

Συγκεκριμένα, σε αύξηση της τάξης του 10% του αριθμού των πακέτων διακοπών στην Ελλάδα για το 2020 προχωράει ο γερμανικός tour operator TUI AG, στο πλαίσιο της αυξημένης ζήτησης για τη χώρα εν γένει και όσον αφορά στην κάλυψη των μεριδίων της αγοράς που άφησε ελεύθερα η κατάρρευση της Thomas Cook.

«Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020. Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος της διοίκησης της TUI Deutschland, Marek Andryszak, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020, που έγινε στην Κω. Σημείωσε, δε, πως η TUI εμφανίζει και φέτος υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα, η οποία «ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών».

Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά, όπως αποκάλυψε, μιλώντας για κρατήσεις περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018.

«Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI», υπογράμμισε.

Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει αυξήσει τις χωρητικότητες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Κατά την επέκταση της προσφοράς μας εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας, αλλά και παραθεριστές προσανατολισμένους σε ανταγωνιστικές τιμές. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα ξενοδοχείο τριών αστέρων υπό την ομπρέλα του οικονομικού μας πακέτου TUI Suneo», αποκάλυψε από την πλευρά του ο τουριστικός διευθυντής της TUI Deutschland, Stefan Baumert.

Συνολικά, η αυξημένη προσφορά πακέτων της TUI εστιάζεται στα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και στη Δυτική Πελοπόννησο. Επιπλέον, η TUI έχει στο πρόγραμμά της και Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Θάσο, Σκιάθο, Σάμο, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Κάρπαθο και Λέσβο.

Ο κ. Μιχάλης Βλατάκης, πρόεδρος τουριστικών πρακτόρων Κρήτης, μιλώντας στη “Νέα Κρήτη” για την αύξηση του αριθμού των τουριστικών πακέτων.,ανέφερε: «Είναι αναμενόμενο: Η TUI θα πάρει ένα μέρος από την Thomas Cook και θα κάνει ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα. Είναι λογικό να παρουσιάζει αύξηση για του χρόνου. Η αγορά αυτορρυθμίζεται. Οι tour operators μεγαλώνουν το πρόγραμμά τους γιατί υπάρχουν οι πελάτες. Και τα ξενοδοχεία που συνεργάζονταν με την Thomas Cook ψάχνουν τους ήδη υπάρχοντες tour operators για να κάνουν συνεργασίες και θα προκύψουν νέοι “παίκτες” για να πάρουν ένα κομμάτι από την “πίτα”. Για να μεγαλώσει το πρόγραμμά της η TUI, θα γίνει κατά τη διάρκεια της σεζόν ή αλλιώς του χειμώνα».

Να σημειωθεί πως η TUI δηλώνει ότι φέρνει περίπου 3 εκατ. πελάτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα, την οποία χαρακτηρίζει έναν από τους σημαντικότερους προορισμούς για τον όμιλο και δεύτερη μόνο μετά την Ισπανία. Όσον αφορά τις προτιμήσεις των Γερμανών κυρίως πελατών της, η Κρήτη είναι πρώτη και έπεται η Ρόδος.

Για την πρωτιά της Κρήτης μίλησε ο Μιχάλης Βλατάκης, ο οποίος είπε χαρακτηριστικά: «Ο τρόπος διαχείρισης της Thomas Cook μας ανέβασε πολύ υψηλά στη συνείδηση των Γερμανών. Πήραμε πολλά εύσημα από το υπουργείο Εξωτερικών. Και τα ΜΜΕ της Γερμανίας εγκωμίασαν τον τρόπο με τον οποίο οι Κρητικοί φέρθηκαν στους πελάτες της Thomas Cook, που παρέμειναν εδώ και έκαναν τις διακοπές τους χωρίς πρόβλημα. Για τους τουριστικούς προορισμούς τού χρόνου δείχνουν την Κρήτη πρώτη θέση, ενώ πέρυσι τέτοιο καιρό βρισκόμασταν στην 7η ή 8η. Περιμένουμε ότι θα δημιουργηθούν καινούργιες συνεργασίες, νέες πτήσεις και θα γίνουν συνεργασίες με ξενοδοχεία που δούλευε η Thomas Cook με άλλους tour operators. Ευελπιστούμε πως θα καλύψουμε αυτό το κενό».

Η TUI διαθέτει στην Ελλάδα 49 ξενοδοχεία, είτε ιδιόκτητα είτε κοινοπρακτικά με την Atlantica Hotels & Resorts. Φέτος το καλοκαίρι (2019) προστέθηκαν έξι καινούργια, ενώ μαζί με την Atlantica, συμφερόντων του ομίλου Νικολαΐδη, εξακολουθεί να προωθεί την ξενοδοχειακή της ανάπτυξη στη χώρα.

Τον επόμενο χρόνο θα ανοίξει στην Ιεράπετρα ένα νέο Robinson Club. Όπως αποκάλυψε η πλευρά Νικολαΐδη, «η ευκαιρία έχει δοθεί για την Ελλάδα μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και για τον λόγο αυτό προσθέτουμε ακόμη τρεις μονάδες σε Κω, Ρόδο και Κρήτη για τη σεζόν του 2020». Επισήμανε δε ότι «το παιχνίδι θα παιχτεί στην εξασφάλιση επαρκών αεροπορικών θέσεων».

Επιπλέον, με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την αεροπορική της TUI fly. Οι αερογραμμές εξυπηρετούν πέντε αεροδρόμια στην Ελλάδα. Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53), και ακολουθούν η Ρόδος (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020, το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.

«Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Έλληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την ελκυστικότητα της χώρας. Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλά όσο σήμερα», τονίζει ο Stefan Baumert.

Σχόλια