Ηλεκτρονικές αγορές: 60% άνοδος στα online σουπερμάρκετ

Οικονομία
Ηλεκτρονικές αγορές: 60% άνοδος στα online σουπερμάρκετ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε ποια προϊόντα παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη αύξηση κερδών στα Online σουπερμάρκετ

Σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε την Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου, η Convert Group, ο κλάδος των OnLine σούπερ μάρκετ συνεχίζει την κερδοφόρα πορεία του, παρουσιάζοντας δείγματα ακόμη μεγαλύτερης ανάπτυξης. Ειδικότερα, το τρίτο τρίμηνο του 2021 σημειώθηκε τεράστια αύξηση, της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Οι κατηγορίες μεταξύ των οποίων παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη αύξηση κερδών για τα OnLine σουπερμάρκετ τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο είναι οι παρακάτω: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Σύμφωνα με την έρευνα, κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ο μέσος καταναλωτής σε κάθε παραγγελία του αγόρασε 36,4 προϊόντα, ξοδεύοντας, συνυπολογιζομένου του ΦΠΑ, 76,30 ευρώ.

Τα δημοφιλέστερα μεταξύ των προϊόντων αυτών ήταν τα Φρέσκα Τρόφιμα, καταλαμβάνοντας το 1/3 του ηλεκτρονικού καλαθιού, ενώ αξιοσημείωτη είναι η παρουσία προϊόντων ποτών και αναψυκτικών, μιας και 1 επιπλέον προϊόν από την εν λόγω κατηγορία προστέθηκε, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Αναφορικά με τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, διακρίνεται μια μείωση ποσοστού 0,3% το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, πέφτοντας κατά 3,7% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο.

Διαβάστε επίσης

⇒ Twitter: Σημαντική αύξηση 37% εσόδων το τρίτο τρίμηνο του 2021

Σε ότι έχει να κάνει με τα marketing κανάλια, ένα ποσοστό της τάξεις του 41% των συνολικών πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις, οι οποίες, παρά την άνοδο των OnLine αγορών,  συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων σχετικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020.

Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους γίνεται όλο και δημοφιλέστερη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας.

Σχετικά με τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να κάνουν τις παραγγελίες τους, τα laptops και desktops σημείωσαν μείωση κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν εξαιτίας της μείωσης της δουλειάς από το σπίτι, το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές.

Η δημοφιλέστερη ημέρα για την διεξαγωγή των OnLine παραγγελιών είναι η Δευτέρα, με ώρες αιχμής να είναι από τις 11:00 έως τις 12:00 το πρωί.

(φωτογραφία: pixabay.com)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News