Οικονομία

Έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες – Τι είναι το e-branch από την Τράπεζα Πειραιώς

Προσανατολισμένη πάντα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό και με γνώμονα τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων, η Τράπεζα Πειραιώς άνοιξε το νέο της e-branch στην οδό 25ης Αυγούστου στο Ηράκλειο, που αποτελεί το πέμπτο κατά σειρά ηλεκτρονικό της κατάστημα και το πρώτο εκτός Αττικής.

Η εξέλιξη της Τράπεζας Πειραιώς δε σταματά εκεί. Επεκτείνεται ηλεκτρονικά και στα καταναλωτικά δάνεια με το καινοτόμο προϊόν e-loan, έχοντας ως στόχο να προσφέρει στους πελάτες ψηφιακές λύσεις υψηλής πάντα προστιθέμενης αξίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες, ενώ όλοι οι πελάτες θα μπορούν να απευθυνθούν στο διαθέσιμο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία.

«Το e-branch είναι η απόδειξη της απόλυτης προσήλωσης της Τράπεζας Πειραιώς σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Το ότι μάλιστα αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα εκτός Αττικής πιστεύω πως δηλώνει τη θέληση και τη σημασία που δίνει η τράπεζα στον νομό Ηρακλείου, που πραγματικά θα ξεχωρίσει και θα είναι πρότυπο αναφοράς. Το e-branch έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη των ιδιωτών πελατών αλλά και των επιχειρήσεων σε ό,τι αφορά είτε την απλή κατάθεση για μια συναλλαγή ιδιωτών ή το σύνολο των εργασιών για μια επιχείρηση», τόνισε στην εκπομπή “Κρήτη Σήμερα” και τη Νικολέτα Σφακιανάκη ο βοηθός γενικός διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Νότιας Ελλάδας και Νήσων Στέλιος Ηλιάδης.

«Το e-branch είναι η απόδειξη της απόλυτης προσήλωσης της Τράπεζας Πειραιώς σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Το ότι μάλιστα αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα εκτός Αττικής πιστεύω πως δηλώνει τη θέληση και τη σημασία που δίνει η τράπεζα στον νομό Ηρακλείου»

ΣΤΕΛΙΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ, ΒΟΗΘΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΝΟΤΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ


Το e-branch δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια μέσα και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές, όπως και το Σάββατο. Αξίζει να σημειωθεί πως τα e-branch έχουν κερδίσει διεθνή αναγνώριση λόγω του πρωτοποριακού τους σχεδιασμού και των καινοτόμων τεχνολογιών που εφαρμόζουν. Την ίδια στιγμή πρωτοποριακές υπηρεσίες και ευκολία πρόσβασης παρέχονται σε άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής ή κινητικά προβλήματα.

Καταναλωτικά δάνεια με το e-loan

Η Τράπεζα Πειραιώς, πρωτοπόρος σε θέματα εξελιγμένης τεχνολογίας και ψηφιακών υπηρεσιών, προσφέρει παράλληλα, πρώτη στην ελληνική τραπεζική αγορά, ένα καινοτόμο προϊόν, το: το e-loan by winbank. Το νέο προϊόν εισάγει την ηλεκτρονική τραπεζική στη χορήγηση καταναλωτικών δανείων, με απλές και γρήγορες διαδικασίες που δεν απαιτούν την παρουσία του πελάτη στην τράπεζα. Με το e-loan ο πελάτης καταχωρίζει ηλεκτρονικά την αίτησή του, υπογράφει ψηφιακά τη σύμβαση και εκταμιεύει το δάνειό του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, από τον χώρο του και στον χρόνο που επιθυμεί.

«Πρόκειται για ένα δάνειο το οποίο κανείς το ξεκινά και το ολοκληρώνει μέσω μιας ιντερνετικής πλατφόρμας, χωρίς να χρειαστεί να απευθυνθεί σε κάποιο κατάστημα», επισήμανε ο κ. Ηλιάδης. Το e-loan προσφέρεται και διεκπεραιώνεται αποκλειστικά μέσω της winbank, με ανταγωνιστικά προϊοντικά χαρακτηριστικά και δώρο 20.000 yellows με την εκταμίευσή του στα μέλη του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow.

«Πιστεύουμε ότι η σύγχρονη τεχνολογία δε θα εξυπηρετήσει μόνο τις συναλλαγές, αλλά θα προσφέρει και τη διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την ικανοποίηση των αναγκών που έχει ένας πελάτης από τα τραπεζικά προϊόντα, για αυτό και η Τράπεζα Πειραιώς λανσάρει το e-loan», είπε ο κ. Ηλιάδης - ένα προϊόν που λύνει τα χέρια του πελάτη, βοηθώντας τον να ικανοποιείται η ανάγκη του χωρίς ταλαιπωρία. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/daneia/katanalotika-daneia.

«Σεβασμός στις ανάγκες του κάθε πελάτη»

“Κόκκινα” δάνεια και χρηματοδότηση μικρομεσαίων

Αναφερόμενος στα “κόκκινα” δάνεια, τη μεγάλη αγωνία των Ελλήνων και το τι προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς στο κομμάτι αυτό, ο κ. Ηλιάδης τόνισε πως «η Τράπεζα Πειραιώς, ανάλογα με το προφίλ του πελάτη της, έρχεται να εφαρμόσει μια προσωποποιημένη λύση για αυτόν, η οποία σέβεται την αξιοπρέπεια, τη βιωσιμότητα και την οικονομική του δυνατότητα ώστε να μπορέσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες του δανείου του», σημειώνοντας πως όποιος πολίτης βρίσκεται σε αυτή τη δεινή θέση δεν πρέπει να διστάζει, αλλά να απευθυνθεί σε κάποιο κατάστημα της Πειραιώς προκειμένου να βρει λύση στο πρόβλημά του.

Τέλος, επισήμανε τα ποικίλα και σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που ταλανίζονται σήμερα, τονίζοντας πως η τράπεζα έχει δεσμεύσει ένα σημαντικό ύψος κεφαλαίων ακριβώς για τη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

 

Σχόλια