Οικονομία

Tο 63,4% καταναλωτών αγοράζει λιγότερα προϊόντα

Τα νοικοκυριά περιορίζουν συνεχώς τις αγορές τους για ν' αντέξουν στις μειώσεις μισθών και στα αλλεπάλληλα φορολογικά βάρη.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι καταναλωτές δαπανούν 40 ευρώ λιγότερα τον μήνα στα σούπερ μάρκετ σε σχέση με πέρυσι.

Όπως δημοσιεύει η εφημερίδα «Καθημερινή», η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 ευρώ (πέρυσι).

Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής», που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα και αυτή στην οποία απευθύνεται κατά βάση το λιανεμπόριο.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα, ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Πηγή: real.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια