Γυναίκα

Πότε είναι το σώμα σας έτοιμο για άσκηση μετά την εγκυμοσύνη;

Γεννήσατε ένα υγιέστατο μωράκι! Να το χαίρεστε! Μάθετε πόσο σύντομα μετά τον τοκετό μπορείτε να ξεκινήστε να ασκείστε. Η γυμναστική είναι πολύ καλή αλλά τους πρώτους μήνες μετά τον τοκετό, μην το παρακάνετε. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να αναρρώσει αλλά και για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του μωρού.

Αν γεννήσατε φυσιολογικά: Μία εβδομάδα μετά τον τοκετό

 Αν κάνατε κάποια άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και είχατε φυσιολογικό τοκετό, μπορείτε να ασκήστε ήπια, όπως το να περπατάτε για 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα ή να κάνετε κάποιες διατάσεις ή yoga. Αν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν κάνατε κάποια άσκηση, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για το πότε μπορείτε να ξεκινήσετε και τι είδους γυμναστική να ακολουθήσετε.

Αν γεννήσατε με καισαρική: Μετά από 6 ή 8 εβδομάδες

 Παρόλα αυτά το ελαφρύ περπάτημα προτείνεται καθώς βοηθάει στην ανάρρωση και στην αποτροπή επιπλοκών.

Αν θέλετε να αδυνατίσετε: Μετά από 8 εβδομάδες

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης είναι να κάνετε αεροβική άσκηση, όπως τρέξιμο, περπάτημα, κολύμπι ή ποδήλατο. Ωστόσο, περιμένετε τουλάχιστον 8 εβδομάδες για να αδυνατίσετε. Αν ξεκινήσετε δίαιτα πολύ νωρίς, μπορεί να επηρεάσετε τη διάθεση και την ενέργειά σας αλλά και την ποσότητα του γάλακτος. Αν έχετε υπομονή θα δείτε ότι με φυσικό τρόπο θα χάσετε αρκετά κιλά.

Αν θηλάζετε: Ασκηθείτε ελεύθερα

 Η άσκηση δεν θα επηρεάσει την ποσότητα του γάλακτος κατά τον θηλασμό. Φροντίστε να φοράτε ειδικό αθλητικό σουτιέν και να θηλάσετε το μωρό σας πριν τη γυμναστική για να νιώθετε πιο άνετα με το βάρος τους στήθους σας.

Το μυστικό

Αν το παρακάνετε με την γυμναστική το σώμα σας θα σας προειδοποιήσει. Για παράδειγμα τα λόχια ενδέχεται να είναι πιο ροζ ή κόκκινα ή να έχετε μεγαλύτερη ροή. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να χαλαρώσετε την άσκησή σας.

Πηγή: omorfamystika.gr

Σχόλια