Τα «μυστικά» για να βρείτε το άρωμά σας!

Life
Τα «μυστικά» για να βρείτε το άρωμά σας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλοι θέλουμε να φοράμε ένα άρωμα που μας ταιριάζει! Ποιοι είναι οι 3 εύκολοι τρόποι για να το βρούμε;

Η καινούρια σεζόν ανοίγει με συναρπαστικές νέες αφίξεις στον πλανήτη των αρωμάτων και το μόνο βέβαιο είναι πως θα κάνουμε πολλές βόλτες από τα καταστήματα καλλυντικών μέχρι να καταλήξουμε σε εκείνο που θα διεκδικήσει και θα κερδίσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας - ή μήπως όχι;

Η Mathilde Laurent, αρωματοποιός του οίκου Cartier, μοιράστηκε 3 εύκολα tricks που κατά τη γνώμη της μπορούν να μάς βοηθήσουν να ανακαλύψουμε πιο γρήγορα (και με ελάχιστο ποσοστό λάθους), το άρωμα που πραγματικά μάς ταιριάζει.

  1. Το λεξικό των αρωμάτων

Αν η ορολογία της αρωματοποιίας σάς μπερδεύει, δεν έχετε παρά να κρατήσετε στο μυαλό σας τα βασικά, δηλαδή: οι νότες κορυφής είναι η πιο δυνατή ευωδιά που έρχεται στη μύτη σας στα πρώτα δευτερόλεπτα που ψεκάζετε το άρωμα. Αυτή η ευωδιά υποχωρεί μέσα σε 15 λεπτά και δίνει τη θέση της σε αυτό που λέμε "μεσαίες νότες" ή "νότες καρδιάς". Αυτές αποτελούν το σώμα του αρώματος, είναι ιδιαίτερα αισθητές και μένουν πάνω σας για μερικές ώρες. Όταν υποχωρήσουν και αυτές, έρχονται οι νότες βάσης, αυτές οι πλούσιες, "βαριές" νότες που μένουν μέχρι το τέλος της μέρας.

Τι σημαίνουν όλα αυτά: ότι αν δείτε ένα άρωμα στο ράφι (ή στο αγαπημένο σας e-shop) που έχει νότες κορυφής που σάς αρέσουν αλλά νότες καρδιάς και βάσης που σάς απωθούν, το πιο πιθανό είναι πως μετά από κάποιες ώρες δεν θα αντέχετε αυτό το άρωμα πάνω σας. Αν πάλι συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή νότες κορυφής που δεν συμπαθείτε αλλά νότες καρδιάς και βάσης που λατρεύετε, οι πιθανότητες είναι πως τελικά το άρωμα θα σάς αρέσει. Έχουν σημασία όλα αυτά; Ναι, γιατί όσο καταλαβαίνετε πώς ξεδιπλώνεται ο χαρακτήρας ενός αρώματος και πώς αυτός επηρεάζει την διάθεση και την απόφασή σας, τόσο πιο εύστοχες θα είναι οι επιλογές σας. Βέβαια στο τέλος, όπως λέει η αρωματοποιός, αυτό που παίζει ρόλο είναι πώς όλες αυτές οι νότες δένουν μεταξύ τους και πώς οι σχέσεις τους εξελίσσονται καθώς περνάει η ώρα.

  1. Να πάτε αλλού!

"Μην μυρίζετε ποτέ ένα άρωμα στο stand της εταιρείας", λέει η αρωματοποιός και συμπληρώνει: "Η ευωδιά που κυριαρχεί μέσα σε ένα κατάστημα καλλυντικών (ένα mix των εκατοντάδων αρωμάτων που φιλοξενεί) μπορεί να σάς αποπροσανατολίσει. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το ψεκάσετε και να φύγετε".

Και όταν λέει "να το ψεκάσετε" δεν εννοεί να γεμίσετε το χέρι σας με ένα σωρό αρωματικές ζώνες που τελικά μπερδεύουν τη μύτη αλλά να ψεκάσετε τα αρώματα που σάς ενδιαφέρουν περισσότερο στα ειδικά χαρτάκια και να μην τα μυρίσετε παρά μόνο όταν βγείτε έξω από το κατάστημα, ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση. Επιπλέον, έχοντας τα αρώματα ξεχωριστά στα χαρτάκια, θα έχετε ξεκάθαρη εικόνα ποιο αντιστοιχεί σε κάθε άρωμα και δεν θα προσπαθήσετε να θυμάστε τι ήταν αυτό που δοκιμάσατε λίγο πιο πάνω από τον καρπό σας.

  1. Ζήστε μαζί του

Ας υποθέσουμε πως έχετε καταλήξει σε κάποια αρώματα που σάς ενδιαφέρουν- μετά τι κάνετε; Πάρτε τα χαρτάκια που έχετε αρωματίσει, βάλτε τα σε ξεχωριστές τσέπες και συνεχίστε κανονικά τη μέρα σας. "Συνεχίστε να μυρίζετε πού και πού τα αρώματα κατά τη διάρκεια της ημέρας", λέει η Mathilde Laurent. "Έτσι, μπορείτε να παρακολουθείτε πώς εξελίσσονται ώστε να βεβαιωθείτε πως πραγματικά σάς αρέσουν". Αν δεν υπάρξει κάποιο άρωμα που πραγματικά να σάς συγκλονίσει, μην βιαστείτε να αποφασίσετε. Παρακολουθήστε τα μία ολόκληρη μέρα πριν καταλήξετε στην επιλογή σας.

Η τελευταία δοκιμασία που περιμένει το άρωμα στο οποίο τείνετε να κσταλήξετε: η δοκιμή πάνω στην επιδερμίδα σας. Ψεκάστε το στο εσωτερικό των καρπών ή των αγκώνων σας και, προς Θεού, μην το τρίψετε! Η τριβή θερμαίνει το κοκτέιλ και αλλοιώνει τη χημεία του αρώματος. Περιμένετε περίπου 30 λεπτά και μυρίστε ξανά. Μέσα σε αυτό το διάστημα, οι νότες κορυφής θα έχουν υποχωρήσει και συνολικά οι νότες του αρώματος θα έχουν αλληλεπιδράσεις με την φυσική μυρωδιά της επιδερμίδας σας, οπότε θα έχετε πλέον ξεκάθαρη άποψη (και καθόλου δεύτερες σκέψεις) αν θα προχωρήσετε στην αγορά του ή όχι.

Πηγή: must.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News