default-image

Εντυπωσίασε η Μενεγάκη στη φωταγώγηση του Καλλιμάρμαρου -pic

Life
Εντυπωσίασε η Μενεγάκη στη φωταγώγηση του Καλλιμάρμαρου -pic

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, η Ελένη Μενεγάκη «έβαψε»… ροζ το Καλλιμάρμαρο Στάδιο για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Tο στάδιο, μάλιστα, θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder το 1992, όταν συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν από άγνοια ή φόβο για τον καρκίνο του μαστού, την ίδια στιγμή που έρευνες της εποχής αποδείκνυαν πως ο καρκίνος του μαστού είναι κατά 98% ιάσιμος, εφόσον διαγνωσθεί έγκαιρα.

Την ίδια χρονιά, το 1992, η Evelyn Lauder δημιούργησε το ροζ κορδελάκι, ένα παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους.

Πηγή: protothema.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News