Αυτό είναι το 8ο Θαύμα του Κόσμου - Αυτοκινητόδρομος που περνά πάνω από τα σύννεφα (vid)

Life
Αυτό είναι το 8ο Θαύμα του Κόσμου - Αυτοκινητόδρομος που περνά πάνω από τα σύννεφα (vid)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το τρομακτικό υψόμετρο του δρόμου, αλλά και οι απόκοσμες συνθήκες κάτω από τις οποίες κατασκευάστηκε του χάρισαν το προσωνύμιο «το 8ο Θαύμα του Κόσμου», ενώ αποτελεί ατραξιόν για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες ετησίως

Χιλιάδες επισκέπτες προσελκύει κάθε χρόνο ο αυτοκινητόδρομος Karakoram που ενώνει το Πακιστάν με την Κίνα και η θέα του κόβει την ανάσα.

Δεν υπάρχει οδικό έργο που να μη φέρει κάποιο βαθμό δυσκολίας. Υπάρχουν, ωστόσο, και αυτά που η ολοκλήρωσή τους συνιστά πρόκληση και για την ομαλή έκβασή τους απαιτείται προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και ο αυτοκινητόδρομος Karakoram Highway που φτάνει σε υψόμετρο 4.693 μέτρων και ενώνει το Πακιστάν με την Κίνα.

Το τρομακτικό υψόμετρο του δρόμου, αλλά και οι απόκοσμες συνθήκες κάτω από τις οποίες κατασκευάστηκε του χάρισαν το προσωνύμιο «το 8ο Θαύμα του Κόσμου», ενώ αποτελεί ατραξιόν για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες ετησίως.

Ο αυτοκινητόδρομος Karakoram έχει μήκος 1.300 χλμ. και εκτείνεται από την πόλη Hasan Abdal της επαρχίας Punjab του Πακιστάν μέχρι το ορεινό πέρασμα Khunjerab της επαρχίας Gilgit-Baltistan. Από εκεί περνά στην Κίνα και συνεχίζει ως ο κινεζικός αυτοκινητόδρομος 314.

Η ονομασία του, Karakoram, προέρχεται απο την ομώνυμη οροσειρά, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη συγκέντρωση κορυφών υψηλότερων από 8.000 μέτρα στη γη, συμπεριλαμβανομένου του K2, του υψηλότερου βουνού στον κόσμο μετά το όρος Έβερεστ, σύμφωνα με το carandmotor.gr. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ένα μεγάλο μέρος του αυτοκινητοδρόμου θεωρείται ότι «ακολουθεί» τον αρχαίο Δρόμο του Μεταξιού και γι' αυτό το λόγο έχει και μεγάλη ιστορική αξία.

Η διαδρομή δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τεράστιους παγετώνες, πανέμορφες λίμνες αλλά και ποτάμια, όπως και την κοιλάδα Naltar που μοιάζει σαν να έχει βγει από παραμύθι.

Γνωστός, επίσης, και ως ο «Δρόμος της Φιλίας Κίνας-Πακιστάν», άρχισε να κατασκευάζεται το 1962 και λειτούργησε για πρώτη φορά το 1979.

Η ολοκλήρωση του δρόμου, ωστόσο, βάφτηκε με αίμα, δεδομένου ότι κατά τη διάρκεια της κατασκευής του έχασαν τη ζωή τους πάνω από 1.000 εργάτες, (810 Πακιστανοί και 200 Κινέζοι) κυρίως λόγω κατολισθήσεων και πτώσεων σε γκρεμούς.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News