Ζούκερμπεργκ: Γιατί απέλυσε 11.000 εργαζόμενους σε Facebook και Instagram

Life
Ζούκερμπεργκ: Γιατί απέλυσε 11.000 εργαζόμενους σε Facebook και Instagram

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να στηρίζει το αμφιλεγόμενο στοίχημα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εικονική πραγματικότητα, λέγοντας ότι το έργο metaverse είναι ένας «τομέας ανάπτυξης υψηλής προτεραιότητας»

Η Meta τού Μαρκ Ζούκερμπεργκ καταργεί 11.000 θέσεις εργασίας, δηλαδή περισσότερες από μία στις οκτώ θέσεις προσωπικού, μετά την καταστροφική κατάρρευση των εσόδων που άφησε την εταιρεία που διαχειρίζεται το Facebook και το Instagram υπερστελεχωμένη και «αναποτελεσματική», δήλωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Ωστόσο, ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να στηρίζει το αμφιλεγόμενο στοίχημα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εικονική πραγματικότητα, λέγοντας ότι το έργο metaverse είναι ένας «τομέας ανάπτυξης υψηλής προτεραιότητας».

Ο πρώτος γύρος απολύσεων στην ιστορία της εταιρείας έρχεται αφότου το εργατικό δυναμικό της εταιρείας ανήλθε σε 87.314 άτομα, τον μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων που είχε ποτέ.

Μαρκ Ζούκερμπεργκ: Έκανα λάθος και αναλαμβάνω την ευθύνη

Στο σημείωμά του για τις απολύσεις στους εργαζομένους, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι η Meta είχε επενδύσει υπερβολικά στην αρχή του Covid, ποντάροντας ότι η αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας θα συνεχιζόταν και θα επιταχυνόταν ακόμη και μετά το τέλος της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Δυστυχώς, αυτό δεν εξελίχθηκε με τον τρόπο που περίμενα», είπε. «Όχι μόνο το διαδικτυακό εμπόριο επέστρεψε στις προηγούμενες τάσεις, αλλά η μακροοικονομική ύφεση, ο αυξημένος ανταγωνισμός και η απώλεια σήματος διαφημίσεων είχαν σαν αποτέλεσμα τα έσοδά μας να είναι πολύ χαμηλότερα από ό,τι περίμενα. Έκανα λάθος και αναλαμβάνω την ευθύνη γι' αυτό».

Η αναφορά στην «απώλεια σήματος» πιστεύεται ότι σχετίζεται με τη μακροχρόνια διαμάχη του Ζούκερμπεργκ με την Apple, η οποία το 2021 περιόρισε τα δεδομένα, ή «σήματα», που μπορούσε να συλλέγει το Facebook σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών του iPhone. Ο Ζούκερμπεργκ στο παρελθόν έχει πει ότι αυτή η εξέλιξη δυσκόλεψε τις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Facebook για να αποκτήσουν νέους πελάτες.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News