Life

Τηλεγραφικά… Τα είδαμε και αυτά... Τρίτη, 14 Ιουνίου 2022

Το χιούμορ είναι βασικό προνόμιο στην πολιτική αν δεν υπάρχει, τότε και ο πολιτικός είναι νερόβραστος, πόσω μάλλον όταν «φωνάζει» για ανανέωση

  •  Βρε καλό μου παιδί, δεν έχεις κουραστεί με αυτό το διαχρονικό θέατρο της μεγαλομανίας; Δεν έχεις κουραστεί με τις κλισέ εκφράσεις και τον δήθεν παρεμβατικό λόγο, και κυρίως, δεν έχεις κουραστεί με όλη αυτή τη λογική του ψευτοαριστοκράτη; Διαχρονικά γνωρίζουμε τη λογική σου, όμως όταν δεν αλλάζεις και την τακτική σου, αυτό είναι τουλάχιστον γραφικό. Βέβαια δεν περιμένεις από μένα να σε πω γραφικό, μιας και γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα τι είσαι. Επειδή λοιπόν ο χώρος είναι μικρός, μάθε τον σεβασμό και κυρίως το μέχρι πού μπορείς να φτάσεις, μιας και όλοι ξέρουμε ότι, όταν πλέον χαθεί η αίγλη του παρελθόντος, απλά προσπαθείς να διατηρήσεις τον τίτλο. Αλήθεια, ποιο τίτλο, του κλαρινογαμπρού της προσκολλήσεως;
  • Μπράβο και πάλι μπράβο στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της «ΚΡΗΤΗ TV», που, μακριά από τη λογική της κιτρινίλας, κάλυψε με προσοχή και κυρίως σεβασμό προς τους καταγγέλλοντες την υπόθεση με τον προπονητή. Ζητούμενο είναι η σωστή πληροφόρηση. Ζητούμενο είναι η δυνατή εικόνα, όπως ζητούμενο είναι και το προσεκτικό ρεπορτάζ. Επειδή λοιπόν το κακό έχει παραγίνει, ας μάθουν κάποιοι πως η πληροφορία έρχεται μετά από ρεπορτάζ και όχι από μοίρασμα αρμοδιοτήτων και υλικού. Όλοι μαζί για ένα ρεπορτάζ, που στο τέλος είναι και ελλιπέστατο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα φωτεινά παραδείγματα, που δείχνουν ότι για να έρθει η είδηση και η λεπτομέρειά της πρέπει να την ψάξεις και κυρίως να τη διασταυρώσεις. Βέβαια, «παίζει» ορισμένοι την είδηση να τη βλέπουν και στον καφέ και άντε και με καμιά κλεμμένη πληροφορία.
  • Τελικά το γραφείο Τύπου-μαγαζί έπιασε νωρίς-νωρίς δουλειά. Είναι δυνατόν να έχεις μια υπόθεση όπως αυτή του προπονητή, που μιλά όλη η Ελλάδα γι’ αυτό, κι εσύ να βάζεις το θέμα κάπου στη μέση, γιατί έπρεπε να παρουσιαστεί η είδηση του νέου γραμματέα; Ρε αρχηγέ, είπαμε να γίνεις το παραμάγαζο, αλλά και όχι έτσι, και μάλλον δεν έχουμε δει ακόμα τίποτα. Τελικά θέλουν να κρυφτούν μα η χαρά δεν τους αφήνει! Θα μου πεις, πότε το μαγαζάκι αξιολογούσε σωστά την είδηση για να το κάνει τώρα; Θα μου πεις, βέβαια, πως τώρα υπάρχει και ένα κίνητρο. Τελικά, δεν ξέρω, πρέπει να γελάσουμε ή να κλάψουμε;
  • Τα γραφικά του μεγάλου καναλιού και νεκρούς... «ανασταίνουν», με την αισθητική να «πηγαίνει περίπατο». Η υπόθεση της αμύθητης περιουσίας του Γιώργου Τράγκα απασχολεί έντονα την ειδησεογραφία, αλλά η φιγούρα του συγχωρεμένου δίπλα στον Ευαγγελάτο θα μπορούσε να περισσεύει. Θέλουν να εντυπωσιάσουν και τελικά δίνουν ως αποτέλεσμα μια κιτς και κυρίως όχι καλαίσθητη λογική. Ρε παιδιά, η ουσία είναι η είδηση και όχι η παράσταση σε θερινό θέατρο...
  • Είναι τραγικό να βλέπεις και κυρίως να διαβάσεις όλο αυτό το μίσος για ολόκληρες περιοχές, όταν εκεί υπάρχουν ειδήσεις που σοκάρουν. Πρέπει να σταματήσει στην Ελλάδα αυτή η λογική, να βάζεις ολόκληρα νησιά αλλά και πόλεις στον ίδιο σάκο, λες και άσχημες ειδήσεις υπάρχουν μόνο εκεί. Η λογική της ταμπέλας είναι πλέον διαχρονική στην πατρίδα μας και μάλιστα σε αυτή βοηθούν και πολλοί δημοσιογράφοι όταν μιλούν για αριθμούς. Μια κακή είδηση είναι κακή για το σύνολο της κοινωνίας και αυτό που πρέπει να δούμε είναι πώς μπορούμε να προλάβουμε την ασχήμια, που δυστυχώς υπάρχει παντού.
  • Το θέμα των δασικών χαρτών «καίει» στην κυριολεξία. Αυτό όμως που πρέπει να προβληματίσει είναι ότι υπάρχουν δημοσιογράφοι που, ενώ δεν το έχουν κατανοήσει, πετούν δεξιά κι αριστερά μπαρούφες, που απλά τους εκθέτουν, χωρίς οι ίδιοι δυστυχώς να το αντιλαμβάνονται. Βρε κοπέλα και «φιλαράκο», διαβάστε και λίγο και μην πετάτε έναν τίτλο από site, προσπαθώντας να κάνετε και ανάλυση. Επειδή λοιπόν το θέμα τσουρουφλίζει, προσπαθήστε να μεταφέρετε τη σωστή είδηση, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να γνωρίζεται τι είναι οι δασικοί χάρτες. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για πολλούς θεσμικούς, που βρίσκονται και σε σπουδαίες θέσεις.
  • Φύγε εσύ... έλα εσύ, αλλά στο τέλος όλοι βρίσκονται κάπου. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το μεταγραφικό παζάρι, που είναι σε εξέλιξη εδώ και καιρό στα αθηναϊκά media. Μόνο που ορισμένες εκπομπές και κυρίως πανελίστες πιστεύουν πως όλα αυτά είναι ο κόσμος όλος για τον απλό τηλεθεατή. Την ώρα λοιπόν που είναι δεκάδες τα ανοικτά ζητήματα, με την Τουρκία να απειλεί και την ακρίβεια να «γονατίζει», αυτοί με ύφος σπουδαίων αναλυτών μιλούν για το αποκλειστικό ρεπορτάζ. Παιδιά, αφήστε στην άκρη το ροζ συννεφάκι, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της γελοιοποίησης. Βέβαια, το σίριαλ θα εξαντληθεί με όλα τα επεισόδια σαν θεσμός κάθε καλοκαίρι. Τελικά αυτοί ή έχουν λύσει όλα τα προβλήματά τους ή ζουν στον Άρη.
  • Το χιούμορ είναι βασικό προνόμιο στην πολιτική. Αν δεν υπάρχει, τότε και ο πολιτικός είναι νερόβραστος, πόσω μάλλον όταν «φωνάζει» για ανανέωση. Επειδή λοιπόν το έργο το έχουμε ξαναδεί, καλό θα ήταν να μάθουν και τους βασικούς κώδικες της επικοινωνίας. Το θέμα είναι να έχουμε αυτόνομη προσωπικότητα, χωρίς να προσπαθούμε να μιμηθούμε. Άλλωστε, στην ελληνική πραγματικότητα οι πολίτες έχουν αποδείξει ότι δεν τρώνε κουτόχορτο, ακόμα κι αν ορισμένα μανιακά κέντρα προσπαθούν να μας φορέσουν το συνολάκι. Τελικά και η πολιτική είναι αέναη επανάληψη προσώπων που δεν διαθέτουν χιούμορ και κυρίως ψάχνουν την ταυτότητα τους.
  • Έκανε θραύση στο διαδίκτυο μετά την προβολή του το ρεπορτάζ του ινδικού γάμου πολυτελείας στο Ηράκλειο. Μάλιστα, λίγες ώρες μετά την παρουσίασή σου από τα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές της «ΚΡΗΤΗ TV» έγινε viral. Η αλήθεια είναι πως οι τηλεθεατές, με όλη αυτή τη μαυρίλα που υπάρχει γύρω μας, ψάχνουν την είδηση που θα τους κάνει να ξεχαστούν. Μάλιστα, όταν το ρεπορτάζ γίνεται με μεράκι, σωστό σπικάζ, δυνατές εικόνες και μοντάζ, τότε η επιβράβευση είναι δεδομένη. Έτσι, για να μη λένε ορισμένοι ότι ενδιαφέρον παρουσιάζουν μόνο οι κακές ειδήσεις.

(φωτογραφία pexels)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια