Μάκης Δελαπόρτας: Η θλιβερή ιστορία του Βέγγου, ο έρωτας Καρέζη - Καζάκου και η κόντρα Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ

Life
Μάκης Δελαπόρτας: Η θλιβερή ιστορία του Βέγγου, ο έρωτας Καρέζη - Καζάκου και η κόντρα Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Μάκης Δελαπόρτας στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου αποκάλυψε άγνωστες ιστορίες από τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο

Στο πλατό της εκπομπής του Γρηγόρη Αρναούτογλου “The 2Night Show”, βρέθηκε καλεσμένος ο Μάκης Δελαπόρτας, με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου, και αποκάλυψε μεταξύ άλλων ενδιαφέρουσες ιστορίες των πρωταγωνιστών του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.

//--> //-->

Ξεκινώντας την διήγηση των ιστοριών αναφέρθηκε στο παρασκήνιο της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα», στην οποία πρωταγωνιστούσαν η Τζένη Καρέζη με τον Κώστα Καζάκο, στην οποία και γνωρίστηκαν. «Δεν ερωτεύτηκαν αμέσως! Η Τζένη ήταν δεινή ταβλαδόρισσα. Στα διαλείμματα έπαιζε τάβλι. Δεν την κέρδιζε κανείς. Ο μόνος που την κέρδισε ήταν ο Καζάκος και έτσι ξεκίνησε ο έρωτάς τους» είπε ο Μάκης Δελαπόρτας.

Στη συνέχεια έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. «Στις πρώτες ταινίες της Αλίκης με τον Παπαμιχαήλ, όπως είναι η «Αλίκη στο ναυτικό», δεν μίλαγαν στα περισσότερα γυρίσματα, υπήρχε μια αντιπαλότητα και ο Δημήτρης είχε τσαγανό. Δηλαδή δεν ανεχόταν πολλά πολλά. Στην «Αλίκη στο ναυτικό», στην «Μανταλένα», στην «Αστέρω» είναι πολλά προβλήματα». Έτσι λοιπόν ο Αλέκος Σακελλάριος πρέπει να πούμε πως τους τα έφτιαξε στα πρώτα γυρίσματα γιατί δεν μιλούσαν καθόλου. Βρήκε έναν τρόπο και τους έφερε πιο κοντά» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Μάκης Δελαπόρτας και πρόσθεσε: «Τους ήθελε όμως ο κόσμος μαζί. Με το που έκανε η Αλίκη μόνη της ταινία ή ο Παπαμιχαήλ μόνος του ταινία έπεφταν τα εισιτήρια. Όταν έκαναν μαζί τα εισιτήρια ανέβαιναν οπότε ο κόσμος τους ήθελε αναγκαστικά μαζί».

//--> //-->

Για την φωτογραφία του Θανάση Βέγγου ως Δόκτωρα Ζιβέγγου στην οποία ξεκρεμάει την ταμπέλα της κινηματογραφικής του εταιρίας, ο Μάκης Δελαπόρτας εξαρχής τόνισε ότι θα στενοχωρήσει τον κόσμο και συνέχισε λέγοντας: «Ο Βέγγος ήταν ένας πάρα πολύ απαιτητικός και τελειομανής ηθοποιός που ήθελε την κάθε σκηνή να την γυρίζει 30 φορές! Τότε, λοιπόν, δεν υπήρχε το βίντεο για να πω πως ήταν πολύ φτηνό για να το κάνεις ξανά και ξανά. Υπήρχε το φιλμ που σημαίνει ότι, όταν μια σκηνή την γύριζες 30 φορές, ήταν πανάκριβο. Έτσι αν και οι ταινίες που γύρισε και έσκιζαν σε εισιτήρια δεν μπόρεσαν ποτέ να καλύψουν τα έξοδα που έκανε ο Θανάσης Βέγγος για να τις γυρίσει. Πήγαιναν πάρα πολύ καλά εισπρακτικά, όμως δεν μπόρεσε ποτέ να καλύψει τα έξοδα. Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και σε αυτή τη φωτογραφία στον ''Δόκτωρ Ζιβέγγο'' κατεβάζει την ταμπέλα της εταιρίας του. Αυτή είναι η λίγο θλιβερή αυτή σκηνή, όπου ουσιαστικά κλείνει την εταιρία και αυτά τα χρέη τον ταλαιπώρησαν για πολλά χρόνια», είπε.

//--> //-->

Ο Μάκης Δελαπόρτας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε έναν από τους πιο σπουδαίους ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου τον Λάμπρο Κωνσταντάρα μιλώντας για την τελευταία ταινία του που ήταν το «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ». Ο μεγάλος ηθοποιός είχε περάσει εγκεφαλικό και κεκέδιζε με αποτέλεσμα να αμφισβητείται αν θα κατάφερνε να κάνει την ταινία. Και όμως! Στο γύρισμα ήταν άψογος.

Τέλος έκανε μια αποκάλυψη για την Ρένα Βλαχοπούλου, η οποία πάντα στα γυρίσματα πήγαινε αδιάβαστη. Μια φορά αποφάσισαν και οι άλλοι ηθοποιοί να το κάνουν το ίδιο όμως στο γύρισμα που πήγαν αδιάβαστοι εκείνη ήταν διαβασμένοι με αποτέλεσμα να εκτεθούν στον Γιάννη Δαλιανίδη

//--> //-->
ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News