Life

Ποια είναι τα «έξυπνα» hacks για καλύτερες επιδόσεις στο τρέξιμο

Αν είσαι φαν του τρεξίματος και τα πας πολύ καλά μαζί του σε καθημερινή βάση, δες πως μπορείς να αυξήσεις τις επιδόσεις σου

Αν είσαι φαν του τρεξίματος και τα πας πολύ καλά μαζί του σε καθημερινή βάση, δες πως μπορείς να αυξήσεις τις επιδόσεις σου.

Δοκίμασε να ξεκινήσεις με γρήγορο τρέξιμο, αυξάνοντας τα λεπτά. Δηλαδή από τα 2', πήγαινε στα 3' και ούτω καθεξής. Θα αυξήσουν σημαντικά την αντοχή σου και θα σε προετοιμάσουν κατάλληλα για τον αγώνα, στον οποίο θα βγάλεις φτερά. Πέρα από αυτό το απλό και βασικό κόλπο, πειραματίσου στον διάδρομο.

Θα σε βοηθήσει να μάθεις να τρέχεις πιο γρήγορα ενώ παράλληλα μπορείς να ελέγχεις την ταχύτητα του τρεξίματός σου.

Γι' αυτό είναι πολύ προτιμότερο από το να τρέχεις απλά έξω. Είναι πολύ σημαντικό επίσης να έχεις έναν γρήγορο ρυθμό σαν να κάνεις ποδήλατο. Μετρώντας τα βήματα σου και μετρώντας μόνο το ένα πόδι το λεπτό και διπλασιάζοντας την μέτρηση σου, θα σε βοηθήσει να βρεις έναν καλό ρυθμό.

Ξεκίνα με σπριντ σε ανηφόρα. Στο τέλος ενός εύκολου run, πρόσθεσε 5 έως 20 δευτερόλεπτα σκληρή ανηφόρα, θα χρειαστεί μεγαλύτερη δύναμη στο βήμα σου, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τη μυϊκή σου αντοχή ή την ικανότητα των μυών σου να χειρίζονται την επαναλαμβανόμενη αντίσταση.

Τα σπριντ σε ανηφόρα βοηθούν να διασφαλιστεί ότι οι δρομείς μαθαίνουν σωστή τεχνική πριν στοχεύσουν στην ταχύτητα. Μπορείς άνετα να προκαλέσεις τον εαυτό σου να επιταχύνει την αντοχή σε μια μεγάλη ανηφόρα ή διαφορετικά μπορείς να κάνεις διαλειμματική προπόνηση, ανεβαίνοντας επανειλημμένα μια μικρή ανηφόρα.

Πηγή: jenny.gr

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια