Η Νέα Υόρκη στους δρόμους της… Αθήνας, με τη ματιά ενός Κρητικού!

Life
Η Νέα Υόρκη στους δρόμους της… Αθήνας, με τη ματιά ενός Κρητικού!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο. Εκείνοι που αφοσιώνονται στην οροθέτηση και επίτευξη νέων στόχων, έχοντας γνώση ότι η εξέλιξη περνά από διαδοχικά, προσωπικά ορόσημα και εκείνοι που για διάφορους λόγους χάνουν τη μάχη με την αναβλητικότητα και την αδράνεια τους, μαζί και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις νέες τάσεις και εξελίξεις.

Στην πρώτη κατηγορία σιγουρά ανήκει και ο δικός μας Κρητικός από το Ηράκλειο ο Τρύφωνας Νάκης (@t.nakis).

Ο Τρύφωνας κατάφερε να αντιληφθεί πολύ νωρίς την δυναμική του Instagram και να δουλέψει σκληρά και μεθοδικά για να κατανοήσει τον τρόπο αξιοποίησής του.

Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια ενασχόλησης κατάφερε να ενταχθεί σε αυτή την ομάδα τους λεγόμενους «micro-influencers» (10.000 μέχρι 200.000 ακόλουθοι), οι οποίοι έχουν ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό.

Η σύνδεση της καθημερινότητας του με την τεχνολογία, η ταχύτητα της επικοινωνίας και η όρεξη για ένα φρέσκο είδος storytelling (αφήγησης), τον οδήγησαν σε ένα νέο «περιεχόμενο» (content) και με τις φωτογραφίες που κάνει post έχει καταφέρει να μετατρέψει τους δρόμους της Αθήνας να μοιάζουν με την Νέα Υόρκη.

Απαιτεί πολύ χρόνο όλη αυτή η διαδικασία;

τον ρωτάμε…

Έχω την σχολή μου στο Πανεπιστήμιο τη δουλειά editor για κάποιες εταιρείες και τις όποιες κοινωνικές επαφές επιτρέπει η τεχνολογία και τα lockdowns, τον υπόλοιπο  χρόνο μου όμως τον αφιερώνω εκεί, είναι απαραίτητη η καθημερινή τριβή, για περίπου έξι ώρες κατά μέσο όρο. Το θετικό είναι ότι μπορείς να βρίσκεσαι οπουδήποτε και να μπορείς να ετοιμάζεις υλικό!

Έχεις συνεργασίες και με κάποιες εταιρείες;

Ναι! ήδη η παρουσία μου στο Instagram έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον εταιρειών αλλά και ξενοδοχείων και ήδη έχω συνεργασίες με Champion,Michaellouis,Tissot ,Beluga Jewelry αλλά και ξενοδοχειακές μονάδες.

Και για τέλος, ποια είναι αυτά τα απαιτούμενα εργαλεία για την αύξηση της απήχησης κάποιου που θέλει να ασχοληθεί με το Instagram;

Προφανώς, το ελκυστικό περιεχόμενο, αυτό που ονομάζουμε viral, η προσεγμένη φωτογραφία, τα ενδιαφέροντα φίλτρα, η διαφορετικότητα και η έμπνευση. Όλα αυτά δηλαδή που ανεβάζουν το Engagement , προκαλώντας sharing, comments, tags ή ενσωμάτωση σε stories χρηστών.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News