Life

"Έχω επίγνωση" Διάσημοι Έλληνες μας στέλνουν τα δικά τους μηνύματα για το Alzheimer

Η νόσος της "μνήμης" και ο ρόλος των φροντιστών

Η Καμπάνια ''Έχω επίγνωση'' είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία και δημιουργία της Μαρίας Σβολιαντοπούλου, σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα Photosapiens, που αποτελείται απο τον Σπύρο Ανδρουλάκη, την Μαρία Γιαμαλή και τον Κωνσταντίνο Σακκαδάκη.

Ο σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το κοινό γύρω απο την νόσο Αlzheimer και να δείξει το φορτίο του φροντιστή. Ένας ακόμη σκοπός της καμπάνιας είναι να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός συμβουλευτικού σταθμού για φροντιστές στο Ηράκλειο Κρήτης απο την εταιρία Αλτσχαιμερ Ηρακλείου, η οποία μέσα απο 15 έτη εθελοντικών δράσεων προσπαθεί να αναδείξει και να στηρίξει το φορτίο του φροντιστή αλλα και να είναι δίπλα στο πλευρό των ασθενών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η καμπάνια περιλαμβάνει μια φωτογραφική έκθεση ''Το 24ωρο του φροντιστή'', η οποία δείχνει τον ρόλο του φροντιστή μέσα στην καθημερινότητα του με την νόσο και τον ασθενή.

Επιπλέον θα δημιουργηθεί με ταινία μικρού μήκους, στην οποία θα πρωταγωνιστεί ο Αντίνοος Αλμπάνης και θα παρουσιάζει μέσα από λίγα λεπτά, τον τρόπο, που επιβιώνει ένας φροντιστής απέναντι στη νόσο.

Οι επώνυμοι που στηρίζουν την καμπάνια "Έχω επίγνωση"

Σε αυτη την καμπάνια υπάρχουν αρκετοί επώνυμοι εθελοντές εκ των οποίων είναι ο Γρηγόρης Βαλτινός, ο Αντίνοος Αλμπάνης, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης, ο Αντώνης Τσαπατάκης, ο Χρήστος Σπανός, ο Μιχάλης Συριόπουλος, η Εβελίνα Παπούλια, ο Ευθύμης Ζησάκης, ο Νίκος Παπαδάκης, ο Χατζηαγγελάκης, η Μαρία Φιλίππου, η Σοφία Φιλιππίδου, η Τζόις Ευείδη, ο Γιάννης Αποστολάκης, η Δραγούμη, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Θοδωρής Βουτσικάκης κ.α.

Τα γραφιστικά της καμπάνιας έχει αναλάβει ο Θοδωρής Δούσμανης.

Η εν λόγω καμπάνιας ξεκινάει το ταξίδι της αρχές Ιουλίου και υπολογίζει να έχει τελειοποιηθεί αρχές Οκτώβρη.

 

 

 

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια