Life

Επάγγελμα… Influencer στο Instagram: Τα post που «αμείβουν» με 1.000€

Πόσα «παίρνουν» οι… Instagram Influencers για κάθε τους post;

Έχουν καταφέρει να κάνουν το χόµπι τους επάγγελµα και να… επηρεάζουν το καθημερινό lifestyle εκατοντάδων ανθρώπων.

Ο λόγος για τους Instagram Influencers, που «με αντάλλαγμα» ένα δικό μας like, εταιρείες περιµένουν στην ουρά για διαφήµιση.

Στη 1 Ιουνίου διεξήχθη ο τελικός του Champions League ανάµεσα στην Τότεναµ και τη Λίβερπουλ. Για την ιστορία, νικήτρια αναδείχθηκε η Λίβερπουλ, όµως εκείνο που, πρώτα απ' όλα, έγινε θέµα στα διεθνή µέσα δεν ήταν τόσο το κορυφαίο αθλητικό γεγονός όσο η εισβολή τής εντυπωσιακής Κίνσεϊ Βολάνσκι στο γήπεδο.

Η ξανθιά καλλονή µπήκε στον αγωνιστικό χώρο φορώντας ένα µαύρο, µικροσκοπικό ολόσωµο µαγιό, στο οποίο αναγραφόταν η λέξη «Vitaly», δηλαδή το όνοµα του site ερωτικού περιεχοµένου που διαθέτει ο σύντροφός της, Βιτάλι Ζντοροβέτσκι.

Μέσα σε λίγα µόλις λεπτά η Βολάνσκι πέτυχε δύο πράγµατα: πρώτον, τη «µαύρη» διαφήµιση της επιχείρησης του συντρόφου της, που σε µια τέτοια διοργάνωση, υπό κανονικές συνθήκες, θα κόστιζε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και, δεύτερον, την προσωπική της προβολή, την οποία ήδη εξαργυρώνει αδρά, καθώς πριν από τον τελικό µετρούσε περίπου 300.000 ακολούθους στο Ιnstagram, ενώ σήµερα µετρά περισσότερους από 3 εκατοµµύρια.

Ο αριθµός αυτός µεταφράζεται σε συνεργασίες και κατά συνέπεια σε έσοδα στον τραπεζικό λογαριασµό της. Αυτή η σύντοµη ιστορία της Βολάνσκι αποδεικνύει ότι το ∆ιαδίκτυο, που εξελίχθηκε µε πολύ γρήγορους ρυθµούς σε κυρίαρχη παγκόσµια αγορά, έχει τη δύναµη να µετατρέψει µέσα σε µία νύχτα έναν «άγνωστο» µέχρι πρότινος άνθρωπο σε «influencer».

Μέχρι και 1.000€ το post

Με µια σύντοµη έρευνα στην αγορά των διαφηµιστικών, θα διαπιστώσει κανείς ότι µια ανάρτηση στο Ιnstagram σε προφίλ influencer µπορεί να στοιχίσει από µερικές δεκάδες ευρώ (ξεκινώντας από τα προφίλ µε λίγες χιλιάδες ακολούθους) και να φτάσει ακόµη τα 1.000 ευρώ αν ο/η influencer έχει προβολή µε κάποιον τρόπο και στην τηλεόραση. Τα ποσά, δε, ξεφεύγουν αρκετά αν πρόκειται για προσωπικότητα µε δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους. Ωστόσο, επειδή ούτε ο κόσµος είναι πια ανυποψίαστος, πόσω δε µάλλον οι εταιρείες που επιδιώκουν συνεργασίες µε influencers, πλέον η αγορά στρέφεται αργά αλλά σταθερά σε λογαριασµούς µε λιγότερους µεν αλλά πιο αυθεντικούς και «κανονικούς» ακολούθους. Εν ολίγοις σε λογαριασµούς micro-influencers.

(Με πληροφορίες από ethnos.gr)

Σχόλια