Life

Αυτές τις τροφές πρέπει να αποφεύγεις στο πρωινό σου

Η μέρα πρέπει να ξεκινάει με ένα καλό και δυναμωτικό πρωινό για πολλή ενέργεια

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας αφού μ’ αυτό ξεκινάς και από αυτό παίρνεις δύναμη προκειμένου να συνεχίσεις με… full ενέργεια τις δουλειές σου.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες τροφές που συνηθίζεις να τρως το πρωί και καλό θα ήταν να τις κόψεις, αντικαθιστώντας τες με άλλες τροφές που συνιστούν και οι διατροφολόγοι. Είναι σημαντικό να μην ξεκινάς τη μέρα σου με περιττές θερμίδες αλλά να δίνεις στον οργανισμό σου εκείνες τις ουσίες που χρειάζεται πραγματικά.

Ζάχαρη, λιπαρά και αλάτι καλό θα ήταν να αποφεύγονται στο πρωινό.

Τι πρέπει να τρως λοιπόν; Το olivemagazine.gr δίνει τις απαντήσεις.

Γιαούρτι χωρίς toppings:

Το γιαούρτι είναι ένας καλός τρόπος να ξεκινάς τη μέρα σου. Συνδύασε το με μέλι ή δημητριακά και μη χρησιμοποιήσεις άλλου είδους toppings. Άσε τα για εκείνη την ώρα που θα θες πολύ ένα γλυκό.

Φυσικοί χυμοί φρούτων:

Θα αναρωτιέσαι γιατί να μην επιλέξεις συσκευασμένο αντί για φυσικό χυμό… Οι συσκευασμένοι χυμοί περιέχουν αρκετή ζάχαρη, οπότε αξίζει να αφιερώσεις 5 λεπτά παραπάνω και να στύψεις 3 πορτοκάλια.  

Ξέχνα κέικ, κουλουράκια, σφολιάτες και muffins:

Λιπαρά και ζάχαρη κάνουν πάρτι σε αυτές τις τροφές εκτός και αν έχεις φτιάξει μια πιο ελαφριά συνταγή με τα χεράκια σου οπότε, σε αυτή την περίπτωση, μπορείς να τα εντάξεις στο πρωινό σου.

Όχι αλλαντικά:

Το αλάτι δεν έχει καμία απολύτως θέση στο πρωινό μας και τα αλλαντικά έχουν μπόλικο. Αν, ωστόσο, θες οπωσδήποτε να βάλεις αλλαντικά σε κάποιο από τα γεύματα της ημέρας, προτίμησε το μεσημεριανό ή το σνακ (σε κάποιο σάντουιτς ίσως), όχι το βραδινό γιατί το αποτέλεσμα, εκτός από επιβάρυνση με επιπλέον θερμίδες, είναι και άνοδος της αρτηριακής πίεσης.

Σχόλια