Life

Ψωνίζοντας και εξοικονομώντας - Πώς το πετυχαίνουμε στην Ελλάδα

Έρευνες δείχνουν ότι το διαδίκτυο βοηθάει τις γυναίκες να κάνουν οικονομικές αγορές

Το διαδίκτυο έχει γίνει πλέον κομμάτι της ζωής μας. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως το 90% περίπου των Ελλήνων έχει σύνδεση διαδικτύου. Αυτό είναι ένα ποσοστό το οποίο μοιράζεται ανάμεσα στα δύο φύλα που δείχνουν να χρησιμοποιούν το ίντερνετ σε αντίστοιχα ποσοστά μεταξύ τους. Ωστόσο ο λόγος για τον οποίο συνδέονται στο διαδίκτυο διαφέρει ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες.

Οι άνδρες επικεντρώνονται κυρίως στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα βίντεο και τη μουσική ενώ οι γυναίκες κυριαρχούν στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Κάτι που αρέσει και στα δύο φύλα αλλά πολύ περισσότερο στις γυναίκες είναι φυσικά το να ψωνίζουν.

Οι άνδρες φαίνεται να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές απευθείας από τα διάφορα e-shops ενώ οι γυναίκες χρησιμοποιούν το ίντερνετ για να κάνουν έρευνα αγοράς πριν βγουν στα μαγαζιά. Αναζητούν τις προσφορές που γίνονται σε είδη σούπερ μάρκετ, ένδυσης, υπόδησης ή ηλεκτρονικών κυρίως ανατρέχοντας σε online φυλλάδια προσφορών καταστημάτων.

Οι Έλληνες που ενημερώνονται από τα ηλεκτρονικά φυλλάδια καταστημάτων πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά ζουν κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) και είναι νέοι σε ηλικία.

Προηγούνται οι γυναίκες ηλικίας 25-34 και 35-44 και ακολουθούν οι άνδρες ηλικίας 25-34. Όσον αφορά τώρα τα καταστήματα για τα οποία ενδιαφέρονται περισσότερο, αυτά είναι σουπερμάρκετ όπως το lidl, το ΑΒ Βασιλόπουλος και το Μασούτης.

Τα online φυλλάδια προσφορών γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στη χώρα μας επειδή είναι πολύ εύκολο να τα βρεις οποιαδήποτε στιγμή όπου κι αν βρίσκεσαι, ακόμα και μέσα από το κινητό σου. Ταυτόχρονα η χρήση τους βοηθά στην προστασία του περιβάλλοντος.

Τώρα χάρη στο Kimbino, που συγκεντρώνει όλα τα φυλλάδια προσφορών των καταστημάτων μπορούμε να περιηγούμαστε online εύκολα και γρήγορα και να εντοπίζουμε έτσι τις πιο συμφέρουσες τιμές για τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν.

Σχόλια