Ρέθυμνο - Λιμενικό Ταμείο: Τι αλλάζει στην ευρύτερη περιοχή Κιουλούμπαση (βίντεο)

Ρέθυμνο
Ρέθυμνο - Λιμενικό Ταμείο: Τι αλλάζει στην ευρύτερη περιοχή Κιουλούμπαση (βίντεο)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με την ολοκλήρωση της μελέτης προυπολογισμού 246 χιλιάδων ευρώ, θα ακολουθήσει δημόσια διαβούλευση ώστε το έργο να πάρει το «πράσινο φως» των τοπικών φορέων για την κατασκευή του.

Ολικό «λίφτινγκ» αναμένεται να υποστεί το επόμενο διάστημα η ευρύτερη περιοχή του Κιουλούμπαση στο Ρέθυμνο, που συνδέει το ενετικό και εμπορικό λιμάνι με την λεωφόρο Σταμαθιουδάκη.

Σύμφωνα με τα σχέδια του λιμενικού ταμείου με τις στοχευμένες παρεμβάσεις που θα γίνουν, θα αντιμετωπιστεί ο κυκλοφοριακός φόρτος της περιοχής και η ηχορύπανση, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στον πεζό και τα άτομα με αναπηρία να διέρχονται με ασφάλεια από τον συγκεκριμένο δρόμο που οδηγεί και στο ιστορικό φρούριο της Φορτέτζας. 

Με στόχο να αναβαθμιστεί αισθητικά και λειτουργικά μια περιοχή που είναι άμεσα συνδεδεμένη με το ιστορικό κέντρο του Ρεθύμνου και που χειμώνα - καλοκαίρι κατακλύζεται από επισκέπτες, το λιμενικό ταμείο έχει ήδη «τρέξει» τις διαδικασίες για την εκπόνηση της μελέτης για την βιοκλιματική ανάπλαση της περιοχής Κιουλούμπαση.

Οι αλλαγές θα επικεντρωθούν στο τμήμα από την είσοδο της Φορτέτζας από την πλευρά του περιφερειακού έως και το εμπορικό λιμάνι, ενώ με βάση τα έργα βιοκλιματικής ανάπλασης προβλέπονται μεταξύ άλλων παρεμβάσεις για την βελτίωση της κυκλοφορίας των οχημάτων, της στάθμευσης, για τις ανάγκες του περιπάτου, αλλά και για την ασφαλή μετακίνηση των ατόμων με αναπηρία.

Κάποιες από τις αλλαγές που σχεδιάζονται αφορούν και στα καταστήματα εστίασης της περιοχής τα οποία θα κληθούν να αλλάξουν τα σκιάδια τους με περισσότερο ανθεκτικά -στις καιρικές συνθήκες- υλικά, τα οποία παράλληλα θα εξασφαλίζουν και την αισθητική αναβάθμιση της περιοχής.

Επίσης προβλέπεται και η δημιουργία ασφαλών παρατηρητηρίων δίπλα στα τείχη του περιφερειακού, τα οποία στην ουσία θα φέρνουν πιο κοντά τους περιπατητές με την θάλασσα.

Στην μελέτη ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στον κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής που είναι ιδιαίτερα αυξημένος δεδομένου ότι είναι ο μοναδικός δρόμος που συνδέει το εμπορικό λιμάνι με την κεντρική λεωφόρο Σταμαθιουδάκη που οδηγεί προς τον Βόρειο Οδικό Άξονα, όπου μέσω του οποίου βαριά οχήματα μεταφέρουν καθημερινά εμπορεύματα.

Με την ολοκλήρωση της μελέτης προυπολογισμού 246 χιλιάδων ευρώ, θα ακολουθήσει δημόσια διαβούλευση ώστε το έργο να πάρει το «πράσινο φως» των τοπικών φορέων για την κατασκευή του.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News