Ρέθυμνο

We do local: Θριαμβεύει η Κρήτη

Στόχος το απασχολούμενο προσωπικό να προέρχεται από την τοπική κοινωνία

Θριαμβεύει και πρωτοπορεί η Κρήτη ως ναυαρχίδα του τουρισμού πανελλαδικά, μέσα από τον θεσμό We do local που έχει ως στόχο την αξιοποίηση των οικονομικών πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού των τοπικών κοινωνιών στον τουρισμό. Ήρθε μάλιστα η ώρα της συνέργειας με την αυθεντική Ελλλάδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία της αυθεντικότητας και της τοπικότητας του τουριστικού προορισμού, όπως εξάλλου συντελείται και στα ξενοδοχεία της Κρήτης που συμμετέχουν στο We do local.

Είναι αξιοσημείωτο δε, ότι, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου και εταίρο του θεσμού We do local, Μανώλη Τσακαλάκη, ότι η πρωτοβουλία αυτή, συν τοις άλλοις, ορίζει ότι σε ένα υψηλό ποσοστό, το απασχολούμενο προσωπικό προέρχεται από την τοπική κοινωνία με αποτέλεσμα να έχει μπει ένα σημαντικό ανάχωμα στην εκροή εργατικού δυναμικού από την Ελλάδα στο εξωτερικό, στον κλάδο του τουρισμού, αφού οι ξενοδοχοϋπάλληλοι παραμένουν στο νησί για την εργασία τους.

Πλέον, η νέα συνεργασία με την στήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, δίνει τη δυνατότητα για μεγάλης κλίμακας ανάδειξη συγχρόνως τόσο των επώνυμων τοπικών προϊόντων όσο και των ξενοδοχείων και προορισμών στα σημεία πώλησης τροφίμων σε Ελλάδα και εξωτερικό με τα κρητικά προϊόντα να καταναλώνονται στα ξενοδοχεία και με τους επισκέπτες να τα αναζητούν στα ράφια και να γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές τους, διεθνώς!

 

Σχόλια