Γερμανικά ΜΜΕ ανακαλύπτουν τις αυθεντικές γεύσεις της Ιεράπετρας

Λασίθι
Γερμανικά ΜΜΕ ανακαλύπτουν τις αυθεντικές γεύσεις της Ιεράπετρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Γερμανοί δημοσιογράφοι, παρακολούθησαν από κοντά και κατέγραψαν τη διαδικασία της παραγωγής, της τυποποίησης και της εξαγωγής των ποιοτικών κρητικών κηπευτικών και του βραβευμένου ελαιόλαδου και μελιού της περιοχής

Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 η Ιεράπετρα υποδέχτηκε μία ομάδα Ελλήνων και Γερμανών δημοσιογράφων-που εκπροσωπούν ΜΜΕ της Γερμανίας- στο πλαίσιο του προγράμματος «The European Food Masters - Taste The Authentic», το οποίο υλοποιείται από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το γκρουπ των δημοσιογράφων, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, υποδέχτηκε και ξενάγησε, ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής και Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί της γεύσης» και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Λουΐζος Κόλλιας.

«Τους ξεναγήσαμε στα θερμοκήπια της Ιεράπετρας, γιατί θέλαμε να ιδούν με τα μάτια τους πιο είναι πραγματικά το αυθεντικό. Τους πήγαμε σε θερμοκήπια παραγωγών μελών του Συνεταιρισμού μας που απαρτίζεται από 22 μέλη και είδαν πως καλλιεργούμε τα ποιοτικά υγιεινά κηπευτικά της Ιεράπετρας. Είχαν τη δυνατότητα να ιδούν με τα μάτια τους και να διαπιστώσουν δοκιμάζοντας ότι είναι όλα τα κηπευτικά μας φυσικά και όχι πλαστικά , με άριστη γεύση, άρωμα και υψηλή διατροφική αξία, και ότι όλα γίνονται με ωφέλιμα έντομα, ενώ οι ψεκασμοί είναι ελάχιστοι έως μηδαμινοί. Αυτός ήταν ο στόχος ο δικός μας.

Τέτοια επιχειρηματική αποστολή με τη συνοδεία των δημοσιογράφων Γερμανικών ΜΜΕ, γίνεται για δεύτερη χρονιά στην Κρήτη. Αυτό που βλέπουν και μεταφέρουν στα μέσα με τα οποία συνεργάζονται οι φιλοξενούμενοι μας, είναι αυτό που θα διαβάσουν και θα ιδούν οι χιλιάδες των αναγνωστών τους. Βλέπουμε σιγά-σιγά, ότι από πέρυσι, κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει στην Ευρωπαϊκή αγορά», μας είπε ο πρόεδρος της Οργάνωσης Παραγωγών «Το νησί της γεύσης» κ. Λουίζος Κόλλιας.

Την ίδια ώρα τα υπόλοιπα μέλη της επιχειρηματικής αποστολής από τη Γερμανία, έκαναν στο Ηράκλειο «B to B» συναντήσεις, με επιχειρηματίες της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Κρήτης όχι μόνο από τον κλάδο των κηπευτικών αλλά και από άλλους κλάδους.

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος διαφήμισης και προβολής των κυρίαρχων ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Ιεράπετρας, οι δημοσιογράφοι από τα Γερμανικά ΜΜΕ, παρακολούθησαν από κοντά και κατέγραψαν τη διαδικασία της παραγωγής, της τυποποίησης και της εξαγωγής των ποιοτικών κρητικών κηπευτικών και του βραβευμένου ελαιόλαδου και μελιού της περιοχής, καθώς και τον τρόπο που αυτά χρησιμοποιούνται από τα ίδια τα Ελληνικά εστιατόρια, τα οποία θέλουν να ξεχωρίσουν με τις αυθεντικές τους γεύσεις.

«Πιστεύω ότι αυτοί οι άνθρωποι που ήρθαν και είδαν με τα ίδια τους τα μάτια, πως και τι καλλιεργούμε στην Ιεράπετρα, θα μας βοηθήσουν να κάνουμε μια καλή αρχή, για να δείξουμε στον Ευρωπαίο καταναλωτή, ότι τα κηπευτικά που παράγουμε είναι τα καλύτερα της Ευρώπης και ότι οι καλλιεργητικές πρακτικές που ακολουθούμε είναι τέτοιες, που θα πρέπει να πείσουν τους καταναλωτές ότι μπορούν να τρώνε άφοβα τα προϊόντα μας.

Οι παραγωγοί μας θα πρέπει να πεισθούν με τη σειρά τους, να δημιουργήσουν μεγαλύτερες ομάδες και συνεταιριστικά σχήματα, για να συγκεντρώνονται τα προϊόντα  και να αποκτούν έναν τέτοιο όγκο, που θα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων αλυσίδων τροφίμων», πρόσθεσε ο κ. Μιχάλης Φωθιαδάκης, παραγωγός μέλος της Ο.Π. «Το Νησί της γεύσης».

Εκπροσωπώντας την ομάδα των δημοσιογράφων από τη Γερμανία, ο εκδότης και δημοσιογράφος της εφημερίδας «Euro Politis» κ. Βασίλης Βούλγαρης μας μίλησε για την επίσκεψη τους στην Ιεράπετρα.

«Είδαμε με πόση αγάπη και φροντίδα παράγονται τα κηπευτικά της Ιεράπετρας. Οι παραγωγοί οι ίδιοι μας είπαν ότι παράγουν αυτά που τρώνε οι ίδιοι και οι οικογένειες τους.

Εμείς θέλουμε να δώσουμε στους καταναλωτές της Κεντρικής Ευρώπης το μήνυμα ότι η Ελλάδα έχει προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και αξίζουν πραγματικά να είναι στο ράφι και στο σπίτι του κάθε καταναλωτή.

Τα Ελληνικά προϊόντα δυστυχώς δεν έχουν πάρει τη θέση που θα έπρεπε στα ράφια των αγορών της Ευρώπης και της Γερμανίας ειδικότερα. Αυτό κυρίως έχει σχέση με το μικρό κλήρο των αγροτών και τη μικρή παραγωγή της Ελλάδας. Αν δείξουμε την υψηλή ποιότητα και τη διατροφική αξία των κηπευτικών της Κρήτης μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα για τον παραγωγό», κατέληξε ο κ. Βασίλης Βούλγαρης.

Η ομάδα των δημοσιογράφων από τη Γερμανία ξεναγήθηκε ακόμη στην εξαγωγική εταιρία τυποποίησης ελαιολάδου «ΕΛΑΣΙΟΝ» (Μαλλιωτάκη Μαρία), στην εταιρία τυποποίησης μελιού «Smari» (Νικολαράκης Μανώλης), καθώς και στο εστιατόριο «Pelagos Sea Side Restaurant” (Αφοί Τζωρτζάκη).

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News