ΒΟΑΚ: Τρία χρόνια μετά ξεκινούν τα έργα για τις ρηγματώσεις στην Κακιά Στροφή (vid)

Κρήτη
ΒΟΑΚ: Τρία χρόνια μετά ξεκινούν τα έργα για τις ρηγματώσεις στην Κακιά Στροφή (vid)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019, προκαλώντας την ανησυχία διερχόμενων οδηγών και κατοίκων της ευρύτερης περιοχής
  • Άμεσα οι παρεμβάσεις για τις ρηγματώσεις
  • Μεγάλη η ανησυχία από το 2019 για την κατάσταση στην Κακιά Στροφή
  • Τρία χρόνια μετά ξεκινούν οι εργασίες με κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην περιοχή
  • Στόχο τα έργα στην Κακιά Στροφή να ολοκληρωθούν πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου

Μετά από απίστευτες καθυστερήσεις και δικαστικές περιπέτειες, ξεκινά τις επόμενες μέρες το πολύπαθο έργο στον ΒΟΑΚ στο ύψος της Κακιάς Στροφής, λίγο πριν τη Λυγαριά για την αντιστήριξη του δρόμου, όπου πέρα από τις ρηγματώσεις, ειδικοί διαπίστωσαν ότι η πλαγιά σέρνει προς τη θάλασσα. Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019, προκαλώντας την ανησυχία διερχόμενων οδηγών και κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. 

Ειδικότερα, θέμα ημερών η έναρξη των εργασιών για την αντιμετώπιση των ρηγματώσεων και των κατολισθητικών φαινομένων στον ΒΟΑΚ, στο ύψος της κακιάς στροφής, λίγο πριν τη Λυγαριά καθώς και σε ένα ακόμη σημείο στο ύψος του ΧΥΤΑ Ηρακλείου. 

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εγκρίθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με τις εργασίες αντιστήριξης του δρόμου να ξεκινούν άμεσα, όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Καρνέσης.

Ο κ. Καρνέσης μίλησε στο neakriti.gr, τονίζοντας: «Εγκρίθηκε η κυκλοφοριακή ρύθμιση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης και θα προχωρήσουμε άμεσα στην έναρξη των εργασιών. Κατ’ αρχήν θα πρέπει να τοποθετηθεί κυκλοφοριακή σήμανση στην περιοχή του ΧΥΤΑ και αμέσως μετά θα υπάρξει η ανάλογη σήμανση για την περιοχή της «Κακιάς Στροφής». Η σήμανση θα γίνεται με φανάρι στην περιοχή του ΧΥΤΑ και ενδεχομένως με τον ίδιο τρόπο στην περιοχή της «Κακιάς Στροφής». Και νομίζω πως έχουν τοποθετηθεί έξυπνα φανάρια ώστε όταν υπάρχει ένας μεγάλος χώρος από ένα συγκεκριμένο ρεύμα, να δίνεται εκεί προτεραιότητα».

Είναι άξιο αναφοράς πως το Νοέμβριο του 2019, ο καταγράφηκαν ανησυχητικές αυτές εικόνες στον ΒΟΑΚ, λίγο πριν τη Λυγαριά, με τους οδηγούς να τρέμουν κάθε φορά που διασχίζουν το επίμαχο σημείο. Τον Δεκέμβριο του 2019, ακολούθησαν ερευνητικές δειγματοληπτικές γεωτρήσεις, με τους ειδικούς να διαπιστώνουν ότι η πλαγιά σέρνει προς τη θάλασσα.   

Το έργο δεν ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2022 λόγω δικαστικής προσφυγής κατά της προκήρυξης του έργου, το οποίο ξεμπλόκαρε από τις δικαστικές προσφυγές και περιπέτειες, τον Αύγουστο του 2022. 

Ο κ. Καρνέσης είπε: «Μπορεί να καθυστέρησαν λόγω των απρόβλεπτων αυτών συνθηκών που υπήρξαν, λόγω των προσφυγών που έγιναν από μία εταιρεία, το έργο θα προχωρήσει».

Μετά από απίστευτες καθυστερήσεις και αφού χρειάστηκαν να περάσουν τρία χρόνια, το έργο μπαίνει στην τελική ευθεία, ενώ στόχος των αρμοδίων είναι οι βασικές εργασίες να ολοκληρωθούν πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν. 

Μεταξύ άλλων θα κατασκευαστεί πασσαλότοιχος σε όλο το μήκος της κακιάς στροφής, ενώ το συνολικό χρονοδιάγραμμα του έργου είναι 8 μήνες.  

«Θα κατασκευαστούν και οι πάσσαλοι προκειμένου να σταθεροποιηθεί  γεωτεχνικά η περιοχή. Δε χρειάζονται παραπάνω από δύο εβδομάδες για να εκτελεστούν τα έργα. Μετά από αυτό η περιοχή θα είναι ασφαλής. Στη συνέχεια θα έχουμε και τον κεφαλόδεσμο και τον τοίχο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου. Όποιες εργασίες εμποδίζουν την κυκλοφορία, θα γίνουν μετά το Σεπτέμβριο», κατέληξε ο κ. Καρνέσης.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News