Ηράκλειο: Λαμπερά εγκαίνια για την Domestica!

Κρήτη
Ηράκλειο: Λαμπερά εγκαίνια για την Domestica!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

H Domestica είναι μια οικογενειακή επιχείρηση τρίτης γενιάς, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του μηχανολογικού εξοπλισμού, στηρίζοντας τόσο ιδιοκτήτες όσο και εργαζόμενους που βρίσκονται στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού

Τη δυναμική της παρουσία στην Κρήτη επιβεβαίωσε μέσα από τα εγκαίνια του νέου υποκαταστήματος στο Ηράκλειο η Domestica, που φέτος γιορτάζει τα 61 της χρόνια, διανύοντας μια συνεχή και επιτυχημένη πορεία, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στην αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, η Domestica καταφέρνει να μένει πιστή στον σκοπό της, που είναι να συνεισφέρει ενεργά στη βελτίωση της ποιότητας και την αύξηση της κερδοφορίας των ελληνικών επισιτιστικών και τουριστικών επιχειρήσεων.

H Domestica είναι μια οικογενειακή επιχείρηση τρίτης γενιάς, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του μηχανολογικού εξοπλισμού, στηρίζοντας τόσο ιδιοκτήτες όσο και εργαζόμενους που βρίσκονται στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού. Είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται στον εξοπλισμό καταστημάτων ταχείας εξυπηρέτησης (fast food), frozen yogurt, παγωτού (τζελατέριες), super market, ζαχαροπλαστείων, αρτοποιείων, ξενοδοχείων, εστιατορίων και ψητοπωλείων. Πέραν του άρτιου εξοπλισμού, διαθέτει οργανωμένο τμήμα σχεδιασμού για ολοκληρωμένες μελέτες έργων (Turn Key Projects), ενώ το προσωπικό είναι άριστα εκπαιδευμένο.

Δεσπόζουσα θέση

Ο διευθύνων σύμβουλος της Domestica, Θεόφιλος Νικολαΐδης, μίλησε στον τηλεοπτικό φακό της “ΚΡΗΤΗ ΤV”, όπου έκανε σαφές πως η εταιρεία κατέχει δεσπόζουσα θέση εξαιτίας του μεγέθους και της ποιότητας.

«Έχουμε μία από τις δεσπόζουσες θέσεις στον χώρο της μαζικής εστίασης. Όχι μόνο λόγω παλαιότητας, αλλά και λόγω μεγέθους», είπε ο κ. Νικολαΐδης.

Με όχημα τις μακροχρόνιες συνεργασίες με τους κορυφαίους προμηθευτές παγκοσμίως, οι ποιοτικές και αξιόπιστες λύσεις που προσφέρει έχουν γίνει πλέον συνώνυμο της εταιρείας.

«Με την ίδρυσή μας το 1961, η Κρήτη ήταν μαζί με τη Ρόδο οι πρώτες περιοχές όπου δραστηριοποιήθηκε η εταιρεία αυτή. Ήταν δύο μέρη όπου αναπτύχθηκε σε σημαντικό βαθμό ο τουρισμός. Και όπως τότε, έτσι και σήμερα παραμένει πάρα πολύ ισχυρή σε αυτό το κομμάτι», επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Νικόλας Νικολαΐδης.

Με σύνθημα «Αντιπροσωπεύουμε ό,τι μας αντιπροσωπεύει», η Domestica, που αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση 3ης γενιάς, ανταποδίδει την εμπιστοσύνη και την αποδοχή που οι συνεργάτες της έχουν δείξει μέχρι και σήμερα.

«Φανταστείτε πόσο μεγάλη σημασία δίνουμε στην εξυπηρέτηση, όπου στη διεύθυνση του υποκαταστήματος εδώ δεν έχουμε βάλει έναν άνθρωπο των πωλήσεων. Ο διευθυντής του υποκαταστήματος στο Ηράκλειο είναι προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας της Domestica. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να σηματοδοτήσουμε κάτι καινούργιο. Πωλήσεις γίνονται πολλές, εύκολα ή δύσκολα. Η συντήρηση είναι ένα δεδομένο, που ξενοδόχοι και πελάτες το έχουν υπόψη τους. Δεν είναι κάτι που δε το γνωρίζουν. Είναι κάτι που σε πάρα πολλούς δημιουργούν προβλήματα κι εμείς είμαστε εδώ γιατί δε θέλουμε να υπάρχουν προβλήματα», είπε ο κ. Θεόφιλος Νικολαΐδης.

Επένδυσε στην Κρήτη

Η Domestica έχει επενδύσει όλα αυτά τα χρόνια στην Κρήτη, τη ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού, συνάπτοντας πάνω απ’ όλα ανθρώπινες σχέσεις, και προσφέρει υψηλών προδιαγραφών πακέτα συντήρησης, εκπαίδευσης και υποστήριξης του προσωπικού.

«Με τα προϊόντα που δίνουμε ουσιαστικά βοηθάμε τους πελάτες μας να εξοικονομήσουν τα λειτουργικά τους έξοδα, ενώ ταυτόχρονα να έχουν καλό και ποιοτικό αποτέλεσμα, χωρίς να έχουν ένα εξειδικευμένο προσωπικό. Είμαστε σε μία περίοδο που είναι δύσκολο να βρει κάποιος προσωπικό. Αυτό δε σημαίνει πως τα προϊόντα μας αντικαθιστούν τους ικανούς ανθρώπους. Κάθε άλλο, τους βοηθούν ώστε αυτό που έχει μια ομάδα ανθρώπων κατά νου να το υλοποιήσουν πιο εύκολα λιγότερο εξειδικευμένοι εργαζόμενοι», είπε ο κ. Νικόλας Νικολαΐδης.

Έτσι, το νέο υποκατάστημα στην Κρήτη έχει σχεδιαστεί, εξοπλιστεί και στελεχωθεί για να υποστηρίζει άμεσα όλους τους συνεργάτες. Πρόκειται για μια πειραματική κουζίνα, πλήρως εξοπλισμένη με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και ένα κέντρο τεχνικής εξυπηρέτησης με μεγάλη επάρκεια ανταλλακτικών.

Ο κ. Θεόφιλος Νικολαΐδης είπε: «Η δουλειά γίνεται καλύτερα όταν είσαι εδώ δίπλα, παρά όταν είσαι μακριά. Έχουμε δώσει μεγάλη σημασία στην τεχνική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Ένας εξοπλισμός πουλιέται μια φορά, αλλά μετά ο πελάτης μάς έχει πάντα δίπλα του για την τεχνική υποστήριξη των μηχανημάτων».

Αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη

Ο διευθυντής υποκαταστήματος Domestica στη Βιομηχανική Περιοχή του Ηρακλείου, Βαγγέλης Ρασπίτσος, υποστήριξε πως απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα φιλικό κλίμα, το οποίο θα διέπεται πάνω στην αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη. Ο πελάτης είναι ένας συνεργάτης, ενώ το συμφέρον δεν είναι πελατειακό ούτε ατομικό, αλλά συλλογικό.

«Σε αυτόν τον χώρο, ευελπιστούμε να δούμε πρόσωπα, καταστάσεις και να δημιουργήσουμε στιγμές. Και έτσι να χτίσουμε και μια σχέση εμπιστοσύνης. Έχουμε φύγει από τον τομέα της πελατειακής σχέσης και ψάχνουμε να χτίσουμε συνεργασίες που θα βασίζονται σε σχέσεις εμπιστοσύνης», είπε ο κ. Ρασπίτσος.

Εντατικά σεμινάρια με στόχο την ενημέρωση των συνεργατών σε καινοτόμα προϊόντα

Ο νέος χώρος στη Βιομηχανική Περιοχή Ηρακλείου θα φιλοξενήσει εντατικά σεμινάρια τεχνικών και μαγειρικών εκπαιδεύσεων, με στόχο την άμεση και πλήρη ενημέρωση των συνεργατών μας σε καινοτόμα προϊόντα και διαδικασίες που διασφαλίζουν χαμηλό κόστος χρήσης και υψηλή παραγωγικότητα.

«Έχουμε οργανώσει μια πειραματική κουζίνα, που δε νομίζω να υπάρχει άλλη στην Ελλάδα. Δεκάδες μηχανήματα βρίσκονται σε λειτουργία. Δεν έχουμε άψυχα αντικείμενα. Έχουμε μηχανήματα που παράγουν προϊόντα. Αυτό δείχνουμε. Η πειραματική αυτή κουζίνα θα χρησιμοποιηθεί για όποιον πελάτη επιθυμεί να μάθει ένα συγκεκριμένο μηχάνημα, αλλά θα γίνονται και σεμινάρια με προσκεκλημένους σεφ ή ζαχαροπλάστες, Έλληνες και ξένους, για να μπορέσουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών», σημείωσε ο κ. Θεόφιλος Νικολαΐδης.

«Μέσα σε αυτόν τον χώρο θα μπορούν οι ίδιοι οι πελάτες να χτίσουν τις δικές τους ιδέες. Δηλαδή θα μπορεί να έρχεται ο πελάτης, να μας λέει τι θέλει να κάνει κι εμείς να του δώσουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις», κατέληξε ο κ. Ρασπίτσος.

Αξίζει να σημειωθεί πως χθες Παρασκευή 4 Νοεμβρίου, η εταιρεία, στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας που επιδιώκει να έχει με τους Κρητικούς πελάτες-συνεργάτες, παρουσίασε μαζί με τους εκπροσώπους των εργοστασίων της τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν ζωντανά επιδείξεις μαγειρικής, πίτσας, ζαχαροπλαστικής και παγωτού από ειδικευμένους chef των εργοστασίων Rational, Carpigiani και ΟΕΜ.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News