Ηράκλειο

Προ των πυλών οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και πεζοδρομήσεις στο κέντρο του Ηρακλείου (vid)

Δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην Δικαιοσύνης και στους παρακείμενους πεζόδρομους, ενώ μόνο για τη διέλευση λεωφορείων και ταξί θα είναι η διαδρομή Ζωγράφου - Χατζημιχάλη Γιάνναρη, το πρώτο τμήμα της 1821, μέχρι τη Μονή Οδηγητρίας - Μεταξύ των προτάσεων για πεζοδρόμηση είναι και η οδός Ιδομενέως

Εκτός κυκλοφοριακού κάδρου μένουν τα ΙΧ από το ιστορικό κέντρο του Ηρακλείου, μετά και από την πεζοδρόμηση αρκετών δρόμων στο πλαίσιο του μεγάλου έργου ανάπλασης, το οποίο ολοκληρώνεται εκτός απροόπτου στα τέλη Ιουνίου.

Σε ήπιας κυκλοφορίας μόνο για τα ηλεκτρικά λεωφορεία και τα ταξί, μετατρέπονται συγκεκριμένοι δρόμοι στην καρδιά της πόλης, σύμφωνα με την εισήγηση της Επιτροπής Κυκλοφορίας, ωστόσο οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν στο δημοτικό συμβούλιο.

Καταστηματάρχες και πολίτες εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους για τον νέο κυκλοφοριακό σχεδιασμό, ενώ την ίδια στιγμή ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, Καλλέργος Βουλγαράκης, δηλώνει πως τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι προβληματικά και θα αντικαθίστανται από τα συμβατικά σε περίπτωση βλάβης, όπως άλλωστε προβλέπει η σχετική σύμβαση. Όπως είπε ο κ. Βουλγαράκης, «εδώ και 5 μήνες δεν δουλεύει το ένα από τα δύο ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ το δεύτερο παρουσιάζει αρκετά προβλήματα στη διαδρομή».

Σημειώνεται πως η στόχευση της δημοτικής αρχής είναι η μια… ανθρώπινη πόλη, η οποία θα είναι ελκυστική στους δημότες και επισκέπτες, χωρίς ΙΧ, καυσαέριο και θορύβους. Αυτό συνοψίζει ο αντιδήμαρχος Ηρακλείου, αρμόδιος για τα τεχνικά έργα, Γιάννης Αναστασάκης, στην τελική πρόταση της Επιτροπής Κυκλοφορίας, πριν αυτή πάρει τον δρόμο της διαβούλευσης και τεθεί προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο.

Παραδείγματος χάριν, δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των οχημάτων στη Λεωφόρος Δικαιοσύνης και στους παρακείμενους πεζόδρομους, ενώ μόνο για τη διέλευση λεωφορείων και ταξί θα είναι η διαδρομή ΖωγράφουΧατζημιχάλη Γιάνναρη, το πρώτο τμήμα της 1821, μέχρι τη Μονή Οδηγητρίας.

Μεταξύ των προτάσεων για πεζοδρόμηση είναι και η οδός Ιδομενέως, ενώ σε άλλα σημεία είτε καταργούνται τα φανάρια είτε δημιουργούνται νέοι κυκλικοί κόμβοι.

Σε κάθε περίπτωση, η διέλευση των συμβατικών λεωφορείων συνιστά «κόκκινο πανί» για αρκετούς καταστηματάρχες εντός του ιστορικού κέντρου, οι οποίοι διεκδικούν λύσεις και για το ζήτημα της στάθμευσης.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια