Ηράκλειο

Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Ποια είναι τα κριτήρια για τη στέγαση των σεισμόπληκτων σε οικίσκους

Τα κριτήρια που θέτει το αρμόδιο υπουργείο για τη στέγαση των σεισμόπληκτων σε οικίσκους, ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη 12 Οκτωβρίου ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας

Τα κριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει η επιλογή στέγασης των πληγέντων από τον σεισμό που σημειώθηκε τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη, ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας.

Ειδικότερα από το Δήμο Μινώα Πεδιάδας γίνεται γνωστό ότι με έγγραφο της Γενικής Δ/νσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών του Υπουργείου Υποδομών που γνωστοποιήθηκε σήμερα στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας προσδιορίζονται τα κριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει η επιλογή στέγασης των πληγέντων στους προκατασκευασμένους οικίσκους.

Ειδικότερα δικαιούχοι των οικίσκων, σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, είναι:

  • οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Μινώα Πεδιάδας των οποίων οι κατοικίες στις οποίες διέμεναν, κρίθηκαν κατά τον δευτεροβάθμιο έλεγχο προσωρινά ακατάλληλες ή επικίνδυνες για χρήση.
  • οι πολίτες οι οποίοι διέμεναν την ημέρα του σεισμού στην πληγείσα κατοικία και τόσο οι ίδιοι, όσο και τα μέλη της οικογένειάς τους, που συνοικούσαν στην πληγείσα κατοικία δεν διαθέτουν άλλη κενή κατοικία εντός του Δήμου, όπως προκύπτει από τα φορολογικά τους στοιχεία (Ε1, Ε2 και Ε9).

Για τη διαπίστωση της χρήσης του σεισμόπληκτου κτιρίου ως κύριας και μόνιμης κατοικίας του αιτούντος, προσκομίζονται επιπλέον των άλλων δικαιολογητικών, εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ηλεκτροδότησης της σεισμόπληκτης κατοικίας.

Τέλος γίνεται γνωστό ότι οι οικίσκοι θα παραχωρηθούν στους δικαιούχους για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών.

Ως εκ τούτου, όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση για στέγαση στους οικίσκους υποχρεούνται όπως προσκομίζουν μαζί με την αίτηση τους:

  • Δελτίο Δευτεροβάθμιου Ελέγχου Κατοικίας (εφόσον υπάρχει).
  • Δελτίο Ταυτότητας Αιτούντος ή άλλο έγγραφο ταυτοποίησης
  • Έντυπα Φορολογίας Εισοδήματος Ε1, Ε2 και Ε9.
  • Εκκαθαριστικό λογαριασμό ηλεκτροδότησης της σεισμόπληκτης κατοικίας (για τη διαπίστωση της χρήσης του σεισμόπληκτου κτηρίου ως κύριας και μόνιμης κατοικίας).

Οι αιτήσεις, σύμφωνα με την από 11/10/2021 ανακοίνωση του Δήμου θα υποβάλλονται στα τρία δημοτικά καταστήματα Αρκαλοχωρίου, Θραψανού και Καστελλίου (από ώρα 08.00-14.30) έως και την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια