Ηράκλειο

Επιδείνωση στην υγεία της 44χρονης – Εμφάνισε αιμάτωμα στο κεφάλι

Εξετάζεται η μεταφορά της στο ΠΑΓΝΗ

Ανησυχία επικρατεί για την περιπέτεια της 44χρονης γυναίκα η οποία εμβολιάστηκε με την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca ωστόσο λίγες μέρες αργότερα άρχισε να αισθάνεται αδιαθεσία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας της γυναίκας επιδεινώθηκε και εμφάνισε  αιμάτωμα στο κεφάλι.

Η 44χρονη βρίσκεται υπό στενή παρακολούθηση στο Βενιζέλειο και εξετάζεται η μεταφορά της στο ΠΑΓΝΗ αργότερα μέσα στη μέρα.

7 μέρες μετά την πρώτη δόση του εμβολίου άρχισε να εκδηλώνει τα πρώτα συμπτώματα, μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο και έγινε εισαγωγή της στην Αιματολογική του νοσηλευτικού ιδρύματος με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της.

(Φωτογραφία Αρχείου RawPixel)

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια