Θάνατος 11χρονου με πατίνι: «Έγκλημα και χωρίς ονοματεπώνυμο ευθύνης»

Ηράκλειο
Θάνατος 11χρονου με πατίνι: «Έγκλημα και χωρίς ονοματεπώνυμο ευθύνης»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι υποστηρίζουν οι σύλλογοι για την οδική ασφάλεια για το θάνατο του μικρού Λεωνίδα – «Έρχονται» νέοι κανονισμοί

Δύο θανατηφόρα τροχαία και αρκετοί τραυματισμοί με τη χρήση ηλεκτρικού πατινιού έχουν σημειωθεί στη χώρα μας, τον τελευταίο χρόνο, με το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο να καταγράφεται στη Χίο ενώ το δεύτερο σημειώθηκε πρόσφατα στη Χερσόνησο με τον θάνατο του 11χρονου Λεωνίδα. 

Θα πρέπει να παλέψουμε για να λάμψει η αλήθεια, τονίζει ο Πανελλήνιος Σύλλογος « SOS Τροχαία Εγκλήματα» ο οποίος καλεί όλες τις συλλογικότητες να σταθούν αλληλέγγυοι στην οικογένεια του Λεωνίδα. 

Όπως τόνισε ο Μανόλης Σταυρουλάκης μέλος Δ.Σ του Πανελλήνιου Συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα»: «Το περιστατικό αυτό που έγινε στη Χερσόνησο είναι πραγματικό έγκλημα και δυστυχώς δεν υπάρχει ονοματεπώνυμο ευθύνης. Εδώ πέρα χάθηκε μια ανθρώπινη ζωή, ένα 11χρονο παιδί, πριν ακόμα ξεκινήσει τη ζωή του από αμέλεια της πολιτείας ακόμα και της κοινωνίας».  

Το νομοσχέδιο με τους νέους κανονισμούς

Παρά τις πιέσεις των αρμοδίων για να υπάρξουν ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς των ηλεκτρικών πατινιών και όχι μόνο, μόλις την Τετάρτη παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει: 

Την απαγόρευση οδήγησης ποδηλάτου ή ηλεκτρικού πατινιού στο δρόμο από παιδιά που είναι μικρότερα των 12 ετών χωρίς την παρουσία συνοδού τουλάχιστον 16 ετών αλλά και την υποχρεωτική χρήση του κατάλληλου κράνους και ορατού εξοπλισμού για τη νύχτα. 

«Χάθηκε πολύτιμος χρόνος – θα πρέπει να γίνουν αρκετά βήματα για την ασφάλεια των χρηστών ηλεκτρικών πατινιών, τονίζουν σύλλογοι που αγωνίζονται για την οδική ασφάλεια και για την ζωή. 

Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών  Κώστας Καραμναλής: «Στην εποχή της κλιματικής αλλαγής, όπου προωθούνται γενικά οι εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, όπως η ηλεκτροκίνηση και το ποδήλατο, το υπουργείο μας θέτει στο επίκεντρο του σχεδιασμού του τον ανασχεδιασμό του θεσμικού πλαισίου για τα ΣΒΑΚ. Κάνουμε πιο απλές και πιο φιλικές τις διαδικασίες εκπόνησης, εξέτασης, έγκρισης, παρακολούθησης και εποπτείας των ΣΒΑΚ ( Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας)».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News