Καταγγελίες καταγράφηκαν από πολίτες για ουρές και συνωστισμό στο Κέντρο Κοινότητας Ηρακλείου. η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα δύσκολη τις τελευταίες ημέρες με τις υψηλές θερμοκρασίες. Για τον τρόπο εξυπηρέτησης της υπηρεσίας υπήρξε ανακοίνωση. Αναλυτικά ο Δήμος Ηρακλείου ενημερώνει τους δημότες ότι η εξυπηρέτηση του κοινού στο Κέντρο Κοινότητας συνεχίζει να γίνεται μετά από τηλεφωνικά ραντεβού (τηλ. 2813-409-545 και 2813-409-548) , αλλά όχι αποκλειστικά.
Συγκεκριμένα, από την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020, στο Κέντρο Κοινότητας εξυπηρετεί κατά αλφαβητική σειρά τους πολίτες που έχουν Ελληνική Ταυτότητα ή Κάρτα Ομογενούς αναφορικά με τα επιδόματα ΚΕΑ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα), Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Γέννας και Προνοιακά Επιδόματα Αναπηρίας, ως εξής:
Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από: Α, Β, Γ, Δ, Ε, Ζ, Η, Θ και Ι | |
Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από: Κ, Λ και Μ | |
Μόνο ενημερώσεις | |
Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από: Ν,Ξ,Ο,Π και Ρ | |
Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από: Σ, Τ, Υ, Φ, Χ,Ψ και Ω |
«Για τους δημότες και κατοίκους που εξυπηρετούνται στο Παράρτημα Ρομά και το Κέντρο Ένταξης Μεταναστών, θα τηρηθεί η ίδια διαδικασία που ισχύει μέχρι και σήμερα, και όχι αυτή που αναφέρεται παραπάνω.
Ώρες εξυπηρέτησης - Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-13:00.
Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να τηρούνται τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας».