Καταγγελίες για συνωστισμό στο Κέντρο Κοινότητας - Πως γίνεται η εξυπηρέτηση

Ηράκλειο
Καταγγελίες για συνωστισμό στο Κέντρο Κοινότητας - Πως γίνεται η εξυπηρέτηση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με αλφαβητική σειρά η εξυπηρέτηση καθ'όλη τη διάρκεια της εβδομάδας

Καταγγελίες καταγράφηκαν από πολίτες για ουρές και συνωστισμό στο Κέντρο Κοινότητας Ηρακλείου. η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα δύσκολη τις τελευταίες ημέρες με τις υψηλές θερμοκρασίες. Για τον τρόπο εξυπηρέτησης της υπηρεσίας υπήρξε ανακοίνωση. Αναλυτικά ο Δήμος Ηρακλείου ενημερώνει τους δημότες  ότι η εξυπηρέτηση του κοινού στο Κέντρο Κοινότητας συνεχίζει να γίνεται μετά από τηλεφωνικά ραντεβού (τηλ. 2813-409-545 και 2813-409-548) , αλλά όχι αποκλειστικά.

Συγκεκριμένα, από την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020, στο Κέντρο Κοινότητας εξυπηρετεί κατά αλφαβητική σειρά τους πολίτες που έχουν Ελληνική Ταυτότητα ή  Κάρτα Ομογενούς αναφορικά με τα επιδόματα ΚΕΑ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα), Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Γέννας και Προνοιακά Επιδόματα Αναπηρίας, ως εξής:

Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Α, Β, Γ, Δ, Ε, Ζ, Η, Θ και Ι

Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Κ, Λ και Μ

Μόνο ενημερώσεις

Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Ν,Ξ,Ο,Π και Ρ

Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Σ, Τ, Υ, Φ, Χ,Ψ και Ω

«Για τους δημότες και κατοίκους που εξυπηρετούνται στο Παράρτημα Ρομά και το Κέντρο Ένταξης Μεταναστών, θα τηρηθεί η ίδια διαδικασία που ισχύει μέχρι και σήμερα, και όχι αυτή που αναφέρεται παραπάνω.

Ώρες εξυπηρέτησης - Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-13:00.

Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να τηρούνται τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News