Ένωση δωματίων «Φιλοξενία»: Νέα ταυτότητα και καμπάνια

Ηράκλειο
Ένωση δωματίων «Φιλοξενία»: Νέα ταυτότητα και καμπάνια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα μικρά τουριστικά καταλύματα συστήνονται ξανά στη διεθνή τουριστική αγορά

“Your Cretan Family” - “Η κρητική σας οικογένεια”

Αυτή θα είναι από εδώ και στο εξής η νέα ταυτότητα και καμπάνια της ένωσης δωματίων “Φιλοξενία” του Ηρακλείου. Με αυτό το σύνθημα ουσιαστικά, τα μικρά τουριστικά καταλύματα του νομού Ηρακλείου συστήνονται ξανά στη διεθνή τουριστική αγορά.

Δίνοντας ένα ξεκάθαρο στίγμα για το είδος διακοπών που πρεσβεύουν τα μέλη της, η Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων-Δωματίων Ν. Ηρακλείου “Η Φιλοξενία” παρουσίασε τη νέα τουριστική της καμπάνια στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης.

Η έμφαση δίνεται πλέον στην υψηλή ποιότητα, στην προσωπική επαφή με τους επισκέπτες και στον κρητικό χαρακτήρα των υπηρεσιών που προσφέρουν αυτές οι επιχειρήσεις. Η νέα καμπάνια αποτελεί μέρος του επιχειρησιακού σχεδίου που εκπόνησε ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός του τουριστικού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός, για λογαριασμό της Ένωσης. Το επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει μια σειρά από δράσεις για την ποιοτική αναβάθμιση των τουριστικών καταλυμάτων, την αποτελεσματικότερη υποστήριξη των μελών της Ένωσης, καθώς και τη συστηματικότερη προβολή τους στη διεθνή αγορά.

Επίκεντρο της όλης προσπάθειας είναι το υπό ανάπτυξη διαδικτυακό τουριστικό portal “Experience Crete”, μέσω του οποίου δε θα προβληθούν μόνο τα τουριστικά καταλύματα αλλά και οι κορυφαίοι πάροχοι εμπειριών και δραστηριοτήτων σε όλη την Κρήτη. Μαζί με το επιχειρησιακό σχέδιο παρουσιάστηκε η νέα εταιρική ταυτότητα της Ένωσης, την οποία δημιούργησε η σχεδιάστρια κ. Νικολέτα Βασιλάκη. Με ύφος εξόχως κρητικό, το νέο αυτό τουριστικό brand αναβαθμίζει ριζικά την εικόνα του κλάδου και επαναλανσάρει τα μικρά καταλύματα ως μια σύγχρονη και ελκυστική πρόταση φιλοξενίας.

«Δεν μπορούμε στις σημερινές συνθήκες της αγοράς να σταθούμε με τις πρακτικές και τις νοοτροπίες του χθες», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης του νέου επιχειρησιακού σχεδίου στην κατάμεστη αίθουσα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

«Ήταν πιεστική η ανάγκη για τον φορέα μας να αλλάξει τον τρόπο δράσης του, προκειμένου να συνεχίσουμε να είμαστε χρήσιμοι για τις επιχειρήσεις-μέλη μας. Έτσι απευθυνθήκαμε στον κ. Κούτουλα και στην κ. Βασιλάκη να μας σχεδιάσουν τη νέα μας καμπάνια, ώστε η ενασχόληση της Ένωσης με το μάρκετινγκ να γίνει με απόλυτο επαγγελματισμό και να μπορέσουμε να επιτύχουμε άμεσα οφέλη για τα μέλη μας. Το ζητούμενο είναι όχι απλώς να διατηρήσουμε αλλά να αυξήσουμε το πελατολόγιό μας και να προσδώσουμε μεγαλύτερο κύρος και αναγνωρισιμότητα στα μικρά οικογενειακά καταλύματα».

«Υπάρχει μια αναντιστοιχία μεταξύ αφενός του ειδικού βάρους που έχει ο κλάδος των ενοικιαζόμενων δωματίων, διαμερισμάτων και βιλών για τον ελληνικό τουρισμό, και αφετέρου της εικόνας που έχει επικρατήσει στην αγορά γι’ αυτές τις επιχειρήσεις», τόνισε ο κ. Κούτουλας κατά την παρουσίαση της νέας καμπάνιας. 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News