Ηράκλειο

Επιστολή - Καταγγελία: «Με γραφειοκρατία και εκφοβισμό “χαρατσώνει” ο Δήμος Ηρακλείου!»

Η αναγνώστρια της «Ν.Κ.» καταγγέλει…

Επιστολή - Καταγγελία έστειλε η αναγνώστρια της εφημερίδας “Ν.Κ.” Μαρία Σινανίδου με τίτλο «Με γραφειοκρατία και εκφοβισμό “χαρατσώνει” ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης!», η οποία και δημοσιεύτηκε.

«Τη Δευτέρα 24/6/2019 κατέθεσα στην Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Ηρακλείου αίτηση για απαλλαγή από δημοτικά τέλη σε μη ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο και ζητούσα να πληρώσω το συντομότερο το ΤΑΠ που μου αναλογούσε. Την ίδια ενέργεια έκανα και στον Δήμο Αθηνών, τον μεγαλύτερο Δήμο της Ελλάδας, και μέσα σε τριάντα λεπτά είχα πληρώσει το ΤΑΠ. Στον Δήμο Ηρακλείου έβγαλαν το σύννομο ποσό μετά από πέντε μήνες, στις 25/11/2019.

Στο Ηράκλειο, από την Οικονομική Υπηρεσία με στέλνουν στην Πολεοδομία τους, ενώ δε χρειαζόταν όπως ενημερώθηκα από δημόσιες υπηρεσίες στην Αθήνα: Το βγάζει κατευθείαν η Οικονομική Υπηρεσία - κόλπο για να “χαρατσώνουν”. Εκεί μου ζητούσαν να καταθέσω περισσότερα δικαιολογητικά από ό,τι στην Αθήνα. Τους καταθέτω τα δικαιολογητικά μαζί με τη βεβαίωση του ΔΕΔΔΗΕ και μου ζητούν να καταθέσω Ε2 για 4 χρόνια πριν και Ε9 τα οποία είχαν ελεγχθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ, που μου χορήγησε τη βεβαίωση. Αμφισβητούν δημόσια υπηρεσία. Τα καταθέτω για να πάρω Α.Π. Με ενημερώνουν ότι πρέπει να επιστρέψω στην Οικονομική Υπηρεσία την Τετάρτη για να μου βγάλουν εκεί το ποσό του ΤΑΠ που πρέπει να πληρώσω. Πηγαίνω την Τετάρτη και ο προϊστάμενος Οικονομικών, ο κ. Γεώργιος Στιβακτάκης, ακυρώνει την Πολεοδομία τους (μπροστά μου προσθέτει στην αίτησή μου, που είχε πάρει στα χέρια του, να υπολογιστεί και αέρας-αέρινη στήλη, και τηλεφωνεί μπροστά μου στον κ. Καναράκη λέγοντάς του ότι πρέπει να υπολογιστεί και αέρας) και με ενημερώνει ότι υπάρχουν λάθη της Πολεοδομίας στον υπολογισμό και θα το στείλει πίσω για διόρθωση και να φύγω για Αθήνα, αφού αφήσω κάποιον να παρακολουθεί το θέμα μου... και να πληρώσω μέσω e-banking από Αθήνα. Πέρασαν δύο μήνες χωρίς να με ενημερώσουν για το ποσό ΤΑΠ που πρέπει να πληρώσω. Απευθύνομαι στις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες της Αθήνας για την καθυστέρηση και, μετά την παρέμβαση των υπηρεσιών, μου στέλνουν τρεις αποφάσεις της αντιδημάρχου κ. Μαρίας Καναβάκη με “χαράτσι” για ανύπαρκτη αέρινη στήλη. Με εκφοβίζουν ότι αν δε συμφωνώ με τις αποφάσεις τους να πάω δικαστικά. Στις 27/9/2019 τους στέλνω για πρωτοκόλληση μία ένσταση. Πηγαίνω στον ΟΕΚ και μου δίνουν βεβαίωση ότι δεν υπάρχει για το συγκεκριμένο ακίνητο αέρινη στήλη και τους την προσκομίζω μέσω των δημόσιων υπηρεσιών της Αθήνας. Στη βεβαίωση του ΟΕΚ αναφέρεται ότι η Πολεοδομία τους είναι ενημερωμένη με έγγραφο ότι δεν υπάρχει αέρινη στήλη για τον συγκεκριμένο οικισμό που υπάρχει το ακίνητο. Επικοινωνώ με υπάλληλο της Οικονομικής Υπηρεσίας τους και με ενημερώνει ότι μετά την ένστασή μου ο κ. Στιβακτάκης έκανε ερώτημα στην Πολεοδομία τους αν υπάρχει αέρινη στήλη. Αφού την ακύρωσε πρώτα, τώρα ζητά τη γνώμη της - κόλπο για να “χαρατσώνουν”. Περιμένω τη διόρθωση των αποφάσεων από την κ. Μ. Καναβάκη ή τον κ. Γ. Στιβακτάκη για να πληρώσω το σύννομο ΤΑΠ. Η ακύρωση του “χαρατσιού”, το οποίο ήταν μεγαλύτερο από το σύννομο ποσό του ΤΑΠ, έφτασε σε εμένα στις 25/11/2019.

Δε “βγαίνουν” στο τηλέφωνο ούτε ο κ. Στιβακτάκης ούτε η κ. Καναβάκη. Απαξιώνουν, “χαρατσώνουν” φορολογούμενους πολίτες. Με πολίτες του Ηρακλείου που μίλησα, με ενημέρωναν ότι ήταν αγανακτισμένοι, θυμωμένοι, γεμάτοι οργή για τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου Δήμου, καθώς και σε εκείνους δεν απαντούσαν εμπρόθεσμα στα αιτήματά τους, δεν έχει λειτουργήσει ποτέ στον Δήμο ο θεσμός του συμπαραστάτη του δημότη, κ.ά.

Παλαιότερα ο ίδιος Δήμος μού είχε βάλει παράνομο πρόστιμο σε νομιμοποιημένη περίφραξη και το ανακάλεσε μετά από 4 χρόνια, αφού με καταταλαιπώρησαν προσκομίζοντάς τους έγγραφα που ήδη υπήρχαν στην υπηρεσία τους. Παραβιάζουν δικαιώματα φορολογούμενων πολιτών, άρθρα του Συντάγματος και νόμους, προσβάλλουν την προσωπικότητα και υποτιμούν τη νοημοσύνη πολιτών, υπό την ανοχή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Με τη συμπεριφορά τους ο κ. Στιβακτάκης και η κ. Καναβάκη αποτρέπουν τους φορολογούμενους πολίτες να είναι σύννομοι, όταν γνωρίζουν ότι όταν είσαι σύννομος σε αυτές τις υπηρεσίες πέφτει και “χαράτσι”. Ενισχύουν τη γραφειοκρατία και δεν έχουν την αίσθηση ότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν φορολογούμενους πολίτες. Νομίζουν ότι βρίσκονται στην επιχείρησή τους, παρατυπούν, προσφέροντας τριτοκοσμικές υπηρεσίες και πληρώνονται σε ευρώ.

Με εκτίμηση,

δρ. Μαρία Σινανίδου, συγγραφέας, δημοσιογράφος, αρθρογράφος».

 

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια