Στο «περίμενε» λόγω... χαλασμένου υπολογιστή για τα έξοδα κηδείας

Ηράκλειο
Στο «περίμενε» λόγω... χαλασμένου υπολογιστή για τα έξοδα κηδείας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άλλη μία ιστορία καθημερινής τρέλας με «πρωταγωνιστή» το Ελληνικό Δημόσιο

Απίστευτο και όμως… ελληνικό αυτό σου συμβαίνει σε μία γυναίκα η οποία περιμένει από τον ΟΓΑ να πάρει τα χρήματα για τα έξοδα κηδείας της μητέρας της, όμως είναι όντως στο… περίμενε.

Και ο λόγος, όπως καταγγέλλει η κ. Ευσταθία Ακουμιανάκη, είναι για γέλια και για κλάματα.

Επικοινωνώντας με το neakriti.gr, η καταγγέλλουσα δήλωσε πως «η μητέρα μου έχει πεθάνει από τις 27 Μαΐου. Τα έξοδα κηδείας για τους αγρότες μπαίνουν συνήθως στους λογαριασμούς μας μετά από 8 μήνες. Εγώ έβλεπα ότι περνούσε ο καιρός, όμως δεν επικοινώνησα αμέσως. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΓΑ μετά από έναν περίπου χρόνο.».

Ωστόσο, η κ. Ακουμιανάκη, όπως λέει, δυσκολεύτηκε να βγάλει άκρη με το ζήτημά της.

Από τον ΟΓΑ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης «μου είπαν ότι ο υπάλληλος που είχε τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα, μεταφέρθηκε σε άλλη υπηρεσία και δεν υπήρχε κάποιος να με εξυπηρετήσει. Με παρέπεμψαν στον Διοικητή στα κεντρικά γραφεία. Μίλησα με ένα άτομο στην Αθήνα που μου επιβεβαίωσε αυτό που συνέβαινε με τον υπάλληλο, ότι δηλαδή είχε αλλάξει πόστο» τονίζει η καταγγέλλουσα.

Ο χαλασμένος υπολογιστής και η εκ νέου αναμονή

Μετά από πολλά τηλεφωνήματα, ώστε να λυθεί το πρόβλημα και η κ. Ακουμιανάκη να λάβει στο λογαριασμό της τα χρήματα για τα έξοδα κηδείας, φαίνεται πως το θέμα… κάπως δρομολογήθηκε.

Και αυτό διότι προέκυψε ένα καινούριο ζήτημα.

Ναι μεν υπάλληλος επέστρεψε στο πόστο που έχει να κάνει με τα έξοδα κηδείας, όμως ένας… χαλασμένος υπολογιστής δεν τον αφήνει να κάνει τη δουλειά του.

Όπως καταγγέλλει η παθούσα που προσπαθεί εδώ και καιρό να βρει άκρη στο νήμα, «τις τελευταίες τρεις -περίπου- εβδομάδες παίρνω τηλέφωνο τον συγκεκριμένο υπάλληλο ο οποίος κάθε φορά μου λέει ότι ο υπολογιστής είναι χαλασμένος και δεν μπορεί να προχωρήσει τη διαδικασία με τα χρήματα. Τον ρωτάω “γιατί, δεν υπάρχει άλλος υπολογιστής να δουλέψετε;” και η απάντηση είναι αρνητική».

Αγανακτισμένη, η κ. Ακουμιανάκη εκφράζει τη δυσμενή κατάσταση στην οποία έχει έλθει και περιμένει να… λυθεί επιτέλους το πρόβλημα με τον υπολογιστή, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία και να δει στο λογαριασμό τα χρήματα για τα έξοδα της κηδείας της μαμάς της.

(φωτογραφία αρχείου)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News