Ηράκλειο

We do Local: Στροφή στα τοπικά προϊόντα

Σημαντικά ζητήματα στο τραπέζι της γενικής συνέλευσης του “We do Local”

Τις δυνατότητες και το πρόσφορο έδαφος που υπάρχει για να αναπτυχθούν περαιτέρω οι υπηρεσίες στα ξενοδοχεία προς τους επισκέπτες, και ταυτόχρονα να ενισχυθεί η τοπική οικονομία, εξήγησαν στελέχη του “We do Local”, που πραγματοποίησαν χθες γενική συνέλευση στο Ηράκλειο.

Στόχος, όπως διευκρίνισαν, είναι τα τοπικά προϊόντα και χαρακτηριστικά της Κρήτης να ενταχθούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες, προάγοντας την κουλτούρα και τον πολιτισμό. Οι συζητήσεις με παραγωγούς φαίνεται, όπως είπαν, ότι έχουν ήδη κερδίσει έδαφος, καθώς η στροφή στα τοπικά προϊόντα είναι έντονη τα τελευταία χρόνια.

Από το 2014, που ξεκίνησε το “We do Local”, ολοένα και αυξάνονται τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια, εντάσσοντας τα τοπικά προϊόντα στις υπηρεσίες τους. Με το σήμα “We do Local”, όπως επισημάνθηκε, η εγγυημένη ποιότητα των προϊόντων, που καθίστανται μεγάλο μέρος, ίσως το κυριότερο, σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες, αποκτά μια εντονότερη δυναμική, που προσδίδει τελικά κέρδος και προστιθέμενη αξία στο προσφερόμενο συνολικά προϊόν.

«Φιλοσοφία μας είναι η ανάδειξη της εντοπιότητας και των προσόντων του τόπου μας», τόνισε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του “We do Local” Γιάννης Βαρδινογιάννης λίγο μετά τη χθεσινή συνέλευση, εξηγώντας το σκοπό του “We do Local”.

Τα μέλη του Δ.Σ. του “We do Local” διευκρίνισαν παράλληλα ότι η προσπάθεια αυτή αποτελεί την πιο σύγχρονη και σταθερή τάση που υπάρχει σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες που, αν μη τι άλλο, σε μεγαλύτερο βαθμό στηρίζονται στην ποιότητα των υπηρεσιών και όχι πρωτίστως στις υποδομές.

Όπως επισημάνθηκε, άλλωστε, η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει ότι ο πελάτης εκτιμά τα “We do Local” προϊόντα, τα οποία πωλούνται ακριβότερα και πως όσο περισσότερα ξενοδοχεία μπαίνουν στο σήμα, τόσο περισσότερο πουλάει ένας προορισμός, αφού ο τουρίστας δεν έρχεται μόνο για το ξενοδοχείο, αλλά και για τον τόπο και τα προϊόντα του.

«Είναι πλέον ξεκάθαρο πως οι υπηρεσίες είναι κυρίως αυτές που μετράνε, όπως επίσης το χαμόγελο, η ευγένεια και η αυθεντικότητα. Αυτή την αυθεντικότητα τη δίνεις με πολλούς τρόπους, όπως με το να καταναλώνεις τοπικά προϊόντα και να φέρνεις την τοπική κουλτούρα στο ξενοδοχείο», είπε ο διευθύνων σύμβουλος του “We do Local” Ανδρέας Μεταξάς.

«Αυτή η λογική βοηθάει, γι’ αυτό και πρέπει όλοι μαζί ενωμένοι να δούμε αυτό το σήμα πιο θετικά», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Τι είναι το “We do Local”

Το “We do Local” είναι μεν ένα καινοτόμο brand φιλοξενίας που ακολουθεί δε τις παγκόσμιες τάσεις (τοπικότητας, αυθεντικότητας, νέων εμπειριών & γαστρονομίας). Απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις, δίνοντάς τους τις κατάλληλες κατευθύνσεις και προϋποθέσεις για να ανταποκριθούν στην παραπάνω φιλοσοφία και στις τρέχουσες παγκόσμιες τάσεις.

Το σήμα “We do Local” έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό της αγοράς, την ανάκτηση της χαμένης μοναδικής τοπικής ταυτότητας των ξενοδοχείων. Επίσης, καλύπτει την ανάγκη του επισκέπτη να ζήσει την πραγματική εμπειρία φιλοξενίας του τόπου που επισκέπτεται και τη μοναδική ποιότητα ζωής που μπορεί αυτός ο τόπος να του προσφέρει. Το διακριτικό σήμα του “We do Local”, το οποίο φέρει η κάθε επιχείρηση που έχει ενταχθεί στην ομάδα του, βοηθάει τον πελάτη να διακρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε άλλες εκείνη την επιχείρηση η οποία ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες και απαιτήσεις του, επιλέγοντας έναν τόπο για την αυθεντικότητα και τη διαφορετικότητά του.

Η τουριστική επιχείρηση, υιοθετώντας το σήμα “We do Local”, προσφέρει στον επισκέπτη της μία ολοκληρωμένη και πολύχρωμη “γεύση” του τόπου που βρίσκεται και παράλληλα τον στηρίζει. Το σήμα “We do Local” αποτελεί ένα σύγχρονο και ισχυρό εργαλείο Marketing, που έχει σαν στρατηγικό στόχο να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις όλων των παραπάνω κλάδων για: α) την αύξηση της κερδοφορίας τους, β) την αύξηση της ζήτησής τους στην αγορά, γ) την ποιοτική αναβάθμιση του τοπικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, και δ) την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής ελληνικής φιλοξενίας.

Σχόλια