Ηράκλειο

«Σόδομα και Γόμορα» τα Μάλια – Προορισμός για όργια

Οικονομικά πακέτα ξέφρενης διασκέδασης για τα Μάλια προσφέρει βρετανική ιστοσελίδα  

Διακοπές που υπόσχονται “πακέτα οργίων” και το 2019 στα Μάλια κλείνει ήδη ταξιδιωτικό πρακτορείο με τίτλο “Partyhardtravel”, πράγμα που δείχνει ότι όχι μόνο φρένο δε φαίνεται να μπαίνει στα ξέφρενα πάρτι οργίων που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή, αλλά, τουναντίον, τα τελευταία φαίνεται να επιχειρούν να τα συνεχίζουν κάποιοι, παρά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας. Την ίδια ώρα, και ενώ είχε ασκηθεί αποκλεισμός στο γκρουπ “18-30”, το εν λόγω πρακτορείο προσκαλεί... ορδές νεαρών Βρετανών στα Μάλια, για «ξεσάλωμα μέχρι τελικής πτώσης».

Στην ιστοσελίδα του μάλιστα, το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό γραφείο προσφέρει... οικονομικά πακέτα ξέφρενης διασκέδασης. Για παράδειγμα, μια κρουαζιέρα, με το αλκοόλ να ρέει άφθονο, κοστίζει 50 λίρες, ένα paintparty 30 λίρες, ενώ ένα πάρτι σε πισίνα μόλις 20 λίρες. Και όλα αυτά ενώ την ίδια ώρα πληροφορίες θέλουν τα ελληνικά νησιά να βουλιάζουν και φέτος από κόσμο, καθώς παρατηρείται πρωτόγνωρη αύξηση τουριστικού ρεύματος.

Ξεσάλωμα μέχρι τελικής πτώσης

Τρελό μεθύσι που βγάζει εκτός εαυτού όσους επισκέπτες της περιοχής επιδοθούν σε ξέφρενη διασκέδαση, λεκτικοί διαπληκτισμοί που οδηγούν σε ξυλοδαρμούς μεταξύ αλλοδαπών στη μέση του δρόμου, ματωμένα πρόσωπα, ημίγυμνοι να κυκλοφορούν στους δρόμους και να επιδίδονται σε ανάρμοστες συμπεριφορές και όργια στo πλαίσιο τρελών πάρτι μέχρι πρωίας με το αέριο γέλιου να πλασάρεται εδώ και εκεί... είναι η κατάσταση που για μια ακόμη χρονιά προβάλλεται ότι καταγράφεται στους... δρόμους του κεφιού στα Μάλια. Κατάσταση την οποία συνοδεύουν φωτογραφίες που κυκλοφορούν στα socialmedia και κάνουν τον γύρο του κόσμου, δείχνοντας το πώς διασκεδάζουν ολόγυμνοι τουρίστες, αμαυρώνοντας για μια ακόμη φορά τη φήμη της περιοχής, παρά τις προσπάθειες της δημοτικής Αρχής, των κατοίκων αλλά και των επιχειρηματικών να συμμαζέψουν και να αντιστρέψουν την όλη αυτή άσχημη εικόνα.

Τα Μάλια, μάλιστα, διαφημιζόμενα ανάμεσα σε προορισμούς όπως η Ίμπιζα και η Αγία Νάπα, προβάλλονται στο συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο ως «κορυφαίος προορισμός διασκέδασης, όπου οι Βρετανοί θα οργιάσουν!». Ανάμεσα στους λόγους που προτείνονται τα Μάλια ως προορισμός από το συγκεκριμένο πρακτορείο αναφέρονται: η τρελή νυχτερινή διασκέδαση, τα καλύτερα πάρτι, και τα φανταστικά ποτά και φαγητά. Παράλληλα, έχει αναρτηθεί βίντεο που καταγράφει... καρέ-καρέ όλα τα έκτροπα στα κλαμπ του νησιού, ενώ κάπου εκεί, μεταξύ δυνατής μουσικής και non stop διασκέδασης, γίνεται μια μικρή αναφορά στα αξιοθέατα της περιοχής - όπως το ανάκτορο των Μαλίων - που όμως φαίνεται να περνά απαρατήρητη. Αξίζει να σημειωθεί πως και η “DailyStar” σε δημοσίευμά της περιγράφει τα Μάλια ως προορισμό για... «πάρτι χωρίς όρια!», αναφέροντας πως οι κρατήσεις έχουν αυξηθεί κατά 400% σε σχέση με πέρυσι και ότι οι Βρετανοί συρρέουν στο θέρετρο για εξωφρενικά πάρτι.

Θα κινηθεί νομικά ο Δήμος

Πρόθεση της δημοτικής Αρχής, της τοπικής κοινωνίας αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής είναι να μετατρέψουν τα Μάλια σε προορισμό άλλης φιλοσοφίας και ποιοτικού τουρισμού. Η συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων, μάλιστα, έχει γυρίσει την πλάτη στο διαβόητο πακέτο διακοπών “18-30”, κίνηση που φέρεται να απέκλεισε πάνω από 10.000 Βρετανούς επισκέπτες. Η δημοτική Αρχή Χερσονήσου καταβάλλει πολλές προσπάθειες για να αλλάξει το προφίλ των επισκεπτών στην ευρύτερη περιοχή. Μάλιστα, σε σχέση με παλιότερα, τα πράγματα στα Μάλια έχουν ηρεμήσει κατά πολύ, με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, Πολιτισμού και Απασχόλησης του Δήμου Χερσονήσου, κ. Μουντράκη, να τονίζει πως για όλα τα παραπάνω δημοσιεύματα ο Δήμος θα κινηθεί νομικά. «Έχουν γίνει πολλές προσπάθειες που έχουν φέρει αποτέλεσμα από πλευράς μας. Έχει μειωθεί κατά 70% η εισροή στην περιοχή μας επισκεπτών από το γκρουπ “18-30” και έχουν αντικατασταθεί με πιο ποιοτικό τουρισμό, Σκανδιναβούς, Σουηδούς, Δανούς που από το 1992 είχαν να έρθουν στα Μάλια και τώρα επιστρέφουν, όπως επίσης και από Ρώσους, Πολωνούς κ.λπ., που έχουν καλύψει το κενό και έχουν αναβαθμίσει τον τουρισμό μας. Τα καταστήματα έχουν αλλάξει τις παροχές και την πελατεία τους. Από την άλλη, υπάρχουν δημοσιεύματα από συγκεκριμένη εφημερίδα που αναπαράγονται, χρησιμοποιούν πλάνα και φωτογραφίες αρχείου, και αν συνεχίσουν θα κινηθούμε νομικά εναντίον τους, καθώς ως φαίνεται “τα Μάλια πουλάνε”», είπε ο κ. Μουντράκης, καταλήγοντας πως «συχνά η νεολαία όταν διασκεδάζει ξεφεύγει», όμως αυτό, όπως είπε, «μπορεί να συμβαίνει παντού και όχι μόνο στα Μάλια».

Σχόλια