Ηράκλειο

Επιστολές αγανάκτησης από ταξιδιώτες για το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης»

"Με 2 παιδιά στην αγκαλιά και 4 βαλίτσες, ούτε ο Σούπερμαν να ήμουν δεν θα τα κατάφερνα..."

Την εμπειρία τoυς από το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» Ηρακλείου μοιράστηκαν δύο επιβάτες οι οποίοι εμφανώς αγανακτισμένοι μίλησαν για υποδομές και συνθήκες που δεν αρμόζουν σε έναν αερολιμένα μέσω του οποίου διακινούνται εκατομμύρια επισκέπτες και που αποτελεί την πρώτη εικόνα που αντικρίζουν. Κάνουν λόγο για έλλειψη κλιματισμού, ανύπαρκτα καροτσάκια για βαλίστες και τραγικές καθυστερήσεις στον ιμάντα παραλαβής αποσκευών.

Σύμφωνα με την επιστολή της Χ.Α:

«Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ…Ελλάδα, αγαπημένη μας πατρίδα.

Ε λοιπόν αν υπήρχε διεθνές βραβείο σχετικά με το ανωτέρω θέμα , είμαι σίγουρη ότι θα το παίρναμε εμείς .

Σε τι αναφέρομαι συγκεκριμένα…Κάνουμε δρόμο ,επέκταση,,,μερικών χιλιομέτρων; Έρχεται ο υπουργός χωροταξίας…να το εγκαινιάσει…κάνουμε αναβάθμιση πλατείας….(Η πλατεία Ελευθερίας είχε εγκαινιαστεί 2,3 φορές..) το ίδιο…κάναμε..λέει…φοβερή επέκταση και βελτίωση του αεροδρομίου Ηρακλείου.. ε νάτος..νάτος πετιέται από ψηλά…με το ψαλίδι στο χέρι να κόψει την κορδέλλα…και ερχόμαστε στο ΣΗΜΕΡΑ η μάλλον στο ΧΤΕΣ τι είδαν και τι πέρασαν οι χιλιάδες τουρίστες από το αεροδρόμιό μας στην ζώνη 3 και 4…δηλαδή των αφίξεων εσωτερικών και εξωτερικών αερογραμμών…

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ…ΓΙΟΚ…ΑΕΡΙΣΜΟΣ..ΓΙΟΚ…μια παράξενη δυσοσμία , μείγμα ακαθάρτων τουαλετών και ιδρώτα …και άλλα πολλά σε ολο τον χώρο…οι πόρτες οι γυάλινες συνήθως κλειστές είναι τώρα ανοικτές για να μπαίνει ..λέει..λίγος αέρας από έξω όπου είναι τα δεκάδες πούλμαν και περιμένουν τους ανυποψίαστους τουρίστες για να τους πάνε στα ξενοδοχεία τους..οι τουρίστες παίρνουν τις βαλίτσες τους ..αλλά τα καροτσάκια δεν επαρκούν…και συγχρόνως άλλοι προσπαθούν να μπουν από τις ανοικτές πλέον θύρες μέσα..

Ενα παλικαράκι..εργαζόμενος με έκδηλη την ανησυχία και απειρία προσπαθεί να βάλει τάξη.. που να βάλει τάξη…του λέει ένας τουρίστας.. εδώ μπαινοβγάινουν τόσοι και τόσοι αφού οι πόρτες είναι ανοικτές…και μου ζητάς εμένα εισιτήριο; ..δεν υπάρχει άτομο για πληροφορίες..η για ένα έστω τυπικό ΣΥΓΓΝΏΜΗ για το μεγάλο ΑΛΑΛΟΥΜ που επικρατεί παντού..

Ο υπάλληλος της γενιάς κάτω των 25 είναι αμειβόμενος με το κατώτερο εποχιακό, προφανώς μισθό των 400 ευρώ…και τον χειμώνα δεν θα μπει ούτε στο ταμείο ανεργίας..

Παραλαμβάνω τους δικούς μου αφου έχω σουφρώσει ένα καροτσάκι στην ζούλα από έξω…για να τους διευκολύνω. .. το αφήνω μετά για τον επόμενο τυχερό τουρίστα που θα εχει την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσει και βγαίνοντας θυμάμαι αυτό που έγραψε η αγαπημένη φίλη του διαδικτύου και όχι μόνο… (συνεργάτις από την Ελληνο-Αμερικ. Ενωση ) πολλά χρόνια πριν…ότι το πρωί πρέπει να κοιταζόμαστε στον καθρέπτη και να λέμε ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ….και την διορθώνω..

Όχι Ελένη μου…να λέμε ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ που με τα λίγα η πολλά σας χρήματα επιλέγετε από ΑΓΑΠΗ την χώρα μας και την ΚΡΗΤΗ για να έλθετε να περάσετε μια τόσο μεγάλη δοκιμασία…ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ…ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ…ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΑΜΟΙΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ..ΑΛΛΑ σας παρακαλούμε θερμά να ξεχάσετε αυτήν την παράμετρο και να ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…

Αλλά , αλήθεια, δεν πρέπει να βρεθούν αυτοί που είτε έβαλαν τα καινούργια κλιματιστικά η τα συντηρούν και να πληρώσουν για την ζημιά που προκαλούν , μια ζημιά που την πληρώνουμε όλοι μας εκτός από τους ταξιδιώτες ,γιατί το βλέπουμε ότι μόνο ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ τουλάχιστον για φέτος λειτουργεί  και προσφέρει , εργασία και κάποια τόνωση στην τοπική κοινωνία…ΕΛΕΟΣ…και είναι ακόμα ΙΟΥΛΙΟΣ…υπάρχει ακόμα χρόνος για να διορθώσουμε μερικά πράγματα …κάντε κάτι , οι αρμόδιοι...».

Ένα ακόμα κείμενο υπογράφει ως αγανακτισμένος επιβάτης ο Κώστας Αναγνωστάκης ο οποίος αναφέρει:

«Καλημέρα από το ΔΙΕΘΝΕΣ Αεροδρόμιο Ηρακλείου. Για κάποιο λόγο (που μάλλον όλοι γνωρίζουμε) εκατοντάδες επιβάτες που φτάνουν από παντού για τις διακοπές τους σήμερα τα ξημερώματα αδυνατούν να φορτώσουν τις βαλίτσες τους σε καροτσάκι γιατί απλά δεν υπάρχει κανένα. Είναι όλα έξω, γιατί κανείς δεν τα μάζεψε να τα φέρει μέσα. Μέσα στη νύχτα, με μια ώρα πτήσης που δεν την επέλεξα εγώ, με 2 παιδιά στην αγκαλιά και 4 βαλίτσες, ούτε ο Σούπερμαν να ήμουν δεν θα τα κατάφερνα. Όταν ένα σέρβις δε λειτουργεί ποιος είναι υπεύθυνος; Όταν ένα αεροδρόμιο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, υποδεχόμενο την κυριότερη πηγή εισοδήματος για την Ελλάδα (μετά τα δάνεια), δεν θα έπρεπε να υπάρχει και εντατικός έλεγχος ότι οι υπηρεσίες του αεροδρομίου λειτουργούν; Για να μην μιλήσω για την αναμονή στο ξεφόρτωμα των βαλιτσών που ξεπέρασε τη μισή ώρα

Να συμπληρώσω την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπευθύνου της ιδιωτικής ασφάλειας: περιμέναμε τις βαλίτσες για πάνω από μια ώρα, χωρίς καμία ενημέρωση. Όταν κάποια επιβάτης τον είδε και ρώτησε γιατί περιμένουμε ήδη πάνω από μια ώρα, της απάντησε «όχι, δεν περιμένετε πάνω από μια ώρα» που ήταν μεν ακριβές αλλά καθόλου φιλικό. Αργότερα, όταν η ρεπ του τουριστικού πρακτορείου (Apollo) τόλμησε να περάσει λίγο την πύλη για να ενημερώσει τους Φινλανδούς ότι οι βαλίτσες θα βγουν τελικά σύντομα, την πέταξε έξω με το γνωστό ελληνικό τσαμπουκά (που αρμόζει σε σεκιουριτά). Με τέτοιες συμπεριφορές, όσο καλή κι αν είναι η θάλασσα και ο ήλιος, αυτοί οι συγκεκριμένοι τουρίστες δύσκολα θα ξαναέρθουν».

Το neakriti.gr επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον αερολιμενάρχη κ.Πλιάκα ωστόσο δεν κατέστη δυνατό. 

 

Σχόλια