Χανιά: Σε διαδικασία εξυγίανσης χιλιάδες τουριστικές επιχειρήσεις - Το νομικό πλαίσιο για τη ρύθμιση χρεών

Χανιά
Χανιά: Σε διαδικασία εξυγίανσης χιλιάδες τουριστικές επιχειρήσεις - Το νομικό πλαίσιο για τη ρύθμιση χρεών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατά την ημερίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων και του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας, έγινε εκτενής παρουσίαση του νομικού πλαισίου για τη ρύθμιση των χρεών ξενοδόχων

Τρόποι εξυγίανσης χρεωμένων τουριστικών επιχειρήσεων παρουσιάστηκαν σε ημερίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Όπως τονίστηκε, χιλιάδες τουριστικοί επιχειρηματίες κατέφυγαν σε λύσεις που τους παρέχει η νέα νομοθεσία, ωστόσο λίγες είναι οι υποθέσεις που έχουν μέχρι σήμερα προσδιοριστεί για τη ρύθμιση των χρεών ξενοδοχείων.

Ειδικότερα, η διαδικασία της εξυγίανσης μέσω της οποίας μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να προσφύγουν στο δικαστήριο, προκειμένου να ρυθμίσουν τα χρέη τους προς τους πιστωτές, ξεκίνησε την 1η Μαρτίου, ωστόσο χιλιάδες αιτήσεις παραμένουν σε εκκρεμότητα. Μεταξύ αυτών και οι αιτήσεις ξενοδόχων που λόγω της πανδημίας υπέστησαν σημαντική οικονομική ζημιά, τα δύο προηγούμενα χρόνια, με τα ξενοδοχεία τους είτε να παραμένουν κλειστά είτε να ανοίγουν, αλλά με μεγάλα πακέτα ακυρωμένα.

Σε σχετικές του δηλώσεις ο δικηγόρος Αντώνης Χελιδόνης σημείωσε: «Η εικόνα η οποία έχουμε είναι ότι από τη δημοσίευση του νόμου έχουν γίνει χιλιάδες αιτήσεις, όμως πολύ λίγες έχουν φτάσει σε τελική φάση»

Κατά την ημερίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων και του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας, έγινε εκτενής παρουσίαση του νομικού πλαισίου για τη ρύθμιση των χρεών ξενοδόχων ενώ ταυτόχρονα παρουσιάστηκαν σύγχρονες πρακτικές μάρκετιγκ με σκοπό την προώθηση του τουρισμού.

Αναφορικά με τον ρόλο του μάρκετινγκ στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος, η Παρασκευή Λυρώνη, ανώτερο διοικητικό στέλεχος Πανεπιστημίου Λευκωσίας τόνισε: «Το μάρκετιγκ ουσιαστικά δεν έχασε τη δύναμη του παρά τις αντιξοότητες του Covid-19 καθώς ένα τεράστιο κομμάτι της δυναμικής του είναι τα social media.»

Είναι γεγονός πως κατά τις περιόδους της καραντίνας ,οι δράσεις της τουριστικής προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γιγαντώθηκαν με τα αποτελέσματα να είναι ήδη ορατά, με την κ. Λυρώνη να συμπληρώνει σχετικά: «Νομίζω ότι το μάρκετινγκ έχει μια ζωντανή ροή που έχει τη δυνατότητα να αναδιπλώνεται. Στελέχη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και όχι μόνο επενδύουν στο μάρκετιγκ ως εργαλείο προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων τους».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News