Χανιά

Κλασικά αυτοκίνητα με τη λάμψη μιας άλλης εποχής, μαγνήτισαν τα βλέμματα

Νοσταλγία... σε τέσσερις ρόδες

Περισσότερα από 30 κλασικά αυτοκίνητα με τη λάμψη μιας άλλης εποχής έκλεψαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών της 6ης Έκθεσης Κλασικών Αυτοκινήτων.

Το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε ήταν μια «Κάντιλακ» του 1989, 5.000 κυβικών. Βλέμματα θαυμασμού απέσπασε ένα λονδρέζικο ταξί, από τα παλαιότερα μοντέλα που εκτέθηκαν στην πλατεία Κατεχάκη.

Ρομαντισμός και νοσταλγία σε μια έκθεση με χρώμα από το παρελθόν. Περισσότερα από 30 κλασικά αυτοκίνητα με τη λάμψη μιας άλλης εποχής έκλεψαν τις εντυπώσεις των επισκεπτών της 6ης Έκθεσης Κλασικών Αυτοκινήτων που φιλοξενήθηκε στην πλατεία Κατεχάκη, στο παλιό λιμάνι των Χανίων.

Τα παλαιότερα μοντέλα της έκθεσης ήταν ένα Peugeot 201 του 1929, ένα Ford του 1930 και μια Mercedes 170, που κυκλοφόρησε μεταπολεμικά.

Ο θρυλικός σκαραβαίος, ένα Fiat 600 κυβικών, σπορ αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’60 και του ’70, αλλά και μεταγενέστερα κλασικά μοντέλα έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στη φετινή έκθεση, που οργάνωσε ο Σύλλογος Φίλων Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης.

Τα παλαιότερα μοντέλα της έκθεσης ήταν ένα Peugeot 201 του 1929, ένα Ford του 1930 και μια Mercedes 170, που κυκλοφόρησε μεταπολεμικά. Το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε ήταν μια «Κάντιλακ» του 1989, 5.000 κυβικών.

Βλέμματα θαυμασμού απέσπασε ένα λονδρέζικο ταξί, από τα παλαιότερα μοντέλα που εκτέθηκαν στην πλατεία Κατεχάκη.

Όπως είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης κ. Ευάγγελος Κακούρης, «πρόκειται για ένα πραγματικό ταξί, κατασκευής του 1958. Είχε έρθει πριν από πολλά χρόνια στην Ελλάδα από την Αγγλία, είναι 2.200 κυβικών, πετρελαιοκίνητο, και ανήκει σε ένα επίτιμο μέλος του συλλόγου».

Ο κ. Κακούρης υπογράμμισε ότι η πλατεία Κατεχάκη αποτελεί το ιδανικό σημείο της πόλης για τη διοργάνωση, που προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες.

Ο αντιπρόεδρος του συλλόγου κ. Μάριος Πετροδασκαλάκης εξήγησε ότι «όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι ξεχωριστά κομμάτια, τα οποία έχουν αντέξει στον χρόνο επειδή έτυχε να βρεθούν στα χέρια κάποιου ιδιοκτήτη, ο οποίος με μεράκι και κόπο τα συντήρησε και τα διατηρεί σε άριστη κατάσταση».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ιδιοκτήτης κάθε κλασικού αυτοκινήτου θα πρέπει να έχει καταρχήν αγάπη και μεράκι για τα αυτοκίνητα και κατά δεύτερον τρόπο για να τα συντηρεί.

Σχόλια