Τραγωδία στα Τέμπη: Έρευνα σε βάθος 15ετιας από τον Άρειο Πάγο με φόντο το σιδηροδρομικό δυστύχημα

Κρήτη
Τραγωδία στα Τέμπη: Έρευνα σε βάθος 15ετιας από τον Άρειο Πάγο με φόντο το σιδηροδρομικό δυστύχημα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τους φακέλους με όλα τα σιδηροδρομικά ατυχήματα τα τελευταία 15 χρόνια ζήτησε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου - Σε απεργιακό κλοιό μεθαύριο Πέμπτη και η Κρήτη, με φόντο την τραγωδία στα Τέμπη - Συλλαλητήρια έχουν προγραμματιστεί σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας

Με έγγραφη παραγγελία του, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος ζήτησε από τον μεταβατικό διοικητή και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΕ Α.Ε. Παναγιώτη Τερεζάκη την αποστολή όλων των φακέλων για τα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που έγιναν την τελευταία δεκαπενταετία σε όλο το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Σύμφωνα με την παραγγελία του κ. Ντογιάκου, η διοίκηση του ΟΣΕ υποχρεούται να ενημερώσει την εισαγγελική Αρχή πόσα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια, πόσα θύματα υπήρχαν, πόσοι έχασαν τη ζωή τους, πόσοι τραυματίστηκαν και τι έγινε με την αναζήτηση ποινικών ευθυνών για τους υπαίτιους.

Σκοπός της ενέργειας αυτής του ανώτατου εισαγγελικού λειτουργού είναι να ελεγχθεί αν οι ευθύνες που αποδόθηκαν για τα δυστυχήματα της τελευταίας 15ετίας ήταν οι προσήκουσες ή μήπως, εκτός από εκείνους που πιθανά διώχθηκαν ποινικά ή καταδικάστηκαν ή αθωώθηκαν, υπήρχαν και άλλα άτομα στους οποίους οι έρευνες δε στράφηκαν και οι σχετικές δικογραφίες πρέπει να επαναξιολογηθούν.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζήτησε και μελετά τον φάκελο για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, που σημειώθηκε τον Μάιο 2017, που είχε τέσσερις νεκρούς και δέκα τραυματίες, για το οποίο δικάστηκε μόνο ο ένας από τους μηχανοδηγούς που επέζησε του τραγικού δυστυχήματος, ο οποίος και τελικά αθωώθηκε.

Και η Αρχή για το ξέπλυμα “βρόμικου” χρήματος

Από τη δική του πλευρά, ο Χαράλαμπος Βουρλιώτης, προϊστάμενος της Αρχής για το ξέπλυμα “βρόμικου” χρήματος, επιβεβαίωσε ότι ερευνώνται σε βάθος 15ετίας και οι συμβάσεις του ΟΣΕ, αλλά και οι εταιρείες στις οποίες ανατέθηκαν τα έργα.

Στο περιθώριο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Πανεπιστήμιο, έπειτα από σχετική ερώτηση της ιστοσελίδας “Voria”, είπε ότι οποιαδήποτε οικονομική ατασθαλία ή παρανομία που έγινε τα τελευταία 15 χρόνια στις συμβάσεις του ΟΣΕ θα εντοπιστεί, ενώ ο έλεγχος θα αφορά δεκάδες πρόσωπα σε θέσεις ευθύνης τόσο στον ΟΣΕ, όσο και σε επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό.

«Ό,τι μεμπτό υπάρχει θα βρεθεί», σημείωσε ο κ. Βουρλιώτης.

Ογκωδέστατη δικογραφία

Εντωμεταξύ, ο νέος εφέτης ανακριτής αναλαμβάνει, επίσημα πλέον, την έρευνα για την υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, μετά και τη διαδικασία του ορισμού του από την Ολομέλεια Εφετών, που ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Λάρισα.

Σημειώνεται ότι το πεδίο της έρευνας αναβαθμίζεται καθημερινά, ξεφεύγει από τους χειρισμούς του σταθμάρχη και μετατοπίζεται και σε άλλα πρόσωπα, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία, η υπόθεση είναι πολυσύνθετη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Protothema.gr, ο εφέτης ανακριτής έχει παραλάβει το σύνολο της ογκωδέστατης δικογραφίας, ώστε να τη μελετήσει σε βάθος, καθώς η υπόθεση κρίνεται πολύπλοκη με πολλές παραμέτρους. Στόχος της διαδικασίας είναι οι δικαστικές Αρχές να οδηγηθούν στα αίτια του δυστυχήματος και να καταλογιστούν οι ευθύνες στο σύνολό τους.

Παράλληλα, αναμένεται να περάσουν το γραφείο του ανακριτή ξανά οι τρεις κατηγορούμενοι, δηλαδή οι δύο σταθμάρχες και ο επιθεωρητής, που εις βάρος τους υπάρχουν κατηγορίες για την εμπλοκή τους στην υπόθεση, ώστε ο ανακριτής να λάβει γνώση όλων των πληροφοριών που χρειάζεται και να κατανοήσει τι ακριβώς συνέβη εκείνη τη μοιραία βραδιά.

Υπενθυμίζεται πως και στους τρεις κατηγορούμενους ασκήθηκε δίωξη για τα ίδια, κακουργηματικού και πλημμεληματικού χαρακτήρα, αδικήματα, όπως του 59χρονου σταθμάρχη, που μετά την πολύωρη απολογία του πριν μία εβδομάδα, κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος στις φυλακές Λάρισας.

Αξίζει να σημειωθεί πως το επόμενο διάστημα, από την εξέλιξη της έρευνας, είναι πιθανό να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα. Επίσης, ο εφέτης ανακριτής θα λάβει και τα στοιχεία των δικαστικών πραγματογνωμόνων που ορίστηκαν από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Λάρισας, Απόστολο Τζαμαλή.

Τα απανωτά λάθη

Μεταξύ άλλων, δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τα μοιραία λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών, με τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών και τους 57 νεκρούς. Όπως υποστήριξε το Mega, από το βιβλίο στο οποίο οι σταθμάρχες γράφουν τις εντολές που δίνουν στους μηχανοδηγούς φαίνεται ότι ο προφυλακισμένος 59χρονος έκανε “copy-paste” προηγούμενη αναγγελία συναδέλφου του για άλλη αμαξοστοιχία. Συγκεκριμένα, στις 23:04 έγραψε στο βιβλίο: «Περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων». Μία ώρα νωρίτερα, στο ίδιο βιβλίο και συγκεκριμένα στις 21:50, ένας από τους σταθμάρχες που ήταν στη μεσημεριανή βάρδια έγραφε: «Περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων».

Ίδιες εντολές, άλλο αποτέλεσμα

Τα όσα γράφει στο βιβλίο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης είναι τα ίδια με αυτά που έχει πει στον άτυχο μηχανοδηγό του IC62 μέσα από το ραδιοτηλέφωνο του ΟΣΕ, και τα οποία έχουν καταγραφεί ηχητικά.

Το λάθος του συγκεκριμένου σταθμάρχη είναι ότι δε δίνει σαφή εντολή στον μηχανοδηγό για τη γραμμή που θα κινηθεί το τρένο, αν θα είναι στην άνοδο ή την κάθοδο.

Όπως φαίνεται, οι σταθμάρχες ή δε συμπλήρωναν σωστά το βιβλίο κυκλοφορίας των συρμών ή έδιναν συνεχώς μη ακριβείς εντολές στους μηχανοδηγούς.

Έτσι, ο μοιραίος σταθμάρχης έκανε “copy-paste” την ανακοίνωση πιο έμπειρου συναδέλφου του για άλλη αμαξοστοιχία, μόνο που τότε το κλειδί ήταν γυρισμένο στη σωστή θέση και δε συνέβη κάποιο πολύνεκρο δυστύχημα.

Εμπιστεύτηκε τις ενδείξεις ο σταθμάρχης

Αποκαλυπτικά για τις ενέργειές του τη μοιραία νύχτα ήταν και όσα ανέφερε στην προανακριτική του κατάθεση ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας.

Όπως υποστήριξε, αφού πέρασαν από τον σταθμό οι τοπικές αμαξοστοιχίες, γύρισε τα κλειδιά στη σωστή θέση, προκειμένου να περάσει το IC62 με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη.

«Μετά τη διέλευση της αμαξοστοιχίας 2597F, το κλειδί 118, που ήταν από την κάθοδο στην άνοδο, και το 117 από την άνοδο στην τρίτη γραμμή, επανέφερα τα κλειδιά στην κύρια και έδωσα εντολή με κλειδί 117 και 118 να έρθει το 62 στην κύρια γραμμή ανόδου», υποστήριξε.

Ωστόσο, τόνισε ότι δε θεώρησε σκόπιμο να ελέγξει ξανά ότι τα κλειδιά βρίσκονται στις σωστές θέσεις.

«Από ’κει και μετά πώς έγινε και τι έγινε δεν το θυμάμαι καθόλου, αλλά εφησύχασα θεωρώντας ότι έχουν κλειδώσει ηλεκτρονικά τα κλειδιά, όπως υποδήλωναν και οι φωτεινές ενδείξεις των λυχνιών του πίνακα», συμπλήρωσε.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε από τους αστυνομικούς αν θα έπρεπε να έχει ελέγξει ότι τα ηλεκτροκίνητα κλειδιά 117 και 118 βρίσκονταν στην κύρια γραμμή, ο σταθμάρχης Λάρισας επανέλαβε ότι δεν το θεώρησε σκόπιμο, «εμπιστευόμενος τις ενδείξεις».

Ακατάλληλα 15 από τα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων

Ελλείψεις, προβλήματα ασφαλείας και ακαταλληλότητα. Αυτά είναι τα κοινά ευρήματα σε 15 από τις 18 σήραγγες του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, που έχουν μήκος άνω των 1.000 μέτρων.

Συγκεκριμένα, εδώ και περίπου ένα χρόνο η Πυροσβεστική, σε συνεργασία με υπαλλήλους του ΟΣΕ, όπως αποκαλύπτει ο ΣΚΑΪ, έχει ξεκινήσει να πραγματοποιεί αυτοψίες στις σήραγγες του σιδηροδρομικού δικτύου, που έχουν μήκος άνω των 1.000 μέτρων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, μέχρι τον Ιανουάριο του 2023 είχε ολοκληρωθεί ο έλεγχος στις 15 από τις 18 σήραγγες και από αυτούς τους ελέγχους έχουν κριθεί ακατάλληλα τα 15 από τα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων, όπως “δείχνει” αυτοψία της Πυροσβεστικής.

Όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ, φέρεται πως στις σήραγγες αυτές υπάρχει απουσία πυροσβεστικού υλικού, ενώ δεν υπάρχει μέριμνα για πρόσβαση των σωστικών συνεργείων στο σημείο σε περίπτωση ατυχήματος. Καταγράφεται, επίσης, δυσκολία στην επικοινωνία εντός του τούνελ, κάτι που σημαίνει ότι τα σωστικά συνεργεία δεν έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας είτε με το προσωπικό του τρένου, είτε με τους επιβάτες όταν βρίσκονται μέσα σε τούνελ, ενώ εντοπίζεται πρόβλημα στον φωτισμό έκτακτης ανάγκης και εν γένει στις εξόδους διαφυγής, όπως και στον εξαερισμό.

Σημειώνεται ότι το 2015 είχε πιάσει φωτιά μια εμπορική αμαξοστοιχία μέσα στο τούνελ των Τεμπών. Τότε, οι εκπρόσωποι της Πυροσβεστικής που είχαν συμμετάσχει στην κατάσβεση είχαν καταγγείλει εκ των υστέρων πως, όταν πήγαν μέσα στο τούνελ, αφενός δε λειτουργούσε το υδροδοτικό, δηλαδή δεν είχαν νερό για να κάνουν την κατάσβεση, και αφετέρου δε λειτουργούσε και ο εξαερισμός. Μάλιστα, έκαναν και αναφορά λέγοντας πως έχει επισημανθεί αυτό από το 2010, κατά τη διάρκεια μιας άσκησης της ΕΜΑΚ. Δηλαδή από το 2010 μέχρι σήμερα το πρόβλημα παραμένει και είναι πολύ σοβαρό.

«Όχι στην ατιμωρησία»

“Παραλύει” μεθαύριο Πέμπτη όλη χώρα, μετά την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχουν προκηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ με φόντο τη σιδηροδρομική τραγωδία στην κοιλάδα των Τεμπών. Με το σύνθημα «όχι στην ατιμωρησία», χιλιάδες πολίτες αναμένεται για μία ακόμη ημέρα να γεμίσουν τις κεντρικές πλατείες όλων των μεγαλουπόλεων της χώρας και ένα “ποτάμι οργής” για τις 57 ψυχές που τόσο άδικα έχασαν τη ζωή τους τη μοιραία 28η Φεβρουαρίου θα κυλήσει στους κεντρικούς δρόμους της χώρας.

Συλλαλητήρια έχουν προγραμματιστεί και στην Κρήτη και συγκεκριμένα:

* Στις 11 το πρωί στην πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο.

* Στις 11 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου.

* Στις 10 το πρωί στη Δημοτική Αγορά Χανίων.

* Στις 6:30 το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Αγίου Νικολάου, στην πλατεία Ελευθερίας στην Ιεράπετρα και στην πλατεία Ηρώων στη Σητεία.

Το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου

Το ένα μετά το άλλο τα εργατικά συνδικάτα του νησιού ανακοινώνουν τη συμμετοχή τους στην απεργία μεθαύριο Πέμπτη. Συγκεκριμένα, το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου, απαιτώντας να διερευνηθούν σε όλο το εύρος οι αιτίες του δυστυχήματος και να αποκαλυφθούν οι υπεύθυνοι της τραγωδίας της 28ης Φεβρουαρίου, που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, ως επί το πλείστον σε νέα παιδιά, κηρύσσει νέα 24ωρη απεργία για τις 16 Μαρτίου. Με τη νέα αυτή απεργιακή κινητοποίηση το ΕΚΗ εκφράζει με τον δικό του τρόπο τη διαχρονική του απογοήτευση για όσα δεν έγιναν, μα πάνω απ’ όλα την οργή του γι’ αυτό που συνέβη στα Τέμπη.

Για τους εργαζόμενους όλης της χώρας η διερεύνηση σε βάθος και η απόδοση ευθυνών, καθώς και η λήψη μέτρων για να μην ξαναθρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές αποτελεί κεντρικό αίτημα της κοινωνίας και βρίσκεται στο επίκεντρο της απεργιακής μας κινητοποίησης.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΚΗ Στέλιος Βοργιάς, «ζούμε σε μία περίοδο θλίψης και οργής. Το δυστύχημα στα Τέμπη δεν ήταν δυστύχημα, ήταν δολοφονία. Δυστυχώς, όλοι ασχολούμαστε με το “δέντρο”, τον σταθμάρχη και δεν ασχολούμαστε με το “δάσος” και τις διαχρονικές ευθύνες του πολιτικού μας συστήματος. Δε βλέπουμε υπουργούς να τους καλούν οι εισαγγελείς. Δε βλέπουμε διαδικασίες που θα άρμοζαν σε μια δημοκρατική χώρα. Μόλις σε λίγες βδομάδες το ηλεκτρονικό σύστημα πλειστηριασμών δημιουργήθηκε και εγκαταστάθηκε. Το ψηφιακό σύστημα, όμως, ελέγχου και ασφάλειας κίνησης των τρένων έχουν περάσει 20 ολόκληρα χρόνια και ακόμα να εγκατασταθεί. Δυστυχώς, το πληρώνουμε με απώλειες ανθρώπινων ζωών».

Η Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων

«Η θλίψη και η οργή που νιώθουμε να μετατραπεί σε οργάνωση και αγώνα, να αγωνιστούμε για εμάς, για τις ζωές μας, για τα παιδιά μας, για να μη θρηνήσει καμία μάνα άλλο παιδί! Δε θα τους κάνουμε τη χάρη! Δε θα ξεχάσουμε και αυτό το έγκλημα σε βάρος του λαού!», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ηρακλείου και συνεχίζει: «Το “ποτάμι” της οργής που πλημμύρισε το Ηράκλειο, σε μια συγκλονιστική και μεγαλειώδη απεργιακή συγκέντρωση, έστειλε την κυβερνητική προπαγάνδα στο καλάθι των αχρήστων! Δώσαμε την πρώτη ηχηρή απάντηση στην κυβέρνηση και σε όλους όσοι θέλουν να συγκαλύψουν το έγκλημα των Τεμπών και τα πραγματικά αίτια (...). Είναι καιρός να πάρουμε εμείς, οι απλοί άνθρωποι, την κατάσταση στα χέρια μας και με τον αγώνα μας να προστατεύσουμε τη ζωή μας, να εξασφαλίσουμε το μέλλον που έχουν ανάγκη οι οικογένειές μας.

Κανείς να μην επιτρέψει να μπαίνουν οι ζωές μας στο ίδιο ζύγι με τα επιχειρηματικά συμφέροντα. Κανείς να μην επιτρέψει να ξεπλύνουν με το αίμα του λαού τις ευθύνες τους όλες οι κυβερνήσεις που μετέτρεψαν τις μαζικές μεταφορές από αγαθό σε εμπόρευμα και την προστασία της ανθρώπινης ζωής τη μετράνε και την υπολογίζουν με το πόσο τούς κοστίζει.

Μόνο ο λαός μπορεί να σώσει το λαό και να επιβάλλει αυτό που έχουμε ανάγκη για το σήμερα και για το μέλλον των οικογενειών μας. Συνεχίζουμε ακόμα πιο πολλοί, ακόμα πιο αποφασισμένοι! Είναι ο μόνος τρόπος για να μη συγκαλυφθούν οι ευθύνες, ο μόνος τρόπος για να αποδοθεί πραγματική δικαιοσύνη».

Το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου

Το Εργατικό Κέντρο Ρεθύμνου απευθύνει προσκλητήριο ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους ανέργους και τους φοιτητές, καλώντας τους να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση την Πέμπτη 16 Μαρτίου, στις 11 το πρωί.

«Η χώρα συγκλονίστηκε από την ανείπωτη τραγωδία που συνέβη στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, στο οποίο έχασαν άδικα τη ζωή τους τόσοι άνθρωποι και κυρίως νέα παιδιά. Καθήκον μας είναι να μην επιτρέψουμε να συμβούν ποτέ ξανά τέτοιες τραγωδίες», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση.

Το Εργατικό Κέντρο Χανίων

Μετά από τις συγκεντρώσεις και πορείες που έγιναν σε ολόκληρη τη χώρα για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που συγκλόνισε τους πάντες, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ν. Χανίων καλεί ξανά όλους τους εργαζόμενους του νομού μας να συμμετάσχουν μαζικά στην 24ωρη απεργία στις 16 Μαρτίου, που κήρυξε η ΓΣΕΕ, με ομόφωνη απόφαση του 38ου Πανελλαδικού Συνεδρίου της.

«Η απεργιακή συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί στη Δημοτική Αγορά Χανίων, για να εκφράσουμε με τον δικό μας τρόπο τη διαχρονική μας απογοήτευση για όσα δεν έγιναν, μα περισσότερο την οργή γι’ αυτό που συνέβη στα Τέμπη», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Εργατικό Κέντρο Χανίων.

Οι εκπαιδευτικοί

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου “Δ. Θεοτοκόπουλος” καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν ξανά, μαζικά και δυναμικά, στη νέα απεργιακή κινητοποίηση στην πλατεία Ελευθερίας, ζητώντας:

«* Nα έρθουν στην επιφάνεια οι πραγματικοί ένοχοι του εγκλήματος των Τεμπών και να αποδοθούν οι ευθύνες στους υπαίτιους.

* Nα σταματήσει η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, της εμπορευματοποίησης και της λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να σταματήσει να αντιμετωπίζεται η προστασία της εργασίας και της ζωής ως κόστος.

Το έγκλημα των Τεμπών δε θα συγκαλυφθεί. Διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει, ζωή με σύγχρονα δικαιώματα, ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας. Μόνο με την ενότητα και τον αγώνα μας μπορούμε να κερδίσουμε αυτό που σήμερα έχουμε ανάγκη: υγεία, ευημερία, ασφάλεια για εμάς και όλο τον λαό».

Χωρίς ενημέρωση αύριο Τετάρτη

Μία μέρα νωρίτερα από την απεργία των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, δηλαδή αύριο Τετάρτη, απεργούν οι δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ της χώρας «στηρίζοντας το πάνδημο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών». Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι δημοσιογραφικές ενώσεις, «οι δημοσιογράφοι όλης της χώρας ενώνουν τη φωνή τους με την ελληνική κοινωνία και το συνδικαλιστικό κίνημα. Το σύνολο των δημοσιογραφικών ενώσεων, ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ, ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΘΣΤΕ- Ε, ΕΣΗΕΠΗΝ, πραγματοποιούν 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση από τις 5 το πρωί της Τετάρτης 15/3/2022 (σ.σ. αύριο) έως τις 5 το πρωί της Πέμπτης (σ.σ. μεθαύριο), στηρίζοντας το πάνδημο αίτημα να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών και να ληφθούν όλα τα μέτρα ώστε να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News