Κρήτη

Η Χάτζη Σκευοφύλακα εξελίσσει το ανθρώπινο δυναμικό της ΔΕΠΑΝΑΛ

Η ημερίδα με θέμα «Customer Experience (CX)» καθιστά την ΔΕΠΑΝΑΛ πρωτοπόρο στο Ελληνικό Δημόσιο - Ο οργανισμός αποφάσισε να κάνει την μετάβαση από την εποχή της Εξυπηρέτησης και να εστιάσει στην δημιουργία «Εμπειρίας του Πελάτη» σε όλα τα καταστήματα

Η ΔΕΠΑΝΑΛ, μία καινοτόμα πολυμετοχική Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία του Δήμου Ηρακλείου με δράσεις πολιτιστικού, επιχειρηματικού, επισιτιστικού και κατασκευαστικού χαρακτήρα, εμπιστεύτηκε την Business Trainer Χάτζη Σκευοφύλακα τον Μάιο του 2022 για την διεξαγωγή ημερίδας με θέμα «Customer Experience (CX)».

Η συγκεκριμένη ημερίδα και εκπαίδευση καθιστά την ΔΕΠΑΝΑΛ πρωτοπόρο στο Ελληνικό Δημόσιο, καθώς ο οργανισμός αποφάσισε να κάνει την μετάβαση από την εποχή της Εξυπηρέτησης και να εστιάσει στην δημιουργία «Εμπειρίας του Πελάτη» σε όλα τα καταστήματα.

Υπεύθυνη για την διεξαγωγή του σπουδαίου αυτού εκπαιδευτικού έργου ήταν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, Business Trainer, Mentor, Founder και CEO της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology.

Με τις επιχειρήσεις της και την ομάδα της συμβουλεύουν και εκπαιδεύουν κάποιες από τις πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Η ίδια εξειδικεύεται στη διοίκηση, εκπαίδευση και οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα «Η Εμπειρία του Πελάτη» είχε ως στόχο την εξειδίκευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Οργανισμού. Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 30/05 στο εντυπωσιακό και υψηλής αισθητικής Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Ηρακλείου.

Η εκπαιδευτική ημερίδα διήρκησε 8 ώρες και συμμετείχαν διευθυντικά στελέχη, διοικητικό προσωπικό, υπεύθυνοι καταστημάτων και εργαζόμενοι που απασχολούνται στον κλάδο της εστίασης, του βιβλιοπωλείου και της διοργάνωσης εκδηλώσεων. Μέσω των διαδραστικών ασκήσεων του εκπαιδευτικού προγράμματος, το ανθρώπινο δυναμικό της ΔΕΠΑΝΑΛ εξελίχθηκε σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο.

Συνέβαλε στην προσφορά θετικής εμπειρίας προς τους πελάτες της, διανύοντας μια νέα εποχή, περνώντας από την «Εξυπηρέτηση Πελατών» στην δημιουργία «Εμπειρίας του Πελάτη».

Στα πλαίσια διεξαγωγής της εκπαιδευτικής ημερίδας υπήρξε εξαιρετική συνεργασία με την Πρόεδρο της ΔΕΠΑΝΑΛ, Στέλλα Καλογεράκη – Αρχοντάκη, με τον Αντιπρόεδρο της ΔΕΠΑΝΑΛ Νεκτάριο Κανακαράκη και με τον Μιχάλη Ριζικιανάκη, Προϊστάμενο Διεύθυνσης Επιχειρηματικού Τομέα.

Όπως δήλωσε και η πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ, Στέλλα Καλογεράκη – Αρχοντάκη: «Επίκεντρο του οργανισμού είναι η ανάπτυξη των ανθρώπων μας.».

Ο Νεκτάριος Κανακαράκης, Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ, δήλωσε: «Μέσα από την εκπαίδευση και την αναβάθμιση των γνώσεων  των εργαζομένων μπορούμε να προφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους δημότες που επισκέπτονται τις δομές τις εταιρείας μας.».

Η Χάτζη Σκευοφύλακα, Founder και CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε: «Ήταν μεγάλη μας χαρά που βρεθήκαμε στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Ηρακλείου, σε συνεργασία με τα μέλη της ΔΕΠΑΝΑΛ, για μία τόσο σημαντική στιγμή του Οργανισμού. Ίσως και ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Ελλάδα που αποφάσισε ενεργά να εκπαιδευτεί στο μοντέλο «Customer Experience (CX)».

Στα πλαίσια της εκπαίδευσης επικεντρωθήκαμε στο μοντέλο «Customer Experience (CX)» και στις χρήσεις του, με επίκεντρο τους τομείς του Πολιτισμού, του Τουρισμού και της Εστίασης στο Ηράκλειο της Κρήτης.»

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια