Κρήτη: Ενισχύεται η προώθηση τοπικών προϊόντων από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη

Κρήτη
Κρήτη: Ενισχύεται η προώθηση τοπικών προϊόντων από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το πρόγραμμα προώθησης ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Κρήτης έχει ως κύριο προορισμό τις χώρες Γερμανία και Γαλλία με συνολικό προϋπολογισμό 1.350.000 ευρώ

Ενισχύεται η προώθηση των κρητικών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης με τη σχετική ένταξη σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα με προϋπολογισμό 1.350.000 ευρώ.

Πρόκειται για το πρόγραμμα “EU FOOD MASTERS”, προώθησης των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Κρήτης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κύριο προορισμό τις μεγάλες χώρες Γερμανία και Γαλλία, στο οποίο εντάχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης και με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης τους 36 μήνες.

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην προβολή και στην προώθηση των ΠΟΠ & ΠΓΕ κρητικών προϊόντων με οργανωμένο και ολοκληρωμένο τρόπο, στην εσωτερική αγορά και στο εξωτερικό, κυρίως στην αγορά της Γερμανίας και της Γαλλίας, καθώς και στην ανάδειξη της γαστρονομίας και κουλτούρας του νησιού.

Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, η συγκεκριμένη ένταξη θα είναι σε όφελος των προϊόντων και της οικονομίας της Κρήτης. «Θα βοηθήσει στην προώθηση των ποιοτικών κρητικών προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως και στην ανάδειξη της γαστρονομίας του νησιού μας», τόνισε, γεγονός στο οποίο συμφωνεί και ο πρόεδρος της Αγροδιατροφικής κ. Τζεδάκης, ο οποίος, αναφερόμενος στην έγκριση του ευρωπαϊκού προγράμματος, επισήμανε πως πρόκειται για τη δεύτερη φορά που εγκρίνεται ένα τόσο σημαντικό και ανταγωνιστικό πρόγραμμα και εξήγησε πως, «στο πλαίσιο υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε απευθείας τα κονδύλια, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε τα επόμενα τρία χρόνια, μέσα από μια σειρά πολλών και διαφορετικών προωθητικών ενεργειών και δράσεων για την προβολή και προώθηση των ΠΟΠ & ΠΓΕ κρητικών προϊόντων και των επιχειρήσεων-μελών μας, στο εσωτερικό και στην αγορά της Γερμανίας και της Γαλλίας, σε δύο παραδοσιακές και ισχυρές αγορές για τα προϊόντα μας».

Να σημειωθεί ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο υποβλήθηκαν 142 προτάσεις για απλά προγράμματα, από τα οποία εγκρίθηκαν τα 52. Αντίστοιχα, από την Ελλάδα εγκρίθηκαν 11 προτάσεις για απλά προγράμματα, ενώ όσες επιχειρήσεις επιθυμούν να ενημερωθούν αναλυτικά για το πρόγραμμα και τη διαδικασία συμμετοχής τους στις εγκεκριμένες δράσεις μπορούν να στείλουν e-mail: [email protected].

(φωτογραφία: unsplash)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News