Κρήτη

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης: Τι πρέπει να προσέξει κάποιος όταν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προκειμένου ένα ταξίδι να μην γίνει «εφιάλτης», δίνει τις Συμβουλές της

Εν μέσω τη ς εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, παρά την πανδημία του Covid-19, πολλοί είναι εκείνοι που θα θελήσουν να εκδράμουν, κλείνοντας ξενοδοχείο μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, με τη booking ή την trivago, αψηφώντας τις «παγίδες» που μπορεί να κρύβουν.

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, λαμβάνοντας υπόψη τις καταγγελίες και τα παράπονα των ταξιδιωτών -καταναλωτών και προσπαθώντας να βοηθήσει, προκειμένου ένα ταξίδι να μην γίνει «εφιάλτης», δίνει τις Συμβουλές της.

1.Προσέξτε, αν το δωμάτιο, είναι αυτό που κλείσατε

Είναι το δωμάτιο που είδατε στη μηχανή αναζήτησης; Πχ στην booking ή στην trivago εξακριβώστε σε ποια κατηγορία δωματίου αντιστοιχεί κάθε τιμή, για να μην βρεθείτε σε άλλο δωμάτιο από αυτό που περιμένατε.

Να ξέρετε ότι ….συνήθως οι φωτογραφίες των δωματίων έχουν προκύψει με λήψη που τα κάνει να φαίνονται μεγαλύτερα και πως είναι πιθανό αυτός ο φοίνικας που φαίνεται έξω από το παράθυρο να είναι πινελιά Photoshop. Αν γνωρίζετε από επεξεργασία φωτογραφιών θα μπορείτε να κρίνετε την αλήθεια από το εφέ.

2.CHECK IN CHECK AOYT

Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετική πολιτική, οπότε μην προσπερνάτε αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια. Δε θα θέλατε για παράδειγμα να φτάσετε 11 το πρωί και να περιπλανιέστε με τις βαλίτσες σας, ως τις 14.00 το μεσημέρι.

3.Τοποθεσία

Ελέγξτε, αν η διεύθυνση του ξενοδοχείου που αναγράφεται στο booking site είναι η σωστή. Δείτε τις λεπτομέρειες επάνω στο χάρτη, αναζητήστε τη διεύθυνση στον ιστότοπο, μάθετε σχετικά με την εγγύτητα του στα σημεία ενδιαφέροντος.

4.Πρωινό; Ναι η Όχι

Τσεκάρετε αν στη τιμή του δωματίου που πληρώνετε, περιλαμβάνεται το πρωινό ή χρεώνεται έξτρα

  1. Διαβάστε τις κριτικές των άλλων πελατών (reviews)

Για να έχετε μια γενική εικόνα του ξενοδοχείου και των παροχών του, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας και τις καλόβουλες οι εμπειρίες των προηγούμενων επισκεπτών, είναι ένα πολύ σημαντικό κριτήριο. Μη κοιτάξετε μόνο το μέσο όρο βαθμολόγησης, διαβάστε αρκετά από τα σχόλια για να σχηματίσετε μια αντικειμενική άποψη.

6.Διάθεση διαδικτύου (Wi-Fi)

Ρωτήστε στις παροχές τους το Internet. Το ότι όμως περιλαμβάνει στις παροχές του δίκτυο Wi-Fi δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι δωρεάν.

 

7.Οι φόροι είναι μέσα; 

Στις περισσότερες περιπτώσεις η τιμή που βλέπετε είναι η τελική. Μα ανάλογα την περίπτωση μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι κοστολόγησης.

8.Πως ακυρώνετε αν το θελήσετε;

Δώστε τη δέουσα σημασία στη πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου. Διαβάστε διεξοδικά το κείμενο με τις χρεώσεις κράτησης και πιθανής δέσμευσης των χρημάτων σας.

9.Πως θα πληρώσετε;

Τα περισσότερα ξενοδοχεία προτιμούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Ανεξάρτητα με τον τελικό τρόπο αποπληρωμής η πιστωτική αποτελεί την ένδειξη φερεγγυότητας σας στον ξενοδόχο. Είναι στη δικαιοδοσία σας να επιλέξετε την κάρτα που έχετε συνδέσει με κάποιο λογαριασμό για ασφαλείς αγορές στο διαδίκτυο (τύπου PayPal).

10.Μην ξεχνάτε…

…ότι σε όσες παροχές βλέπετε στα booking sites και σε ενδιαφέρουν πρέπει πάντα να ελέγχετε κατά πόσο αυτές συμπεριλαμβάνονται στη τιμή του δωματίου ή έχουν επιπλέον χρέωση. Διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις!

  1. Οι μηχανές αναζήτησης είναι η καλύτερη λύση;

Πλεονεκτήματα

Μια ταξιδιωτική μηχανή αναζήτησης, εξασφαλίζει διάθεση δωματίων σε οικονομικές τιμές, άμεσα και αδαπάνως.

Μειονεκτήματα

Το μειονέκτημα είναι πως, συχνά πρόκειται για τα χειρότερα δωμάτια των ξενοδοχείων.

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι μόλις εντοπίσετε ένα ξενοδοχείο που σας ενδιαφέρει, να επισκεφτείτε το site του εν λόγω ξενοδοχείου και να τσεκάρετε τις τιμές, στο απευθείας σύστημα κράτησης του.

Αν πρόκειται για μικρή διαφορά στην τιμή, που δεν επηρεάζει το budget σας, προτιμήστε τη λύση της απευθείας κράτησης στο site του ξενοδοχείου, γιατί έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες να εξασφαλίσετε ένα καλό δωμάτιο.

12.Την Προσοχή σας!!!

Όπως αναφέρεται στους «Όρους και προϋποθέσεις» που εμφανίζονται στον ιστοτόπο της Booking.com, o πελάτης κάνοντας κράτηση αποδέχεται και βεβαιώνει ότι έχει διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη συγκεκριμένη σύμβαση (συμπεριλαμβανομένης της δήλωσης προστασίας προσωπικών δεδομένων)

Τέλος, για παράπονα και καταγγελίες, στην Γενική Διεύθυνση τουριστικής πολιτικής, του Υπουργείου Τουρισμού,τηλ.210 3736101 και στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 2821092306 και email. epkxan@gmail.com.

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια