Κοκκίνη Χάνι: Σοβαρές ελλείψεις στο Δημοτικό σχολείο – Από τους 30 μαθητές φοιτούν 20

Κρήτη
Κοκκίνη Χάνι: Σοβαρές ελλείψεις στο Δημοτικό σχολείο – Από τους 30 μαθητές φοιτούν 20

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπάρχουν 35 γνωματεύσεις παιδιών και δεν υπάρχει δυνατότητα να φοιτήσουν, την περυσινή χρονιά από τα 30 παιδιά τελικά φοίτησαν μόνο τα 20

Οι ελλείψεις και οι ανάγκες παντού είναι μεγάλες, όπως και στην περιοχή του Κοκκίνη Χάνι, όπου οι γονείς του Δημοτικού Σχολείου της περιοχής απέστειλαν επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ζητώντας να δημιουργηθεί άμεσα και δεύτερο τμήμα ένταξης στο σχολείο, καθώς υπάρχουν 35 γνωματεύσεις παιδιών και δεν υπάρχει δυνατότητα να φοιτήσουν, το ίδιο συνέβη και την περυσινή χρονιά όπου από τα 30 παιδιά τελικά φοίτησαν μόνο τα 20.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή μεταξύ άλλων αναφέρουν: «Το σχολείο μας καταγράφει μέχρι σήμερα για τη φετινή σχολική χρονιά 35 γνωματεύσεις παιδιών από το ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου, με βάση τις οποίες θα πρέπει να ενταχθούν στο τμήμα ένταξης προκειμένου να υποστηριχτούν σε εξατομικευμένο επίπεδο οι μαθησιακές δυσκολίες τους. Με βάση τον νόμο, μπορούν να φοιτήσουν σε ένα τμήμα ένταξης μέχρι 12 παιδιά, επομένως πολλά παιδιά δεν έχουν ενταχθεί στο τμήμα ένταξης, ενώ έχουν την αντίστοιχη γνωμάτευση.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021 οι γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου στο σχολείο μας ήταν για 30 παιδιά για φοίτηση σε τμήμα ένταξης, από τα οποία δε φοίτησαν τα 10 με απόφαση του σχολείου.

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, τα παιδιά τα οποία φοιτούσαν στη Δ’ και Ε’ δημοτικού, σήμερα Ε’ και Στ’ δημοτικού αντίστοιχα, δε βοηθήθηκαν από κανένα εξατομικευμένο πρόγραμμα.

Πολλοί από εμάς υποστηρίζουμε τα παιδιά μας με ιδιωτική ειδική παιδαγωγό στο σπίτι, σε βάρος του οικογενειακού οικονομικού μας προγραμματισμού και παρά τις οικονομικές δυσκολίες, έχοντας αναλάβει ατομικά την ευθύνη που έχει το σχολείο να τα μορφώσει, αφού οι ελλείψεις στην υποστήριξή τους είναι τραγικές. Ωστόσο, θεωρούμε ότι το κενό που αφήνει το σχολείο σε βάρος τους είναι αδύνατο να το καλύψουμε. Η σωστή παιδαγωγική υποστήριξη μέσα στο σχολικό περιβάλλον είναι αυτή που θα τους δώσει αυτοπεποίθηση, θα τα κάνει να νιώθουν ότι έχουν αξία και θα συμβάλει στην καλύτερη κοινωνική και ψυχολογική τους ανάπτυξη.

Φέτος ενημερωθήκαμε ότι τα παιδιά της Ε’ και Στ’ δημοτικού δε θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το τμήμα ένταξης, κατόπιν οδηγίας της σχολικής συμβούλου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία κρίνει αναγκαίο να υποστηριχθούν και τα παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού, χωρίς να υπάρχει για αυτά ακόμα ειδική γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ.

Αν και πέρυσι έγιναν προσπάθειες από το σχολείο να δημιουργηθεί 2ο τμήμα ένταξης και να υποστηριχθούν όλα τα παιδιά, δεν εγκρίθηκε η δημιουργία του με την αιτιολόγηση ότι ο νόμος προβλέπει τη δημιουργία 2ου τμήματος ένταξης σε ένα σχολείο μόνο στην περίπτωση που σε αυτό φοιτούν τουλάχιστον 250 παιδιά συνολικά, ενώ στο δικό μας φοιτούσαν 240!».

(φωτογραφία: Intime)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News