Δήμος Γόρτυνας: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι Δημοτικές Ενότητες Γόρτυνας και Ρούβα

Κρήτη
Δήμος Γόρτυνας: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι Δημοτικές Ενότητες Γόρτυνας και Ρούβα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την διενέργεια αυτοψίας σε οικίες και επιχειρήσεις στην Αγία Βαρβάρα

Την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας των Δημοτικών Ενοτήτων Γόρτυνας και Ρούβα ενέκρινε ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειος Παπαγεωργίου, κατόπιν σχετικού αιτήματος που υπέβαλε ο Δήμος Γόρτυνας, λαμβάνοντας υπόψη τις σοβαρές ζημιές που προκλήθηκαν σε οικίες, επιχειρήσεις, δημόσια κτίρια και υποδομές από τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου και την μετέπειτα σεισμική δραστηριότητα.

Η απόφαση (με ΑΔΑ: 6ΞΝ446ΝΠΙΘ-ΖΜ5) θα ισχύει για χρονικό διάστημα έξι μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης του φαινομένου, δηλαδή έως και τις 28 Μαρτίου 2022.

Σημειώνεται ότι, σε συνέχεια της απόφασης, αναμένεται τις επόμενες ημέρες η έκδοση του ΦΕΚ που θα οριοθετεί με ακρίβεια τις σεισμόπληκτες περιοχές των Δημοτικών Ενοτήτων Γόρτυνας και Ρούβα (καθώς και της Δημοτικής Ενότητας Κόφινα που έχει, επίσης, κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης), ώστε να «ξεκλειδώσει» για τους δικαιούχους και η πλατφόρμα arogi μέσω της οποίας υποβάλλονται οι αιτήσεις για την αποζημίωση των πληγέντων. Υπενθυμίζεται ότι για τους σεισμόπληκτους της Δημοτικής Ενότητας Αγίας Βαρβάρας, η πλατφόρμα είναι ήδη ανοικτή.

Ενημέρωση των σεισμόπληκτων της Δ.Ε. Αγίας Βαρβάρας, για την υποβολή αίτησης διενέργεια αυτοψίας σε οικίες και επιχειρήσεις που έχουν υποστεί ζημιές από τους σεισμούς

Οι σεισμόπληκτοι της Δ.Ε. Αγίας Βαρβάρας, των οποίων οι οικίες και επιχειρήσεις δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα από κλιμάκια μηχανικών, σύμφωνα με το ΦΕΚ 4646, Τεύχος Β΄/7-10-2021, πρέπει να υποβάλουν αίτηση για διενέργεια αυτοψίας στην Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας (Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε.), με τα εξής δικαιολογητικά:

1.Αίτηση προς την ΔΑΕΦΚ (σχετικό υπόδειγμα είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα του Δήμου Γόρτυνας.

2.Τίτλος/οι ιδιοκτησίας ακινήτου/ων

3.Φωτογραφίες πληγέντος κτιρίου (με υπογραφή του ιδιοκτήτη)

4.Οδοιπορικό σκαρίφημα (χάρτης/σχεδιάγραμμα, από όπου να προκύπτει η ακριβής τοποθεσία του ακινήτου, ώστε να είναι εφικτός ο εντοπισμός του από τα κλιμάκια μηχανικών)

Οι αιτήσεις αποστέλλονται στην Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε. με τους εξής τρόπους:

Α) Μέσω ταχυδρομείου, με συστημένο φάκελο, προς την Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε., στην διεύθυνση: Ι. Κόνιαρη 43, Τ.Κ. 11471, Αθήνα.

Β) Μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Σημειώνεται ότι, για τους σεισμόπληκτους των Δ.Ε. Κόφινα, Γόρτυνας και Ρούβα που έχουν, επίσης, κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, αναμένεται η έκδοση του σχετικού ΦΕΚ, που θα οριοθετεί με ακρίβεια τις σεισμόπληκτες περιοχές των Δημοτικών Ενοτήτων. Στην συνέχεια, θα ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.

Οι αιτήσεις για την διενέργεια αυτοψίας σε κτίρια που έχουν πληγεί, πρέπει να υποβληθούν εντός 6 μηνών.

Η αίτηση διενέργειας αυτοψίας εδώ:

(Φωτογραφία Αρχείου IN TIME)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News