Χανιά: Άνοιξε σήμερα το online σύστημα πληρωμής οφειλών

Κρήτη
Χανιά: Άνοιξε σήμερα το online σύστημα πληρωμής οφειλών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι δημότες θα έχουν την δυνατότητα, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή τη χρεωστική τους κάρτα να αποπληρώνουν τις οφειλές τους

Σε λειτουργία βρίσκεται από σήμερα, το online σύστημα πληρωμής οφειλών προς τον δήμο Χανίων, epay.chania.gr, το οποίο παρέχει στους δημότες τη δυνατότητα, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή τη χρεωστική τους κάρτα, να αποπληρώνουν τις οφειλές τους, μέσα σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον.

«Πρόκειται για μία σημαντική ημέρα για τον δήμο μας και την οικονομική του υπηρεσία, καθώς μπαίνουμε σε μία νέα περίοδο εξυπηρέτησης των δημοτών μας, μέσω του σύγχρονου περιβάλλοντος που έχει δημιουργηθεί για τις υπηρεσίες μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Οικονομικών, Τάσος Αλόγλου.

Ο ίδιος επισήμανε ότι απ' την ανάληψη των καθηκόντων της, η παρούσα δημοτική αρχή είχε θέσει ως στόχο την πλήρη ηλεκτρονική διακυβέρνηση των υπηρεσιών του δήμου, εξυπηρετώντας γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία τους δημότες. Από στατιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν, φαίνεται η σπουδαιότητα εκσυγχρονισμού του συστήματος πληρωμών, καθώς από το έτος 2010 έως τις 31/8/2019, η οικονομική υπηρεσία του δήμου Χανίων, εξυπηρετούσε ηλεκτρονικά μονάχα την υπηρεσία της έκδοσης δημοτικής ενημερότητας, με συνολικά μόλις 30 αιτήματα να έχουν υποβληθεί και διεκπεραιωθεί από το αρμόδιο τμήμα.

«Για το διάστημα από τον Σεπτέμβρη του 2019 έως τον Σεπτέμβρη του 2021, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε, ότι το σύνολο των υπηρεσιών διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά, ενώ μέχρι σήμερα έχουν εξυπηρετηθεί πάνω από 2.000 αιτήματα των δημοτών, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας» ανέφερε ο κ. Αλόγλου.

«Η κατάσταση, που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, επίσπευσε αυτή τη δυνατότητα, ενώ θα επεκταθεί η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και σε άλλου είδους συναλλαγές» συμπλήρωσε. 

Σύμφωνα και με την προϊσταμένη της διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του δήμου, Σεβαστή Πολυχρονάκη, αυτή τη στιγμή υλοποιούνται 25 υπηρεσίες αποκλειστικά ηλεκτρονικά, οι οποίες αφορούν στο σύνολο των συναλλαγών των πολιτών με την οικονομική υπηρεσία του δήμου, ενώ σχεδιάζεται έως το τέλος του έτους, οι δημότες να μπορούν να εκδίδουν ηλεκτρονικά παράβολα.

Σε κάθε περίπτωση, οι δημότες που έχουν απορίες αναφορικά με την ηλεκτρονική συναλλαγή τους, μπορούν να αποστείλουν email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Με πληροφορίες από: ΑΠΕ – ΜΠΕ

(φωτογραφία: pexels)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News