Κρήτη

ΒΟΑΚ: «Φωτιές» άναψαν οι αναφορές σε διόδια

Αντιδράσεις της αντιπολίτευσης

Αντιδράσεις προκάλεσαν οι ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για το ΒΟΑΚ στην Κρήτη και η επιβεβαίωση ότι θα υπάρχουν διόδια. Υπενθυμίζεται ότι όπως ανέφερε από τα Χανιά ο υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής "όποιος έλεγε μέχρι σήμερα το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς διόδια είτε αγνοούσε την πραγματικότητα είτε έλεγε ψέματα". Επίσης επισήμανε ότι όποιος έλεγε ότι θα πληρώνουν διόδια μόνο οι τουρίστες κορόιδευε τον κόσμο.

ΣΥΡΙΖΑ: Συνεχίζουν να κοροϊδεύουν τους Κρητικούς

Σε κοινή δήλωση του πρώην υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκου Παππά, των βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ηρακλείου, Σωκράτη Βαρδάκη, Νίκου Ηγουμενίδη,  Χάρη Μαμουλάκη,  Λασιθίου, Εμμανουήλ Θραψανιώτη, Ρεθύμνης, Ανδρέα Ξανθού και Χανίων, Παύλου Πολάκη αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «η  κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα είχε σχεδιάσει την ελεύθερη διέλευση στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης για τους μόνιμους κάτοικους του νησιού. Σε αντιδιαστολή, η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη φρόντισε ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 να κάνει γνωστό ότι το σχέδιο της ΝΔ είναι η επιβολή διοδίων για όλους.

Τα δύο χρόνια μαζί με τους διαγωνισμούς, τις συμβάσεις και τα έργα που ακύρωσαν και κόλλησαν, ακύρωσαν και τον ολοκληρωμένο διαγωνισμό ηλεκτρονικών διοδίων για όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας. Συνεχίζουν να υπηρετούν τα συμφέροντα και όχι τους πολίτες.

Ο κ. Μητσοτάκης συνεχίζει την παράδοση της οικογένειας και της παράταξης του: Συνεχίζουν να στοχοποιούν τους Κρητικούς και να τους κοροϊδεύουν, όπως κάνουν σαράντα επτά χρόνια κατά τα οποία δεν έκαναν στην Κρήτη ούτε ένα μεγάλο έργο...

Και θα πάρουν ξανά την απάντηση από τους Κρητικούς όπως εκείνοι ξέρουν να τη δίνουν διαχρονικά και στη ΝΔ και στον κ. Μητσοτάκη».

Βασίλη Κεγκέρογλου: «Έργο με τα υψηλότατα διόδια στον ιδιώτη»

Με τις καλύτερες διαθέσεις περιμέναμε τις ανακοινώσεις για τον ΒΟΑΚ μετά από δύο χρόνια αναμονής με Κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και πέντε χρόνια  χρονοτριβής του ΣΥΡΙΖΑ.

Είναι θετικό ότι το έργο είναι από τη Κίσαμο μέχρι τη Σητεία και έχει οριστική χάραξη για την οποία όμως δεν υπήρξε η αναγκαία διαβούλευση και υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις σε ορισμένα τμήματα. Δυστυχώς διατηρείται ανεξήγητα το μοντέλο της τριχοτόμησης του έργου που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ την οποία είχαν κατακρίνει όλα τα κόμματα και οι φορείς της Κρήτης συμπεριλαμβανομένης της ΝΔ, που μάλιστα είχε δεσμευθεί ότι θα το αλλάξει ως κυβέρνηση.

Δεν υπάρχει καμιά μελέτη για παράλληλα δίκτυα και πρόβλεψη για τις συνδέσεις με το διευρωπαϊκό δίκτυο και το νότιο άξονα, κόμβοι και παρακάμψεις πόλεων και το χρονοδιάγραμμα είναι ασαφές.

Το μοντέλο αυτό δυστυχώς προδικάζει: Την επιβολή υψηλότατων διοδίων που θα πληρώνουν οι πολίτες διαρκώς παρότι η κατασκευή του μεγαλύτερου μέρους θα γίνει με δημόσιες δαπάνες και μεγάλη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ και επιπλέον θα αποδοθεί όλη η υφιστάμενη υποδομή στον ιδιώτη. 

 

 

 

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια