Κρήτη

Ανακάλυψη - Πανεπιστήμιο Μπόχουμ: Ποντίκια με παραπληγία, περπάτησαν ξανά! - Κρητικιά επιστήμονας στην ομάδα

Μια σπουδαία ανακάλυψη και μάλιστα με «άρωμα» Κρήτης έκαναν επιστήμονες στη Γερμανία

Ελπιδοφόρο πρώτο βήμα στην Γερμανία με τη συμμετοχή της Ηρακλειώτισσας βιολόγου Αναστασίας Ανδρεαδάκη

Μια εξαιρετικά ελπιδοφόρα ανακάλυψη έκαναν επιστήμονες του Πανεπιστημίου Ρουρ του Μπόχουμ, ανάμεσά τους και μια Κρητικιά! Οι επιστήμονες, κατάφεραν να κάνουν παράλυτα ποντίκια, λόγω τραυματισμού στη σπονδυλική στήλη τους, να περπατήσουν πάλι!

Η υπεριντερλευκίνη 6 είναι μια συνθετική πρωτεΐνη που βελτιώθηκε βιοτεχνολογικά στην λειτουργία της και μπορεί να βοηθήσει στην αναγέννηση των νευρώνων.

Με τη μέθοδο μάλιστα της ερευνητικής ομάδας του Μπόχουμ τα κύτταρα παράγουν τη δική τους υπερ-ιντερλευκίνη-6, η οποία στη συνέχεια διανέμεται σε πιο μακρινά σημεία του κεντρικού νευρικού συστήματος.

Οι επιστήμονες είδαν τα παραπληγικά ποντίκια να περπατούν ξανά σε μόνο δύο έως τρεις εβδομάδες μετά πειραματική θεραπεία στην οποία υποβλήθηκαν.

Όπως είπε στην ΚΡΗΤΗ TV η κ. η Αναστασία Ανδρεαδάκη «στις 15 Ιανουαρίου παρουσιάστηκαν στο διαδίκτυο μιας μελέτης του τμήματός μας, στην οποία δείχνει ότι παραπληγικά ποντίκια μπόρεσαν για πρώτη φορά να επανακτήσουν την ικανότητα βαδίσματος μετά από θεραπεία με την κυτοκίνη και υπεριντερλευκίνη 6».

Ωστόσο αυτή τη μέθοδο όπως διευκρίνισε, μεταξύ άλλων, η Ηρακλειώτισσα βιολόγος - ερευνήτρια, δεν μπορούμε να την εφαρμόσουμε στους ανθρώπους. «Δεν μπορούμε μία μέθοδο που εφαρμόσαμε στο ποντίκι να την εφαρμόσουμε στον άνθρωπο. Αυτό δεν γίνεται γιατί υπάρχουν μεγάλες διαφορές», όπως είπε χαρακτηριστικά.

(Φωτογραφία unsplash)