Κρήτη

Ηράκλειο: Πώς θα διεκπεραιώνονται οι υποθέσεις των πολιτών στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κρήτης

Με ποιους τρόπους θα γίνεται η διεκπεραίωση στο πλαίσιο λήψης και εφαρμογής έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του Κορωνοϊού COVID-19

Διεκπεραίωση υποθέσεων των πολιτών στις υπηρεσίες της Π.Ε. Ηρακλείου στο πλαίσιο λήψης και εφαρμογής έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19

Η Περιφέρεια Κρήτης στο πλαίσιο λήψης και εφαρμογής έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του Κορωνοϊού COVID-19 και λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, παρακαλεί τους πολίτες να προσέρχονται στις υπηρεσίες της Έδρας (Ηράκλειο) και της Π.Ε. Ηρακλείου, για τις απολύτως αναγκαίες και επείγουσες υποθέσεις κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

 Η διεκπεραίωση των υποθέσεων γίνεται με τους κάτωθι τρόπους:

  • τηλεφωνικά στο 2813 400300
  • ηλεκτρονικά στο e-mail: info@crete.gov.gr
  • Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης του πολίτη αιτήματα μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά (πρόσβαση με taxis) στο σύνδεσμο http://eservices.crete.gov.gr/

Ενημέρωση σχετικά με τον Κορωνοϊό, τους τρόπους προφύλαξης και τα έκτακτα μέτρα, παρέχεται στην ιστοσελίδα www.crete.gov.gr στο μενού ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ.

Ειδικότερα οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας και της Περιφερειακής Ενότητας τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά ως εξής:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ (https://www.crete.gov.gr/contact-categories/periferia-kritis/)

Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου (https://www.crete.gov.gr/contact-categories/periferiaki-enotita-irakliou/).

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια