Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις ακυρωθείσες εκδηλώσεις

Κρήτη
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις ακυρωθείσες εκδηλώσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών Κρήτης

Η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης θέλησε να διευκρινίσει τι ακριβώς συμβαίνει με τις ακυρώσεις εκδηλώσεων και την επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων, εκδίδοντας την παρακάτω κατατοπιστική ανακοίνωση:

«Αύγουστος... ο μήνας των εκδηλώσεων και πολλοί μάς ρωτάτε αν δικαιούστε την επιστροφή των χρημάτων σας για προγραμματισμένες εκδηλώσεις που ή ακυρώνονται ή αναβάλλονται.

Λοιπόν, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν. 4708/21.7.2020 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 140Α/21.7.2020, σε περίπτωση που ακυρωθεί ή αναβληθεί (ή έχει ακυρωθεί ή έχει αναβληθεί) μια συναυλία, θεατρική παράσταση, ή κάποιο άλλο ζωντανό θέαμα, ή ακρόαμα, από 25 Φεβρουαρίου 2020 έως και 30 Σεπτεμβρίου 2020, εάν ο διοργανωτής υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη οποιοδήποτε ποσό που ο πελάτης έχει καταβάλει ως αντίτιμο εισιτηρίου, κατά παρέκκλιση των εφαρμοστέων διατάξεων σύμβασης ή νόμου, ο διοργανωτής δύναται να προσφέρει στον πελάτη, αντί της επιστροφής των χρημάτων, ισόποσο πιστωτικό σημείωμα ισχύος έως τις 30/9/2021.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο, κατά τη λήξη της ισχύος του πιστωτικού σημειώματος, δεν έχει χρησιμοποιηθεί αυτό από τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται και ο διοργανωτής υποχρεούται να καταβάλει στον πελάτη χρηματικό ποσό ίσο με την αξία του πιστωτικού σημειώματος έως τις 31/10/2021.

Το άρθρο αυτό προβλέπει ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το πιστωτικό σημείωμα (κουπόνι-voucher). Μπορεί να επιμείνει να πάρει πίσω τα χρήματά του.

Ένας λόγος που οι καταναλωτές είναι καλό να επιμείνουμε στην επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων είναι ότι τα πιστωτικά σημειώματα δεν έχουν καμία εγγύηση, σε περίπτωση πτώχευσης του διοργανωτή. Επειδή, όμως, κατά την περίοδο της πανδημίας, “πολλά έχουν δει τα μάτια μας”, ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης καλούμε όλους τους καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, να απευθύνονται σε αυτήν, σε περίπτωση που ο διοργανωτής αρνείται την επιστροφή των χρημάτων, ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520)».

(Φωτογραφία αρχείου)

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News